- 2116 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRKÇÜLER NEDEN BAŞBAKANIMI SEVMEZ?
1.Atatürkçülüğün ilk maddesi kesinlikle bu günkü siyasi iradeye karşı olacaksın. Hem bugünkü siyasi iradeye güvenip, hem de Atatürkçü olmak abesle iştigal etmektir. Çünkü tarifi kendilerine haiz olan bir tür laikliğin en ateşli savunucularıdır. Ve siyasi irade dış görüntü itibariyle bu kategoriye asla uygun değildir.
2.Dinin tamamen bir hurafe olduğuna hepsi olmasa da ağırlıklı bir çoğunluğu biat ederler.
3.Atatürk ile ilgili konuşuyorsan ve birilerini eleştiriyorsan bir de resmin sağ profilden çekilmişse Kurandan ayetlerle karşına çıkar Münker ve Nekirin görevini de sık sık üstlenirler..
4.Her karmaşa ortamında fırsat avcılığı yapar siyasi düzenin aleyhine sloganlarla el ele genellikle alkışlarla bir de kırmızı karanfillerle yürürler.
5.Genel durum hayli zamandır tatmin etmez onları. Tüm çabalarına rağmen 1950 den beri bu konudaki istekleri yerine gelmemiştir. Getirmeyen halka da olmadık hakareti reva görürler. Bu durum onların sinirlerini daha fazla bozar uçan kuşun kanadından nem kaparlar
6. Arpalık olarak kullanılan KİT’lerin, bankamatik memurlarının durumlarına yapılan düzenleme sinirlerini laçkalaştırmıştır.
7.Siyasi iradeden kaynaklanan bir hata, eksik, kusur, yanlış, ya da yanlış anlaşılma bunların içini bir hoş eyler.
8.İnsan hakları, demokrasi, emek, özgürlük en sevdikleri kelimelerdir hemen hemen her cümlelerine itina ile serpiştirirler
9.Normal bir Türk vatandaşı ikisini de okurken Atatürkçüler Nazım’ı, Necip Fazıl’a tek geçerler
10.Her ne kadar müzik evrensel deseler de genellikle dinledikleri müzik de, sanatçı da belirlidir
11.Bir Atatürkçünün hem dini bütün Müslüman, hem de Atatürk ilkelerine bağlı olacağını hayallerine bile sığdıramazlar.
12. Maddenin görüldüğü insanların Atatürk’e olan inançlarına asla aldanmaz, mutlaka giysilerindeki ayrıntıların altında, çok teşekküllü art niyetleri olduğuna dair kalıplarını basarlar.
13.Atatürk’ün:” Dünyanın bize hürmet göstermesini istiyorsak evvelâ bizim kendi benliğimize ve milliyetimize bu hürmeti hissen, fikren, fiilen, bütün iş ve hareketlerimizle gösterelim; bilelim ki millî benliğini bulmayan milletler başka milletlerin avıdır.”demesine rağmen onlar her seçim yenilgisinden sonra bu halka hakaret etmiş olan bazı kişilikleri söylemleriyle ön plana çıkarıp ulusal bilimci yanları ile koydukları “aptal” teşhisinde ne kadar haklı olup, yanılmadıklarını hatırlatarak saygıyla anarlar.
14. “Benim şan ve şerefimden bahsetmek de hatadır. İyi dinleyiniz öğüdüm budur ki, içinizden herhangi bir adam çıkar, şan, şeref davası güder ve benzersiz olmak isterse, başınızın belasıdır; ilk önce kafası kırılacak adam budur! Mensup olduğum Türk milletinin şan ve şerefi varsa, benim de bir ferdi olmak sıfatıyla şanım şerefim vardır, asla başka değilim.”
Atatürk’ün milletine olan sevgisini ve hatta sahip olduğu en büyük şan ve şerefin bu milletin bir ferdi olmaktan kaynaklandığını sık sık ifade ettiğini unuturlar..
Siyasi düzenin getirdiği artı gelişmeleri gözlerinin önüne getirdiğinde daha çok kızarlar eğer sen bunları yapanları ülke menfaatine uyan çalışmaları alkışlıyor takdir ediyorsan Atatürkçü değilsin derler…
Evet ben sizin gibi değilim..Atatürk benim için bu ülkenin ortak değeri, lideridir.. Bu ülke ona çok şey borçludur. Atatürk’e olan borcumuzu ödemek ise çalışmak, çalışana sahip çıkmak bu ülkenin geleceğine bekasına yatırım yapmakla olur. Bu ülkeye hizmet edenlerle beraber onun izinde yürümek ise benim için büyük onurdur… Atatürk’ün heykellerini dikmek, rozet takıp alkışlı bağlamalı kirli sakallı yollara düşmek midir Atatürkçü olmak.? Yakın zamanda sanırım herkes bültenlerde görmüş ve okumuştur; İzmir’de muazzam Atatürkçü bir teyzemiz başı kapalı bir genç kızımıza çıkışıp, 10 Kasım’da Atatürk’ü anarken toplanılan alandan bu kızımızı kovuyor. Sebep mi?..Daha büyük sebep olabilir mi: kıyafeti bir kere laik değil bu kızımızın..Ee bu haliyle kendisi de Atatürk’e hiç de layık değil tabiî ki ..Bunlarla bir olmak mıdır Atatürkçülük?…Allah’ım sen beni bu Atatürkçülerden muhafaza buyur.
