Gözlemlerimden Yola Çıkıp Türk Kızlarına Yazdığım Açık Mektup
Defalarca şu cümleyi duymaktan bıktım artık "kadın olmak zor, hele ki Türkiye’de" ...
Bu lafı her duyduğumda Tanrı benimle dalga geçiyor olmalı demeden duramıyorum?
Pardon ama erkek olmak çok mu kolay?
Siz hiç birini tavlamak için rol yapmak nedir bilir misiniz? Türk erkeğinin çektiği cefaları?
Aslında tüm erkekler birer oscarlık oyunculardır.
Her sabah sizin günaydın mesajınıza cevap vermek, hiç bir özel hayatımız yokmuş gibi 10 dakika mola vermeden mesajlaşmak… Bir kız arkadaşımız olduğu zaman çekilen tripleri kıskançlıkları, nesillerdir epilasyonun yaygınlaşmasını beklemek? Sırf dikkat çekmek için yaptığınız o çocukça mal mal hareketleri dinlemek, görmek?
‘Acaba o beni seviyor mu?’ ‘Başparmağını al, işaret ve orta parmağının arasına koy, daha sonra kendine çevir.’ gibi anlam verilemeyecek facebook durum güncellemelerinizi ulan belki yüz verir deyip beğen butonuna götürmek eli, o vicdan azabını?
Fotoğrafı değil resmi beğen diyen hiç bir başka ırk gördünüz mü? Gerçekten ama gerçekten çok çirkinsin bunu sende biliyorsun. Bu gerçeği profil resmini 150 kişinin beğenmesi değiştirmez, aksine ne kadar yavşak olduğunu gösterir! He bilir misin?
Omeglede, Chatroulette’de saatlerce sürünmek, sadece ama sadece gerçek bir kadın görmek uğruna. Sadece 2 saniye görmek için neler çekildiğini, onca erkeği aşmanın verdiği moral bozukluğunu? Saatlerce kendini hiç bozmadan, 2 saat boyunca kasmış bir şekilde kendini tatmin eden erkeklerin halini hiç düşündünüz mü? Acaba bu çocuk neden bu halde diye düşündünüz mü "ıyyyhh iğrenç" diyeceğinize?
"seks iğrenç"
"anal iğrenç"
"sevişmek iğrenç"
"tüm fanteziler iğrenç"
"cinsellik konuşmak sapık ve iğrenç"
"Böyle bir toplumda erkeğin kendini tatmin etmesi, sapık ve iğrenç? "
Pardon ama bu nasıl bir mantıktır? Bizim hormonlarımız var merhabaaaa... Sizin yüzünüzden körelmeye başlayan hormonlarımız.
SİZLER SADECE HAZIRA KONAN BİR IRKSINIZ.
Esprileri erkekler yapar, erkekleri ne zaman bir kadın saatlerce güldürecek?
Hesabı erkekler ödesin, erkekler ne zaman gönül rahatlığıyla 2 porsiyon sipariş edecek?
Muhabbeti erkekler açsın yönlendirsin, erkekler ne zaman "o değil de beyler... " dediğinizi duyup sizi dinleyecek.
Ortamlara erkek soksun, erkekler düzenlesin, erkekler ne zaman sizden "berkcaan pub akalım kanki" duyacak...
Erkekler ne zaman bir Türk kadınıyla bilim, felsefe gibi konularda konuşacak siyaset tartışacak?
Bunları saatlerce yazabilirim. Bakın bunlar basit ama önemli detaylardır. Siz hiç bir Amerikan filmi izlediğinizde kahrolarak adam yaşıyor amk diye iç geçirdiniz mi?
Facebook okeyde erkek profiliyle masa kurup üç saat masanın dolmasını beklediniz mi?
Siz hiç karşı cinsten birinin yanınıza gelip konuşmasını beklediniz mi bir ömür boyu?
Şansımı deneyeyim deyip birinin yanına gidip "merhaba" dediğinizde, "imdat, adam kaçırıyorlar" gibi bir tepki ile karşılaşsanız ne olurdu acaba?
Bakın sizi aşağılamak istemiyorum sadece, bir nevi küçük bir devrim istiyorum.
-merhaba
+merhaba
Şimdilik bu yeterli.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.