- 624 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
gereksiz ve saçma örneklerle dolu, yavan bir yazı.makale türüne konulmasına rağmen makaleyle yakından uzaktan alakası yok.iktidar partisinin politikalarını aklamak için yazılmış bir yazı daha.kutlamaların kaldırılmasına karşı değilim ancak diğer ülkelerde askeri törenlerin yapılmadığı ya da ulusal bayramların kutlanmadığı konusunda yanılıyorsunuz.en küçük örnekle amerikan propagandası için yapılan hemen her "made in USA" savaş filminde askeri törenler ve kutlamalar göz önündedir.bu ulusal bayramların kutlanma şeklini komünizmle bağdaştırmanıza da bir anlam veremedim.şimdi de burdan vuralım dediniz herhalde.oysa iki kitap okusanız önyargılarınız kırılacak.
ayrıca şurdaki yazıyı da okuyabilirsiniz: "http://www.erdincaslan.com/?p=575"
Uğur Özcan tarafından 1/18/2012 11:40:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gökhan Çoban
Eski kominizmden kalma askeri dikdatörlüğün halk üzerindeki kırbaç eğitimi...yoksa serbest bıraksan kimse bu suni saçma törenleri yapmaz..soğukta ağlayan çocuklar sıcakta bayılan göstericiler..dersleri asmanın ve geri gitmenin müsebbibi saçma danslar....ileri ülkeler böyle müsameleler yapmıyor...Kızıl Kuzey Kore ve çin de kaldı onlarda kaliteli ve orjinal...