Önce bir Atatürk’ü dinleyip şu an ki sistemle karşılaştıralım…
Mustafa Kemal Atatürk diyor ki “İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal... İkinci Mustafa Kemal, onu "ben" kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur!”
*Bakın şimdiki siyasi iradeye tam anlamıyla Atatürkçü müdür, değil midir beraber göz atalım:
*Artık hastanelerde rehin kalmıyoruz. Paran yoksa öl demiyorlar evden alıp götürüp tedavi edip getiriyorlar..Evlere sağlık hizmeti var.
*Yollarımızda dolaşan 30 40 yaşında araçlardan kurtarıldık araç sayısı iki katına çıktı.
*Noterde satış yapıyorsun ruhsat evine geliyor hepsi 70 TL.
*İkinci el araçta alım satım vergisini kaldırıldı. Trafik kazasında polis alkol muayenesi vs kaldırıldı..Oradan en son bildiğim bir 150 Tl ceza ödenmekten de kurtulduk..Sigorta şirketi tarafından araçlarımız tamir ediliyor.
*81 ile Üniversite açtınız çocuklar okumaya başladı. Bitlis ve Hakkâri ÖSS birincisi çıkmaya başladı
*Her yere hava alanı yapıldı, özel havayolları yurt içine açıldı 29 TL ye Türkiye’nin diğer ucuna uçulabiliyor.
*Hızlı tren yapıldı uçar gibi gidiyoruz hem de 10 TL..
*Ekonomik krizde dünyada Çin’den sonra 11,4 ile en fazla büyüyen ülke olduk krizi fırsata çevirdiniz..(2012 rakamları kesin açıklanmamış sanırım %9u aşacak diye tahmin ediliyor..)
*2000 yılında 500 dolar alan memur şimdi 1500 dolar alıyor ne bu memurun hükümetten çektiği
*Köyümüze kadar yolları asfalt yapıldı
*Cennet vatanın en ücra köşeleri dahi duble yollarla döşendi
*Cumhuriyet tarihinde yapılanın üç katı yol üç katı derslik yapıldı
*Okul talebelerine kitap parası gerekmedi kitapları verdiniz
*Her sabah zam haberi izleyemiyorum asgariye indi.
*Musluklarımızdan su akıyor çeşme çeşme dolaşmıyoruz ..Kuyruklarda beklemeyi de unuttuk.
*İMF ile aramızı açtınız İMF bile Türkiye’nin bana ihtiyacı yok dedi.
*Yüz binlerce konut yapıldı çoğu insan ev sahibi oldu, kiracı bulamıyoruz
*Çiftçi Ekse de Ekmese de Tarım desteği alıyor. Borçları Ötelenip Faiz Alınmıyor
*Her Engelliye ve bakıcısına maaş veriliyor
*Zihinsel olarak eksiği bulunan öğrencinin tüm masrafını karşılayıp sosyal olarak eğitimini sağlayıp topluma kazandırıyorsunuz..
*İhtiyacı olan her çocuğa okul harçlığı veriyorsunuz.
*Türkiye Orta doğunun Lideri Oldu
*Dünyanın 15. büyük ekonomisi olduk
*Halkçı parti liderleri gibi halkın milletvekiliyle basılmıyorsunuz.
*Teröristten Bürokrattan Korkmadınız, Çetelerle Savaştınız darbe korkusuyla asla geri adım atmadınız
*Ülkemi Dünya Devletleri Arasında şaha kaldırdıp Türk vatandaşına pek çok ülkede vizeyi kaldırdınız
*Artık hiç elektriğimiz kesilmiyor
*Artık Bulgaristan’dan elektrik satın almıyoruz Biz satıyoruz
*Paramızın arkasında anlamsız milyarlık sıfırlardan kurtulduk…
*İnsansız hava aracı ANKA, 30 Aralık 2010’da ilk uçuşunu yaptı. Türkiye %100 yerli ve israil heronlarından çok daha iyisi olan insansız hava aracı ANKA yı üreterek dünyada bu konuda 3 ülkeden biri
*HÜRKUŞ 1600 beygir gücündeki motoruyla tek motorlu pazardaki en güçlü uçak olacak HÜRKUŞ’ UN imalatı başladı. İlk uçuş Ocak 2012’de
*Göktürk Projesi’nde Uydu, ilk testleri başarıyla geçti. 2012’de uzaya fırlatılacak. Özetle havacılık alanındaki gelişmeler açısından 2012 bir milat olacak diyorsunuz. Test sürüşleri başarılı.
* Mehmetçik adlı piyade tüfeği üretiyoruz
* Helikopter füzesi lazer güdümlü ve 8 km menzille alanında en yüksek menzile sahip ismi cirit füzesi de üretilenler arasında
* Eskiden Japonya, Amerika, Fransa, gibi ülkelerin bindiği hızlı trenlere bizim Konyalı Ankaralı Eskişehirli İstanbullu hemşehrilerimiz şimdiden binmeye başladı..Olmaz bu kadar
*Bir de Marmaray projeniz var Asya ve Avrupayı yetmez bir de 12 ili modern yüksek kapasiteli bir banliyö demiryolu sistemi ile birbirine bağlamak amacıyla kolları sıvadınız ve yapıyorsunuz bu dünyanın en büyük ulaşım alt yapı projelerinden biri ..Balıklara sormak lazım durumdan hoşnut mu? Ya değillerse bu yaptığınız da Atatürkçülüğe sığar mı?
