- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
neydi sevgi
Neydi sevgi, özlemek mi hayalinde dağılmak mı, gecenin bir yarısı kokusuna uyanıp katılmak mı yaşama, neydi sevgi. Anılara bağlanmak mı, uzaktayken yolunu gözlemek mi, yanındayken içine sindirmek mi bilemiyorum belki de hepsi sevginin başka bir adıdır. Sorabilseydim anneme sevgi fedakarlıktır derdi büyük ihtimalle çocuğunu kucağından uzakta bir yerlere bırakmaktı sadece daha iyi bir hayatı olur diye düşündüğü için. Sorsam babama sırtımda uyuyan kızımdır derdi belki, bu belkiler o kadar uzayabilir ki bir tek şimdi kendime sorduğum da yanıt alamam. Evet bilmiyorum sevgi nedir anlatamam bendeki anlamları o kadar karışık ki cümlelere dökemem. Bir zamanlar sevgi çocukluk düşlerimden kalan annemin kokusuydu, bir kürk mantoda onu arardım saatlerce üzerine sinen kokusunu içime çekerek annemi arardım öyleyse annemin kokusuydu sevgi. Bir zaman sonra yalnızlık oldu adı çünkü sadece yalnızken huzurluydum ve yalnızlığın sürüklediği hayaller başladı o zaman sevginin adı düşlerim oldu. Seni tanıyınca karıştı duyularım sevgi, aşk, hasret, hayal, özlem, korku ve biz hepsinin adı sen oldun ayırdın varamadım. Kaybetmeyi öğrendiğimde anladım sevgi herseydi ve hiçbir şey di yalnızlığımın imparatorluğunu kurduğum da gördüm ki o tahta her şeyi ve herkesi oturtabilirim ve o taht sevgi. Bazen özlemek bazen haykırmak, isyan etmek bazen sadece sıkaca sarılmak bazen anılarla tutunmak yaşama bazen bir koku, sevgi sendin, sevgi bendim düşleyebildiğin tutabildiğin her şey di sevgi. Uzaktan gelen bir melodi sevgi seni her yere götürebilir o yüzden sevgi insanın ruhunda yani her şey . Şimdiyse tutarsızca ruhumu arıyorum bilmediğim bir yolda,aynı zamanda ezbere gözüm kapalı yürüyebildiğim bu yolda sonunu bilerek ama umursamayarak bu da sevgidir belki. Üzülmekti belki de sevgi elinden bir şey gelmeden bakmak zorunda olmaktı arkana. Kaybetmekten korkmak ama boyun eğmemekti, beraber bir fincan kahvenin adıtsı sevgi. Sana dokunmak tı sevgi gideceğini bilerek, kokunu özlemekti sevgi sana yetmeyeceğini bilerek. Ben ki hep sahip olmayacağım dala elimi uzatmam derdim o zaman sevgi sahip olamadıklarım oldu. Bakmak olduğun yöne sevgi oldu, dokumak uzuvlarına ve düşünmek sevgi oldu. Senin adın ise sevgi yoklukla bezenmiş bir yerde okumuştum bazen bilmek ölmektir. Peki ama şimdi neydi sevgi.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.