ALLAH AFFETSİN 18.BÖLÜM
Azmi acemi birliğine teslim olmuş eğitime başlamıştı.O gece nöbet değişiminden sonra koğuşuna geldi. Herkes uyuduğu için oldukça sessiz davranarak kağıdını kalemini çıkarıp fenerinin ışığı ile nişanlısına mektup yazmaya başladı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Biricik aşkım
Şu anda fenerin ışığı ile sana bu satırları yazıyorum.Daha şimdiden özlemin yüreğimi yakıyor inan. Tek tesellim birlikte kuracağımız yuvamızı düşlemek...Ve kısa da olsa senin sesini duymak ...
Bana geçirdiğin her gününü anlat diyorsun. Sabahları erkenden kalk borusu ile uyanır uyanmaz yataklarımızı düzeltiyoruz ; sonra temizlik ve askeri elbiselerimizi giyip içtima da toplanıp talim yapıyoruz. Belli saatlerde nöbet değişimi yapıyoruz. Sahi burada karavanadadan yemek ve tayın ekmeği yiyoruz .Ama şu bir gerçek ki insan gene de annesinin,eşinin yaptıklarını arıyor.
Bazen gece yarısı aniden alarm çalar hepimizin en kısa sürede hazır olmamız gerekir.
Şimdi soru sorma sırası bende.Gönlümün kraliçesi senin günlerin bensiz nasıl geçiyor ? Annelerimiz,babalarımız iyiler mi ?
Yarın hafta sonu evci çıkacağım.Telefonla görüşürüz Ebrucuğum.
Seni ...seni...çok seviyorum..
Biliyor musun her geçen günümü yüreğime çizik atarak tamamlıyorum.
Şafak 223
AZMİ
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ebru okudukça göz pınarlarındaki yaşlar ister istermez süzülüp akıyordu yanaklarına doğru"Ayrılık ne kadar zormuş meğer." Odasına doğru yürüdü.
Annesi ile babası onu kendi haline bırakıp sessiz kaldilar.
Genç kız nişanlısına cevap yazarken sevgi dolu duygularını harman ediyordu kağıda.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Canım
Mektubunu alınca o kadar sevindim ki anlatamam.Sanki sanki dünyalar benim oldu.
Anlattığına göre günlerin oldukça yorucu ve hareketli geçiyor.Hayırlısı ile gelmeni dört gözle bekliyorum.Ben de seni çok özledim hem de çok.
Günlerim ev ile iş arasında mekik dokumakla geçiyor.Hani bir eve bakmıştık ya kiralamak için ; evsahibi haber yollamış " Gelin kontratı yapalım " diye.Fiyatı biraz daha indirecekmiş ;ne dersin ?
Anne ve babalarımız merak etme iyiler. Ara sıra Esin annemi ,Ayhan Babamı arayıp soruyorum .Onların da tek şikayeti senin yokluğun.
Uykusuz gecelerimde yüreğim sana köprü ve ben usulca elimi uzatıyorum dualarımla .
Unutma yüreğindeki her günün çiziğini ben sabırla bekleyerek siliyorum can özüm.
Bende seni çok seviyorum.
EBRU
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Gülümser telaşla Hatice Hanımın kapısını çaldı. Arada da elinle kapıyı yumrukluyordu farkında olmadan.
" Komşuuuuuummmmmmm ! Komşuuuuummmmm !
" Hay allah ! Geliyorum ...Geliyorummmm."
Kapıyı açtığında karşısında gözleri çakmak çakmak sevinç mi korku mu belli olmayan bir halde duruyordu Gülümser.
" Hayırdır... Gel içeri Gelll hele..."
" Hayırdır ama ben ne yapacağım şimdi ? Ne olur bana akıl ver."
