- 685 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GLOBAL ÇILGINLIK
Talmud özet olarak der ki ; yahudi tanrının yarattığı esas ırktır . diğerleri ise maymundan türeyen insansılardır.yahudi tanrının oğludur . tüm insanları istediği gibi kullanır , sömürür , öldürür , zina eder , herşeyi yapmaya hakkı vardır . tek hakim yahudidir ve dünyadaki herşey tanrıdan miras olarak yahudiye verilmiştir.tanrı da bir insandır . insan özelliği gösteren yaratıcı!!!! Garip değilmi????
Papa incil’i de der ki ; isa tanrının oğludur . isa tanrıdır . melekler tanrının kızlarıdır. Isa ve meleklere tapmak gerekir . kilise tek hakimdir(papa tek hakimdir). Isa adına yapılan her soygun , her cinayet , her sömürü adalet gereğidir.....insan özelliği gösteren tanrı!!!!!yaratılmış tanrı!!!!yaratıcı özelliği gösteren insan!!!!!bu da garip değil mi?????
Yine pandora , zeus gibi mit ve düşünceler çıkmaz mı ortaya?
Insanlığı yaratan insanlar!!!!insan tanrılar!!!!
Ilk akla gelen ardniyetsiz ve anlamak , kavramak amaçlı düşünce şu olabilir mi; kusursuz ve herşeye hakim , tek yaratıcı vardır(bunda tüm yapay ve semavi dinler hemfikirdir).yahudi ve isa soyu ile adem ve isa’ da( bunlara şuayb peygamber de dahildir )bu tek ve herşeye hakim tanrının yarattığı insanlar tarafından yaratılmıştır.yani bu yahudi inancı aslında yaratıcı tanrının yarattıkları tarafından yaratılmış , aynı doğa ve dünyayı kullanan üst insan gurubudur.eğer biz , bizden çok üstün bu insanlar tarafından yaratıldıysak ; bizi yaratan insanlar tanrı bilgisine de hakimdir.bizi ve soyumuzu nasıl yaratıp yaşattıysalar , öyle de korurlar. ...bizi tanrının var ettiği dünya yaşam ortamında yarattılarsa , dünyadaki herşeyin sahibi de biziz. Herşeyi isteğimiz doğrultusunda kullanır , öldürür , soyar , tecavüz ederiz.....biz tanrı bilgisine sahip insanlara tam ve şüphesiz iman ederiz.bizi yaratan insan da bizim tanrımızdır.
Hristiyan düşüncesi de aslında aynıdır bu mantıkla.....
Yahudi ve papa mantalitesi ; yaratılan tanrının yaratıklarıyız , devamıyız derken kendilerini tanrı yerine koyar!!!!bu ise adem’in cennetten kovulma nedeniydi!!!!!!
Bunca ceza yaşamına rağmen , adem soyunun hala direttiği sonucu çıkar mı????çünkü bir kısım adem soyu buna hala direniyor ise , bütün içinde hala çürük vardır demektir....eğer elma ağacı tam ve sağlıklı meyva veremeyecekse , kıyamet düşüncesi de tümden yok olmayı gerektirir . öncekiler gibi. Çünkü insana tapan insanlar ile tanrıya tapan kullar aynı dünyada (elmada) meyvaya dönüşüyor.ve elmanın hala yarısı çürük.tanrı önceden bir sürü uyarıcı da göndermiş ve bu son demiş.ve hala son elma çürük....
YORUMLAR
öncelikle teşekkür ederim.yaşadığımız coğrafyada ve günümüz şartlarında anadolu,islam ve tarihimizi her birey doğru ve iyi bilmelidir ki,küresel sermaye veya para dininin oyuncağı olmayalım.islam son ve gerçek allah bilgisidir.bence islam ve kur'an insanı insana anlatan akıl ve ilim gerçeğidir.aslında diğer semavi dinler de aynıdır.yozlaşmamış haliyle ve gerçek olgularla insan için gönderilmişler ve kur'an gereği kabul de görmüşlerdir.yapay ve yoz hale gelişi roma ve pagan etkisiyle sınıfsal baskılardandır.diğer tüm öğretiler değiştirilmiş , islam aynen korunmuştur.dinler arası diyalog bu yüzden saçmadır,kandırmacadır ve emperyalist öngörüsüdür.allah ahad'dır,halife olarak adem(insan)vardır diyen dinimiz gereğince , allah varsa başka birşey zaten olamaz ki!!!sevgi ve saygıyla kalın hep.
keşke islam dininkinide yazsaydın islam yani inandığım dinde derki ademi ben yarattım adem oğlum değildir çamurdan yaratım yaratırım ama doğmadım dorurmam der Allah insanar benim kulumdur bana inanıcakitaat edicek tüm insanlar ademden üredi yani herkes eşit kimse benim oğlum değil kimsede tanrı değil kimse üstün değil insanlar eşit kimsenin kimseye zulum etmeye hattı yok
güzel değişik yazıyıdı o dinlerle İslamın arasındaki farkı gördüm ve iyikide Müslümanım dedim