Yitik bilgiler (4) İhtilaç ederse Burun Deliği
İhtilaç ederse burun deliği:
Sağda hüzün,
Solda kahır oldu.
Hemen sağ el şahadet parmağını burun deliğinin sol yanına koyarak okursun.
<La kahrı vela gazabı fil hayati ve fissaadeti >
Sağda dahi aynı şekilde bunu okursun.<la hüzni fil hayati>
İhtilaç ederse dudak içi.
Dudak ister alt dudak olsun ister üst dudak içten seğirirse;
Sağda zarar;
Solda güzeldir.
Sağda ise sağ el şehadet parmağı ile dudağın içine koymak suretiyle okursun.
<La zararı vela kederi, illa faideti fil hayati>
İhtilaç ederse üst dudak dıştan veya tümden..
Sağda ve solda cesarettir.
Sağda cemalden cesaret, solda celalden cesarettir. Müdafaa gerektirmez.
İhtilaç ederse alt dudak:
Sağda ve solda korkudur.
Sağda az korku olur, solda çok.
Solda ise <La havfi fil hayati.> ve ya
<Ela inne evliya Allahu la havf ün aleyhim ve la hüm yehzenün.>okursun. Sağa doğru çekersin.
İhtilaç ederse yanaklar;
Sağda az solda çok utanmaktır.
< El iyazü billahi teala >diyerek okumak lazımdır. Yine sağ el şehadet parmağı ile.
İhtilaç ederse alt çene:
Çenede her hangi bir damar seğirirse yakınlarından birine ölüm yakın demektir.
Çok kuvvetli şakırdar şekilde ihtilaç etmişse kendin için ölüm tecelli etmiş, Azrail görevlendirilmiş demektir.
Efalde yapılır çaresi.
Korkma ve gereğini yerine getir. Hemen; hangi saat olursa olsun aşağıdaki tarif üzere korunmayı yap.
Sağ el parmaklarının tamamı ile çenenin sol yanını ay şeklinde tutar, başparmağını sağ tarafına koyar ve bunu okursun.
< La ihtilacı fil hayati. Ve fil cismaniyeti. Ve fil ruhaniyeti. vel ihyai fil hayati. Ve bi dul el ömrü fil hayati. Ya hayy el baki. Bi hayatil bekai. Ya muhyi ente haligun. Ya muğdike iğdaike hayati cediden ve ömren davilen. bi lutfike. Ve keremike ya ekramel ekremin.> okunur.
Uygun saate varınca yeniden okursun. Sağ devride yaparak korunursun. Sağ devrinde besmeleye ‘’ enel hayyün ve enel muhyün’’ ekleyerek okunur.
Veya Besmeleden sonra ‘ ya Hayyul baki okursun.’ İhtilaç kesilir. Devam ederse, sen de okumaya devam edersin.
Bu ihtilaç bana onlarca kere oldu. Savunmakla allah’ın izniyle geçti. Korkarak panikleme. Allaha dua et yeter. Bu tecelli kendi efalindendir. Şimdi gereğini yaparsın geçer. Sadece geciktirme. Savunmayı ilk haber aldığın saatte yap. Sonra zührede durarak devam edersin. O ihtilacın devam ettiği dönemde geceleri sol kolunun üstüne yatarsın. Vücudunun soğuduğunu anlarsan birkaç gün sol tarafına yatmalısın. Gribal enfeksiyonlarda da ilaç almakla beraber sol yanın üzerine yatarsın.
Sağdan devirle besmeleye el şafiun ve el kaviyyun esmalarını ekleyerek okursun.
Bu tecelli çok sol devri yaptığın ve sağına fazla yattığın için de olabilir. Sol kol üstüne yatmakla vücudun ısınmasını sağlarsın.
İnsanın sağ tarafı soğuk, sol tarafı hararetlidir. Soluna yatınca sağ tarafın, sol yanından hararet alır. İlm-i ledün hikmeti böyledir. İnsanlar hareketine dikkat etmelidir. Nur görenler daha da dikkatli olmak zorundadır. Çünkü hemen her yaptıkları ve söyledikleri âlemi melekûtta (kabuldür) geçerlidir.
Hiç bir işi kesretle yani aşırı ısrarla yapmamalıdır. Bu pek büyük bir nasihattir. İtikat edersen canın kurtulur. Bunu, hem hafız Hüseyin kemal hazretleri tecrübe etmiş, yazmış, hem hocam Hacı İsmail Fidan hz. hem de bu fakir, onlarca kere tecrübe etmişim. Hele bir seferinde bilerek müdafaa etmeyip, ölüme çok yaklaştım, uyarı sonucunda gereklerini yaparak hayata döndüm. İleride ibret olsun diye yazacağım inşaallah. Çok büyük hata idi. Celalın bir tuzağı olduğunu döndükten sonra yaşadıklarım sayesinde anladım. Müthiş bir deneyimdi.
________________________________________________________________________-
*Devam edecek.
YORUMLAR
Hiç bir işi kesretle yani aşırı ısrarla yapmamalıdır. Bu pek büyük bir nasihattir.
herşeyin bir anda olup bitmesini istiyoruz acele ediyoruz sonuçta hocam sonra bir çok ayrıntı atlamış oluyoruz bzende olmamasındaki hayrı göremiyoruz...
deneyimleriniz bilgileriniz için Allah razı olsun hocam.