NEŞE KIZILYAR
CAN DOSTLARIM ÖYKÜM SİZLERLE DEVAM EDİYOR
YORUMLAR
Geçmen günler ,zaman durur adete, çızıkta arsan gündüz hadi neyse eğitimdesin ama gece oldumu sabah olmaz olduğundada zaten sabahın ayazında seni kaldırırlar ,hele bir bekliyenin varsa ! gün batımında tel örgülerim kenerına gelir hayal kurarsın şurdan bir kaçsam bir görsem diye gitsem bir dakikadahi olsun değer ama yapamazsın bekliyen var emelin hayalin beklentin sonra biter ama gelde sen onu çekene sor ,nizamiyeden çıktınmı özgürsün artık acele etmezsin temkinli ve düşünerek ,senin tel örgüler arasında pek yapabileceğin birşey yok ama bekliyen neler çekti gidelim görelim !!! kalemine sağlık can kardeşim sevgilerle kal esen kal kavuşmaları dileğiyle .....
GÜLDESTE
Her ne kadar iletişim çağında olsak da istenildiği zaman butonlara dokunulmuyor askerlik zamanında zira hürriyetin sınırları çok keskindir ayakta postallar olunca.Özlemin en yoğun hissedildiği dönemdir askerlik zamanı ve insanlara sahip olduklarının değerini daha da anlamasına vesile. Sabır duygusunun gelişmesine engin katkıları vardır ve hayatın ileriki dönemlerinde de zorluklara karşı güçlü bir duruşun temellerinin atıldığı tartışılmaz ...
Ah o mektuplar ki yazarken düşüncelerin deryasına yelkenlerin açıldığı ve güzel cümlelerini şiirlerin bile kıskandığı. Okuyanların önce kağıdını kokladığı, sonra da bir tenha köşeye çekilip defalarca okumaya doyamadığı...
Azmi’ye hayırlı teskereler, özlem dolu bütün kalplere sabır diliyorum…
Son sözüyle de bir sonrakini merakla bekleten çok güzel bir paylaşımdı. Bütün samimiyetimle kutluyorum Can kardeşim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…
GÜLDESTE
Sevgili Güldeste Ablam
bugün azmi ve ebrunu buram buram hasret kokan mektuplarını okutun bize. bende bu güzel mektupları ve hasretleri bize satır satır yazan sana yorum yazmak istedim .Azminin ve ebrunun bir an evvel kavuşmalrını dilerken bu kapnın çalınışından sonraki sözleri merekla beklediğimi bilmeni isterim . Sonrada bu güzel yazıyı bizlerle paylaştığın için teeşkklür ederken ; yazan ellerinizden öper selam ederim...
ablam eline sağlık...
saygılarımla...
ne güzeldi eskilerde kaldi mektuplar kokulu kokulu
harikasin gül kokulu ablam sevgiler
kendine iyi davran kolay gelsin
başarilar
ömürlük sevgimdesin
GÜLDESTE
Mektubunu alınca o kadar sevindim ki anlatamam.Sanki sanki dünyalar benim oldu.
Anlattığına göre günlerin oldukça yorucu ve hareketli geçiyor.Hayırlısı ile gelmeni dört gözle bekliyorum.Ben de seni çok özledim hem de çok.
Günlerim ev ile iş arasında mekik dokumakla geçiyor.Hani bir eve bakmıştık ya kiralamak için ; evsahibi haber yollamış " Gelin kontratı yapalım " diye.Fiyatı biraz daha indirecekmiş ;ne dersin ?
Anne ve babalarımız merak etme iyiler. Ara sıra Esin annemi ,Ayhan Babamı arayıp soruyorum .Onların da tek şikayeti senin yokluğun.
Uykusuz gecelerimde yüreğim sana köprü ve ben usulca elimi uzatıyorum dualarımla .
Güzel hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiylr tadında bekleyişe dair yazınızı keyfle okudum kutlarım.
GÜLDESTE
Hayır olsun diyorum ki, hayır haber olsun hatunun söyleyeceği.
Bekleyelim görelim bakalım altından ne çıkacak. :))
GÜLDESTE
Billur T. Phelps
Unutma yüreğindeki her günün çiziğini ben sabırla bekleyerek siliyorum can özüm.
muhteşemdi......saygılar
GÜLDESTE
Hasret dolu asker mektupları...En heyecanlı yerinde diğer bölümü beklemek zor olacak.
Selam sevgiler değerli kardeşim.
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
ebru "gel teskere gel" derken
gülümser de değişik bir şeyler var
hadi hayırlısı olsun
yine sonucu merakla beklenen bir bölüm daha
kutlarım arkadaşımı
sevgilerimle