Sadece Bir Dakika İçinde Düşündüklerimi Yazdım. . .
Görürsün. Sadece seversin , olmak istersin , aşık olmak istersin. Sadece onu istersin. delice yanında olmak istersin. ama birşey vardır bilmediğin. Evet. Senden sakladığı... Onun değil kaderin sakladığı birşeyler vardır. Duyarsın şok olursun.. Önce gülersin. Sonra , sonra ise kurduğun hayallerin birden hayal kırıklığına dönüşmenin anını yaşarsın..Hayattır dersin , hep söylersin. Sonuçta yine sen kalırsın. Kırmaz seni sende onu kırmazsın. ama hayat işte yine de kader dersin. ne yapacağını bilemezsin.gülersin. yutkunursun önce.. sonra geçmişine bakarsın nerde hata yaptığını ararsın bulursun ve kendi kendine de küsersin. işte o zaman yalnız kalırsın kendinden bile. Hayatın karmaşıklaşır çözemezsin bazı şeyleri beynin durur. Seni anlayabldiklerini söylerler. Sense sadece gülersin. Herşey durur zaman bile. Hiçbir şeyi istemezsin. Kimseyi.. Başka şeylerle uğraşırsın , ama aklın hep ordadır. çünkü , çünkü yok , yok. Unutamazsın.. Çıkarsın sokağa , insanların arasına karışırsın onlardan bir farkın olmadığını kanıtlamaya çalışırsın. Ve , ve anlarsın ki kalabalıklar içinde bir sen yalnızsın sadece sen. Ve susarsın , düşünmekten vazgeçersin , bitmesini istersin. Ve sonra sadece ( . . . ) üç noktayı koyarsın. .Ne kadar düşündüğümü siz tahmin edin artık.?