Daha tarım tohum vs sektörlere girmedim hoş görmek istemeyene davul zurna dahi az gelir bunu da biliyoruz ki..
Bakın bir de alıntı yapacağım
“Ülkemiz Ekonomisindeki İstikrar ve Yüksek Performans rakamları (www.invest.gov.tr/tr-TR/investmentguide/investorsguide/Pages/MacroEconomicIndicators.aspx)
2002–2010 yılları arasında: GSYİH % 218 artarak 736 milyar ABD dolarına ulaşmıştır.
Yıllık ortalama reel GSYİH artışı % 4,8’dir.
Enflasyon % 30’dan % 6,4’e gerilemiştir.
Kamu borç stokunun GSYİH içindeki payı % 74’ten % 42’ye düşmüştür.
Bütçe açığının GSYİH içindeki payı % 10’dan % 3’e inmiştir.”
Tüm bunlara alışkın değiliz biz..Biz zamanında evimizde döviz biriktirirdik ne olur ne olmaz..Cebimizdeki kendi paramıza asla güvenemezdik. Hey gidi günler paradan, nasıl da paralar kazanırdık gecelik repo faizleri ne idi öyle…Gelir mi o günler bir daha geri.. Elbette Atatürkçü kardeşlerimiz sizin bu yaptıklarınızı samimi bulmuyorlar,nerede senelerdir alışkın olduğumuz istikrarsızlık dönemleri..Dünyanın en saygın dış siyasetini yapmanın alemi var mı şimdi.
Nedir bu Atatürkçülerin senden çektiği SAYIN BAŞBAKANIM… Senden ve sana inanarak oy veren bu ülkenin yarım akıllılarından..Dur sen elbette en büyük ümitleri,gün gelecek seni yüce divanda yargılayacaklar…En büyük hayalleri bu bırakalım kursunlar..Bu kadar da yapılmaz ki…Daha önce de bu ülkede Atatürk adına başbakan asıp defalarca siyasi iradeyi ayaklar altına almadılar mı..Kızma ama, boş yere değil,tüm bunları Atatürk’ü çok sevdiklerinden yaptılar…Ağzında Kuran var, ailenin başı kapalı inançlarına saygılı ve bu ülke tarihinde sanırım damgasını vuracak en çalışkan başbakanlardansın.. Olmaz böyle şey.. Tüm bu özelliklerinle imkanı yok sen Atatürk’ü temsil edemezsin .Sana laf söyleyenlere kelam edip hakkını yedirmeyen bizlerde onların tabiri ile Atatürkçü olamayız..Öylesine büyük bir yobazlık kalesine oturanlar var ki bilirsin Nuh der peygamber diyemezler hani…
Neyi unuttular, hep bilemediler eksik algıladıkları ne idi biliyor musunuz; yazık ki en yüce divanın halkın vicdanı olduğunu her zaman unuttular… O yüzden o vicdana kendilerini kanıtlamak ispatlamak yerine “aptallar, koyunlar, sürü psikolojisine uygun bunlar” deyip gülüp geçtiler.
Sözümü bağlamadan önce bu ülkede gerçek Atatürkçülerin de var olduğunu da biliyorum. Ve saygı duyuyorum .Atatürk adını görüp tüm iyi niyetleri ile çeşitli oluşumlarda olaylara yüzeysel bakarak okumadan farkında olmadan taraf olanların da varlığından haberdarım..Dilerim onlarda Atatürk adı altında kümeleşmekten ziyade Atatürk’ün idealleri doğrultusunda bu halka vatana hizmet yolunu seçerler en azından yapılanları karalayanlara bakıp karalamak yerine desteklerler…Atatürk’ün Atatürkçüden beklediği budur.
Tüm bu yapılanları yapmayan; memleketi soyan, gidip yurt dışında kumar oynayan, dayak yiyip burnu kırılan, çetelere ülkeyi peşkeş çeken, bankaların içini boşaltan, SSK yı batıran, maaş veremeyecek duruma getiren, bir santim yol yapmayan, bir çivi çakmayan, ama bol keseden atan hakkında idam kararı verilmiş olan Apo’yu bile ipten alan eski hükümetleri sanırım şimdilerde çok "ÖZLÜYOR” Atatürkçü kardeşlerim… O yüzden sana, hakkını inkâr etmiyorum diye dolayısıyla bana da karşılar… İkimizi yan yana Atatürk’ün yanına iki cihan bir araya gelse koyamazlar.Bu yüzden de ben onlar gibi Atatürkçü de değilim..
