- 1571 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
NASİHAT
Gürültü patırtının ortasında sükunetle dolaş.Sessizliğin ortasında huzur bulduğunu unutma. Başka türlü davranmak gerekmedikçe, herkesle dost olmaya çalış, ama kimseye teslim olma.
Telaşsız, açık seçik konuş, başkalarına da kulak ver, aptal ve cahil oldukları zaman bile, dinle onları, çünkü dünyada herkesin bir hikaye`si vardır.
Yalnız planlarının değil, başarılarının da tadını çıkarmaya çalış. İşin ne kadar küçük olursa olsun, hayattaki dayanağın odur.
Sevmediğin zaman sever gibi yapma. Aşk`a burun kıvırma, o, çöl ortasın da çimenli bir yerdir.
Yılların geçmesine öfkelenme, gençliğe yakışan şeyleri gülümseyerek teslim et geçmişe.
Ara sıra isyana yönelecek gibi olsan da hatırlaki, kainatı yargılamak imkansız. Onun için kavgalarını sürdürürken bile, kendi kendinle barış içinde ol.
Görmeye çalışki, bütün pisliğine ve kalleşliğine rağmen.Dünya yinede güzeldir.Yaşama bahanesi olup, yaşama gayreti olana...........
...................................................................................................ANONİM...........
YORUMLAR
Kusura bakmayın ben burda isyan bayrağını çekmek zorundayım. Hepsi çok güzelde dünyada herkesi dinlemek gerktiğini söylüyorsunuz ben dinlemekten çok sıkıldım bazen eziyete dönüşüyor benimde dinlenilmeye ihtiyacım var.(yanlış anlaşılmasın bu kimseyi küçümsememden kaynaklanmıyor)
Benden bir özdeyiş,
"Allah konuşma yeteneğini herkese vermiş
Dinlenme yeteneğini bazılarına"
dinlenme yeteneğiniz var yani zevkle okudum.