Atatürk benim en büyük ulusal değerim..Ve biliyorum ki yine Atatürk’ün ideallerine en bağlı olanlar da bu millete hizmet edenlerdir.. Bunu şu Atatürk’e ait vecizeyi gerçekleştirmeye yönelik samimiyetiniz nedeniyle net olarak görebiliyorum O diyor ki:
“Benim, Türk milleti için yapmak istediklerim ve başarmaya çalıştıklarım ortadadır. Benden sonra, beni benimsemek isteyenler, bu temel mihver üzerinde akıl ve ilmin rehberliğini kabul ederlerse, manevi mirasçılarım olurlar.” Bunu yapmaktaki gayretiniz ve Atatürk’ün manevi mirasçısı olarak çizdiğiniz vizyon için de size sonsuz teşekkürler. Saygılar…
Perihan TUNÇOK KILIÇ
ESMİZE 20 Ocak 2011
YORUMLAR
benim için siyasi görüşü ne olursaolsun ister mini etekli isterse başı kapalı olsun ister kravatlı isterse şalvarlı bu ülkeyi seviyorsa ve bu ülke için çalışıyorsa Atatürkçüdür. Ben Nazım da çok severim Necip fazılıda Ben zülfü livaneliyide dinlerim başka tarz müzikte ve bana göre zülfü livanelide nazımda vatan aşığıdır herkez bakmak istediği şekilde bakıyor malesef ve bu kişileri kendi siyasi fikirlerine göre kullanıyor siz zülzü livanelinin sevdalim hayat ktabını okuyun lütfen ne demek istediğimi anlayacaksınız yakalarına rozet takıpta herkesi eleştirerek Atatürkçü olunmaz her yere heykellerini yapıp sadece milli bayramlarda gidipde saygı duruşunda bulunmakla Atatürkçü olunmaz ama Atatürkün bu ülkeye yaptıklarıda yok sayılmaz ve unutulmaz bana göre herkesin Atatürk ü sevmek için en az bir sebebi olmalı. Bu ülke siyasi partilerin baştakilerle muhalefetin hep kavgaları yüzünden ilerliyemiyor malesef iyide yapsa muhalefet sırf muhalefetlik yapmak için kötülüyor ama bu iktidardaki parti hep iyi güzel şeyler yapıyorda haksız yere kötüleniyor diyemeyiz evet güzel yaptığı şeyler var sağlık konusunda çok yol katedildi ve çok önemli eksikliklerimiz giderildi. ama eğitim alanında aynı fikirde değilim her yıl sınavlar deişiyor yıl ekleniyor eksiliyor sbs geliyor gidiyor öss tek aşamalı olmadı çift aşamalı deniyor çocuklarımız malesef deneme tahtasına döndü kpss de kopya skandalları hak yemeler belli bazı cemaate bağlı dersanelerin sınavda soru çıkacak konuları bilmesi içindeyim kızım oğlum üniversite sınavına hazırlanıyor. her ilde ilçede üniversite açıldı doğru köylere sıra geldi. peki yurt açıldımı maddi durumu kötü olan gençler aylğı yemek hriç 400 tl lik yurtlardamı kalacak yoksa öğrenci diye iki katına kira verdikleri evlerdemi. Tarrımda yaptıklarını söylüyorsunuz bu konuda da çok doluyum memleketteki babam ve kardeşlerim zeytincilik yapıyor 4 yıldır zeytin aynı fiyata alınıyor ama gübre ilaç dört katı arttı. sağmal inekçilik yapıyorlar yem saman ilaçlar durmadan artıyor bu karşılık et ve süt alabildiğine uçuz marketlerde kola ile süt aynı fiyata satılıyor kredi veriliyor evet onda haklısınız faizsiz 7 yıllık kredi verdiler takdir edilecek bir destektir sağmal inekçilik yapanalara verildi tüm çiftçilere değil bunun diğerlerinede verilmesini isterdim.keşke bütün çiftçilereerilse
çok uzun oluyor özür dilerim ama anlatıcaklarım çokmş
eşim ankara da biir kipa marketler zincirinin servisini yapıyor sahibi ingiliz ankaraya yeni yayılmaya başladılar 5 yıl olmuştur belki teşvik primi alıyor vergi ödemiyor gelişsin Ankara da büyüsün diye evet ama öte yanda küçücük bir bakkal dükanı olan gerçe bakkal kalmadı artık neyse ondan söke söke vergisini alıyor hemde acizle ben bu tür haksızlıklara dayanamıyorum evet bir çok güzel şeyler yaptı inkar edemem dahada yapacaktır bekın yukarıda yazdıklarımdan vaz geçtim ben devlete ait her şeyin satılmasına çok karşıyım üstelik yabanclara telekomun israillilere satıldı bu hainliktir işte bu bütün sözlerin bittiği yerdir bu bana göre milliyetçilik vatan sevgisi ve Atatürkçülük değildir atatürk ülke satılmasın birilerinin manda yönetimine girmeyelim diye savaş verdi hep cephede hem ticarette benim tek istediğim her kim olursa olsun bu ülke için çalışsın bu halk için çalışsın ister ateist olsun istersen en yoğun dindar ha tabiiki müslümanım müslüman olmasını terih ederim ama benim tercihlerimin hükmünün olmayacağı zamandayız ülkemizin gelişmesi gereken zamandayız milli değerlerimizin milliyetçiliğimiz kaybedilmemesi gereken zamandayız
çok uzattım özür dilerim
yazınız çok güzel tebrik ediyorum
selamlar saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 3/10/2012 10:04:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esmize - Perihan Kılıç
İşte ben de bu yazıda Atatürk'ü sevmenin bu ülkeye hizmet olduğunu yazmaya çalıştıp.kipayı çok iyi bilirim zeki alasya metin akpınar ve arkadaşları kurdu izmirdir kuruluş yeri ilk kipa bornovada hala aynı yerde... sonrasında ise israilliler devredildi kipa adı yahudilerin ibadet takkesinden gelmedir..İşte kipanın hesabını ülkemizi güldürürken bir taraftan sanırım bize gülen adı sanatçı olan masonlara sormak lazım neden kurup neden devrettiler...
Kimse peygamber değil hatasız da değil ama şunu görüyorum ki ülkem 45 yaşındayım bu yaşıma kadar görmediğim şekilde ilerliyor güzel şeyler oluyor işte bu olan şeyler biliyorum ki Atamızın da hayaliydi.ATATÜRK LAF ÜRETİP ROZETİ İLE GEZENLERE EMİNİM ÜLKE MENFAATLERİ İÇİN ÇALIŞANLARI TERCİH EDERDİ...dün bir haber verdi dünyanın en büyük savaş gemisini yaptık...İnşallah eksikler hatalar azalır eğitime gelince içindeyim yıllardır ilk kez öğrenciler kültürümüzü öğreniyor müfredat öyle dolu ki ama sınav sistemlerini ben de izah edemem inşallah sonuç iyi olur
sevgilerim selamlarımla
Esmize - Perihan Kılıç
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Atatür'ü seven ülkesinide sevmeli söylemek istediğim o ülkesini sevende ülkesinin refahı ilerlemesiiçin çalışan kişidir aynı şeylerden bahsediyor kelimelerimiz farklı
iyi günler
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Esmize - Perihan Kılıç
sevgiler selamlar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
teşekkür ederim
BEN BAŞKA OLDUKLARINIZIDA SAYAYIM.
1)ilk maliye bakanınız türkiyenimn en tescilli hırsızıydı. maliye bakanı oldu.
2) nerde tekke, tarikat varsa ilçe belediyeleri tamamen ora merkezli çalıştı
3) polis devleti kuruldu.herkes kendine
4) bizlere türk parasına güvenin diyenler paralarını mutlaka ya imara açtıkları yerleri gasp için,
yada diğer para birimlerine indexlediler
5) kuranı ve allahı ağızlarına alamıyacak kişiler, cami çıkışlarında boy gösterip, bizler malum partideniz, yolumuz bu yol diyerek sinsanları kandırma resmi hazıraldılar
6) satılmadık bir karış yer kalmadı. halkın %70 i banka malı oldu. evet halkın diyorum yanlış değil.
ve toki denen başka bir örgüt( örgüt: kesinlikle) devlet eliyle devlet arazisini gasp edip sözüm ona ucuza inşaaat yaptı. ve bu yapılanlarda parti kayıtlı yandaşlara verildi. benim arsama inşaat yapan biri elbette ucuza verecek. çünkü arsa milletin arsası. devlet eliyle gasp edilip, verilmiş arsa.
6) imrallıdaki apo nasıl tehlikeyse, amerikadaki fetullah gülen ondan 10 kat daha fazla tehlikeli. ve bunu dile getiren her kaleme kalen kırıldı. hepsi hapiste.
7) halk zavallaştırılarak, halkın gerçek hakkı, ve sosyal devletin gerekliliği olan sözüm ona yardım, destek yada adıan ne dersen, sonradan tekrar hak sahibine jıtmır kıtmır gösterilip, verilmeden yalatılılarak potensiyel oy sahibi olundu.
8)yapılacak her işin proejsi mutlaka yandaş kesime haber verilerek kalan araziler arazi sahiplerinden yok pahasına alındı.
yapılan yollar özellikle şehir içlerinde, kendi aslfalt şirketlerine verilerek yaptırıldı. yolların hiç birinde fizibilite çalışmaları yapılmadan, yolların altına tesviye yapılmadan gecelik asfaltlama çalışmaları yapıldı.
9)Sağlık alanında sadece hasta kabul kısımları iyileştirilip, gelen hastalar sözüm ona doktor olan pratisyenlere teslim edilerek, bir dertleri bin dert haline dönüştürüldü. Özel hastahane sayıları arttırılarak , bir çok parti mensubu özel hastahanelerin sahibi haline getirildi. ve devlet bu kanalla kendi yandaşlarını besler hale geldi.
devlet adına bilişim, teknoloji ve iletişim belirli şirketlere verilerek eski teknıloji ne varsa devlete satıldı. ve devlet daha sonra bunları aynı kişilerle yeni teknolojilerle değiştirerek aynı kişilere defalarca para aktardı.
10)Her gün bir gümnden yaratılarak, yapılan herşey kamufle edildi.
11)gecekondu altında arazi işgallerini meşrulaştırarak, yine benim , belki senin ve diğer kişilerin haklarını onlara verdi
12)bir defaya konan vergilerin adını değiştirmek suretiyle vatandaşın sırtına kanbur yüklemeye devam etti.
13)kaçak kullanımın önüne geçemeyip, başkasının kullandığı, su,elektrik, gaz gibi mali yükleride zam adı altında bize bindirdi.
14) öss sınavlarında bebeklerin haklarını çalan, bunu kabul eden zihniyet bunlarda ortaya çıktı
daha yazacak o kadar fazla şey var ki, lakin ben yazdım. sen belki biraz sonra bu gerçekleri kimse okumasın diye beni engelleyeceksin: burası siyaset yeri değil. fakat birileri gerçeği yazmalı. elinde bir kalemi şırınga yapıp, millete uyuşturucu enjekte edemezsin
en büyük karınız, karşınzıda koltuğundan memnun olan, vatan, millet umrunda olmayan muhalefetin olmasıdır. sizi siz yapan budur.
Esmize - Perihan Kılıç
sende tut bir tarafından yaşayan düşünceli bir ölünün, çekiştir sende rant yarat, yazık size ya acıyorum senin o bahsettiğin yağpılan şeyler şeyler diyorum cunkü bir seye benzemiyor. yol yapmışmış ihalelerden kaç para kaçırılmışşş. hastane yapmış doktora dakıka vermıs ınsanı hayvan yerşne koymuş. ekonomıyı hayal rakamların ustune oturtmuş ama her biseyin ustune oturan o dısarda gordügün halk olmjuş. seninle uzun uzun tartışmak isterim dicem ama bana bakan değil gören insanla tartısmak issterim. kalp kırdıysam bır sahte Mustafa kemalci olarak kusura bakma. Perihan hanım sayın aptullah özalan sehit kelle. kapitalim bas tacı. ananı al git perihan hanım ananı al git her üniversite okuyan iş bulacak diye bir sey yok. ithal angus hocalar getirilsin bosunamı okuyoz kıme okuyoz bız. ithalat yapıp cari acıgı ozon tabakasına donduren imamları okula mudur yapan soruları yandasına satan kul hakkı deyip ALLAH İLE ALDATAN mustafa kemal dir. yazıklar olsun tamammı nutuk kıtabını kaç kere okudun perihan hanım ben atatürkü seviyorum sen sevme sen nutuğu oku en buyuk cahiller okuyupta cahil kalandır
Hocam çığır açtınız. Sözleriniz üzerine geniş makaleler yazılır oldu. Bazıları da "hanım yazarlara" takmış durumda. İşte bu yüzden siyaseti sevmiyorum. Hele edebiyatın içinde. Çünkü eşref-i mahlukat siyasi çatışmanın olduğu bir ortamda en kötü haşaratlara bile taş çıkartabiliyor ne yazık ki. Bizde tartışma kültürü asla yok. O yüzden sanırım fikirleri yazmak yandaşalrın onayını, zıt görüşlülerin hakaretlerini toplamaktan öteye gitmeyecek hiç bir vakit.
En iyisi, siyaseti edebiyattan uzak tutmak.
Sevgiler insan yüreğinize.
Esmize - Perihan Kılıç
Benim bu yazıda anladığım yönetime duyulan büyük sempai iyi hoş partilerin yaptığını hangi akla hizmet Atatürk'e ve Atatürkcülere maal ediyorsunuz? yönetimin artılarını ne de güzel anlatmışsınız eksilei neden dile getirilmemiş mesela memleketin parsel parsel satıldığını? hazine arazilerinin nasıl peşkeş çekildiğinide anlatsaydınız keşke diyorum o zaman tarafsız yaklaştığınızı düşünecektim....
Esmize - Perihan Kılıç
buraya bir göz atarsanız bu haberlerin yalan yalan olduğunu da görürsünüz..ben de duyardım sık sık acaba diyerek sorguladım..sizinle de paylaşayım...teşekkür ederim
Buradan bir arkadaşı engelledim tek sebep haddini aşan şekilde yaptığı saygısızlıktı..."Ve ben bu kelimeyi ilk kez bir ortamda bir arkadaşıma kullanıyorum çünkü herkesin bildiği gibi burada kimse kimsenin yazdığına "zırva "teşhisi koymak kendisine ise "had bildirme" yetkisine sahip değildir..Bu haddini bilememenin göstergesidir.Eleştiri noktasında her zaman herkesi başımla gözüm üstüne kabul ederim..konuşarak demokratik toplumlarda insanlar birbirini ifade eder..kişileri beğenmeyebilir düşünceleri yanlış bulabiliriz her düşüncenin bir izahı vardır... anlar karşınızdaki ya da anlamaz.. ancak terbiye ve insana saygı sınırlarını zorlayan olursa hiç kusura bakmasın; gözümden gönlümden ve sayfamdan anında düşer...Düşünceme ortak olan ya da olmayan ama konuşma kendini ifade noktasında başta kendine, sonra karşısındaki insana saygısını yitirmeyen herkese saygımla.. .iyi geceler diliyorum
Esmize - Perihan TUNÇOK K tarafından 1/21/2012 4:02:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esmize - Perihan TUNÇOK K tarafından 1/21/2012 4:05:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
rasimöz
benim anlamadığım olay siyasi iktidarı ya da başbakanı sevmek zorundalar mı bu insanlar?siyasi iktidarlar gelip geçicidir, önemli olan halktır.biri gider, biri gelir.bu kadar kızmayın bence...
Esmize - Perihan Kılıç
Peh! Peh! Peh!
Yahu bu Atatürkçüler de neymiş böyle? Yedikleri haltın haddi hesabı yokmuş. Geçen birisi de bir yerde yazmış. Bu pkk terörünü çıkaranlar da, desteyleyenler de Atatürkçülermiş. Sivas'ta diri diri yakılanları da onlar yapmış. Diplomatlarımızın Ermenilerce öldürülmesinde onların parmağı varmış. Daha neler neler yapmışlar da bizim haberimiz olmamış. Daha gerilere gidersek, Kubilay'ı da onlar boğazlatmış. Hatta, hepsi Ermeni olduğunu belirtenlerin dedikleri, Ermenileri de
Atatürkçüler katletmiş. Biraz araştırma yapılsın, Afganistan'ın, Irak'ın işgallerinden Atatürkçülerin parmağı olduğu ortaya çıkabilir.
İyi ki demokrasilerin anası bir demokrasi idaresindeyiz ki bunlar ortaya dökülüyor. Yoksa bu Atatürkçüler başımıza daha ne belalar açardı. Ergenekon, Dandanekon, saksafon terör örgütündensin deyip hepsini damlara sokalım.
Kafa yok ki bende. Bunları seçimden önce dile getirseydim milletvekili de olabilirdim.
"Atatürk, Yüce Allah'ın Türk Millet'ine bir hikmeti ve nimetidir," diyen bu adamı aday bile yapmazlardı ama, Atatürkçülere demediğini bırakmayan, iktidara övgüler yağdıran bu bu bayana yeşil ışık yakabilirlerdi.
Esmize - Perihan Kılıç
NURCAN CANDAR UYGUR
Saygılar ....
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Veysel Başer
Bir yorumda ilk defa bayan ifadesini kullandım. İnanın içim kaldırmadı.
Bana asıl dokunan da ne yazık ki hanım bir kaleme yapılan hakarete
hanım kalemlerin sessiz kalışları. Ne yazık ki siz de sessiz kalmışsınız.
Kimsenin avukatı değilim, o hanım kendini savunsun gibi gerekçeler
düşünmüş olabilirsiniz. Ben sizi, haksızlıklara karşı tavır alan birisi olarak görüyorum. Benim bayan ve gaydırgubbak dememe karşı çıkmanız çok güzeldi. Keşke, keşke o saygısız kişiye de ikicik laf etseydiniz.
Ben, etek giydirdim.
Saygılarımla.
Aynur Engindeniz
Burada hepimiz birbirimizi sözlerimizden yola çıkarak tanımaya çalışıyoruz.Kimsenin beni sinirli anlarımda, kalemimden çıkan sözlerle daha sonra utanç duyacağım kelimelerle hatırlamasını asla istemem. Hele ki birinin kalbi kırılsın ...Buna çok üzülüürüm.
Siyasi yazıalrın her türlüsüne karşıyım. Benim fikrimi temsil edenlere de, karşı çıkanlara da. Yeri bu site değil. Burası bizim dinlendiğimiz, yazarak çoğalmaya çalıştığımız, birşeyler öğrenmenin peşinde olduğumuz bir platform. Birbirimizi germenin hiç gereği yok. Ha, tartışmayı bilen bir millet olsak ne ala. Ne yazık ki bilmiyoruz. Ya hakaret ediyoruz, ya da görüşlere aynen katılıyoruz.
Herkese iiyi günler diliyorum.
Saygılar.
Esmize - Perihan Kılıç
ben fikirlerin düşüncelerin tartışılıp konuşulacağı seçkin insanlar arasında kendimi düşünürken bir bakıyorum tam bir kenar mahalle ağalarının tarzları beni karşılıyor... gerçekten çok ama çok büyük bir eğitim kültür ve görgü açığı var... bunu bu 24 saatte sağolsun bir kaç kişi alnının akıyla ispat etti..ne diyeceksin bir daha muatap olamazlar o kadar...
Esmize - Perihan Kılıç
yolunuz fazla görüşmemek kaydı ile açık olsun....
Veysel Başer
Yazmak istemediğim sözcük "saygısızlıktır" idi. O sözcüğü bile size yakıştırmak istemedim. "Bayan" sözcüğü bile bende hüzün yarattı.
Çünkü ben, adını ilk defa duyduğum, ilk defa bir yazısını okuduğum,
resmine bakılırsa ellili yaşlardaki bir kadına, "Bale eteği giyip sen oyna" denilmesine çok kızmış birisi iken görüşünü bildiren bir hanım kaleme hakaret etmem asla mümkün değildir.
Hiç kusura bakmayın, sizin yazınız da bal gibi hakaret kokuyordu.
Bir tek, hepiniz lanet kişilersiniz demediğiniz kalmış.
İğneyi önce kendinize de batırmalısınız.
Saygılar.
Atatürk benim bildiğim ve okuduğum kadarı ile gerçek bir liderdi. Başbakanımız da aynı şekilde bildiğim ve gördüğüm kadarı ile gerçek bir lider ve dünya adamı. Gelelim şu sözde Atatürkçü özde ateist fraksiyonların artıklarına... Onlar bu şahsiyetin arkasındaki bir avuç zavallı olduklarını son bir kaç yıl içinde zaten ispat ediverdiler. Hani bin yıl sürecek bir süreç içine sokmuşlardı bu ülkeyi ya...Herhalde yeni toplama kamplarında gece gündüz neyi yanlış yaptıklarını düşünüyorlardır şimdi...Herkesin bir planı var ancak Allah'ın da bir planı olduğunu umarım sonunda anlarlar...
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
Değerli Arkadaşım.
Gayet iyi biliyorum ki bu yazınıza ya çok sert cevaplar gelecek; ya da pek az insan tarafından yorum yapılacak.
Ben ''Başbakanımız'' konusuna hiç girmeden bazı şeyler yazmak istiyorum. Çünkü siyasi konuşlar üzerinde yazmayı sevmiyorum. Nedeni ise siyasette her zaman karşınıza bir''Ama ...Fakat'' çıkıyor.
Siyaseti bilmem ya Atatürk'ü iyi bilirim. O konuda da benim söyleyebileceğim her şeyi söylemişsiniz zaten.
Okldukça önemli bir konuyu büyük bir cesaretle yazdığınız için kutlarım.
Selam ve saygılarımla.
Esmize - Perihan Kılıç
sami biberoğulları
Bir kısım Atatürkçü (!)lere şunşarı hiç bir zaman anlatamazsınız:
1- Ben taştan bir haykel olan Atatürk'ü değil,insan Atatürk'ü seviyorum.
2- Ben manevi huzurunda sopa gibi dimdik durulan bir Atatürk'ü değil,ruhuna fatiha okunan Atatürk'ü seviyorum.
3- Evlenmeden önce başı açok olan eşnin evlendikten sonra başını örttüren ve onu o haliyle yanında gezilerne katan Atatürk'ü seviyorum.
4- Kendisine küfür eden insan için '' Az bile etmiş, adam haklı'' diyen Atatürk'ü seviyorum
5-Yıllar sonra kendilerini Atatürkçü olarak lanse edip bu milletin fertlerine ''Aptal, koyun sürüsü, ahtapot beyinli, balık hafızalı,yalaka, hain '' diyecek olanları taa o yıllarda sezmiş olacak ki onlara inat '' Türk Milleti zekidir, çalışkandır'' diyen Atatürk'ü seviyorum.
6- Bir caminin minberine çıkıp hutbe irad edebilecek kadar dini bilgiye sahip olan Atatürk'ü seviyorum.
7-Çankaya kökünde içkili, sazlı sözlü eğlenceler yapan Atatürk'ü de, Aynı köşkte Kur'an ziyafetleri yaptırtan Atatürk'ü de seviyorum.
Bütün bunları ve daha sayabileceğim bir sürü özellikleri olan Atatürk'ü seviyorum ben.
Ama ben
1-Arkasından '' Ger bulasız oddan necat/ Mustafayı bâ Kemale'e esselat'' diye mevlitler yazılan Atatürk'ü sevmiyorum.
2- ''Kabe arabın olsun/ Bize Anıt Kabrin yeter'' denilen Atatürk'ü sevmiyorum.
3- ''Cumhuriyet, 19 Mayıs, 29 Ekim, 30 Ağustos bayramlarımız elimizden alınıyor Atam izindeyz. İlkelerinin yılmaz savunucularıyız'' diyerek yollara dökülen ama Ne 29 Ekim ne de diğer tarihlerin anlamları hakkında hiç bir fikri olmayan, İlkeleri say dediğin zaman öküz gibi suratına bakan Atatürkçü(!)lerin sevdiği Atatürk'ü sevmiyorum.
4- Atatürk öldükten sonra O'nun adını unutturmak için Türk parasının üzerinden resimlerini kaldırtan insanı En büyük Atatürk dostu olarak kabul edecek kadar gözleri kapalı insanların sevdiği Atatürk'ü de sevmiyorum.
5- Ders müfredatlarına tüm derslerde Atatürkçülük konuları nasıl işlenecektir diye maddeler koyup, Hapishanelerdeki kader mahkumlarına bile Atatürkçülük üzerine seminerler verdirip Atatürk konusunda bıkkınlık yaratmak suretiyle Atatürk ve Atatürkçülüğe en büyük darbeyi vuran Atatürk dostları(!) nın Atatürk'ünü sevmiyorum.
Ben siyaseti hiç sevmiyorum. Siz çok iyi bilirsiniz. Büyük bir alim şöyle der: '' Siyasetten ve şeytandan Allah'a sığınırım ''
Ben de öyle diyorum: Siyasetten ve şeytandan Allah'a sığınırım.
Selam ve saygılarımla.
dost bu ülkede bizler ikinci sınıf vatandaşız.... baştan beri dönme satlık ve yalakalar bu ülkeyi dinsizliğe itmek için uğraştı sağ sol orta beri türk kürt diye bölük pörçük ettiler değerlerimizi yediler dış mihraklarca sivl toplum örgütleri kuruldu satılık bir düzen oluşturuldu...YÜCE ALLAHIN İSMİ VE KURAN KORKUTUYOR ONLARI BUNDAN DOLAYI İSTEMEZLER BİZLERİ...sevgilerim yüreğine olsun...
Esmize - Perihan Kılıç
sorun bunların kulakları asla kendileri gibi düşünmeyenlerin konuşmasına alışkın değil duydukça şoke oluyor ve saldırıyorlar önemli değil önemli olan ülke kazansın çok teşekkürler hemşerim