- 12298 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ BİZE YETERİZ ÇÜNKÜ BİZ FENERBAHÇEYİZ
Biz Fenerbahçeliyiz hiçbir şekilde kimse bize boyun eğdiremez dik durmalıyız. Bilinçli bir şekilde Fenerbahçe’yi yıpratma kampanyası var. Her türlü saldırıyorlar ama bizi yıldıramazlar. Basından takip ettiğimiz kadarıyla hiçbir kulüp yöneticisi ve taraftarı bizim hakkımızda iyi bir düşünceye sahip değil biz de onlar hakkında hiçbir şekilde iyi bir düşünce taşımayalım.
Şu an ki durumumuzu anlamıyorum peki biz yıl sonunda şampiyon olursak ve bunlar bize ceza verip 2’nci lige düşürürlerse ne olacak? Yazık değil mi emeğimize? Çekilmekten niye bu kadar korktuk? 2 kupayı da elimizden alırlarsa daha mı iyi zaten biz çekilirsek bunlar lig falan yapamazlar. Ben bizim bu lige ait olmadığımızı düşünüyorum. Adamlar kedinin fareyle oynadığı gibi bizimle oynuyorlar. Herkes çıkıp bir laf söylüyor bir şey yok bizim teknik direktör konuşuyor diye hemen ceza geliyor ve buna kulüpten tepki gelmiyor. Bizim korkacak hiçbir şeyimiz yok. Bizim tepkilerimizin sert ve anlaşılır olması lazım
Hiçbir yöneticimiz diğer kulüp yöneticileri ile görüşmesin bile. Hepsi arkamızdan kuyumuzu kazıyor lütfen bizi kimsenin oyuncağı yapmayın. Gereken cevaplar anında ve sert bir şekilde verilsin. Bizim kim olduğumuzu anlasınlar. Biz onlarla anlaşmayacağız onlar bizimle anlaşsınlar. Zaten bunların hepsi komplo, çekemediler Fenerbahçe’nin başarısını sonunda bu yolla Fenerbahçe’yi durdurmaya karar verdiler. Gerekiyorsa bu ligden çekilip Azerbaycan liginde bile oynarız nasıl olsa onlar da Türk. Son olarak gereken kişi ve kuruluşlara gereken cevabı verip bizim değerimizi koruyun.
Biz bir markayız. Biz Fenerbahçeyiz. Biz kendi başımıza cumhuriyetiz. Kendini bizim rakibimiz zanneden zavallılar biz olmadan hiçbir işe yaramazlar. Sürekli bizim gerimizde kalıp bizim gösterdiğimiz yoldan gitmek zorunda olan zavallılar. Bu ülkede yorumcusundan tutun da hakemine hatta üst düzey yöneticisine kadar herkes Fenerbahçe sayesinde prim yapmaya çalışıyor.
En son yaptıkları marifet ise bizim maç saatimizi değiştirip maça gitmemizi engellemek. Madem bizi istemiyorsunuz düşürün ikinci lige. Olur mu? Onu da yapacak yürek yok bunlarda. Bizim olmadığımız ligde kim olur? Digitürk bile batar. Yöneticilerimize sesleniyorum. Böyle ucuz şeylerin peşinden koşan insanların küçük emellerine alet olmayalım. Bunlarla mücadele edene kadar amatör ligde top koşturmaya razıyız.
Hiç bir yöneticimiz merak etmesin. Biz fenerbahçeyiz. Altın çamura düşerse değerinden bir şey kaybetmez. Herkes bizim adımıza saygı duyar onların birinci ligde iken getiremedikleri futbolcuları biz amatör kümede mücadele ederken getiririz. Seve seve gelirler. “Bunların hangi futbolcuları; telefon edip bana ihtiyacınız varsa geleyim oynayım. Para sorun değil” demiştir. Nerede onlarda bu saygıyı uyandıracak kabiliyet! Kesinlikle bunlara karşı tavrımız sert ve anlaşılır olmalı. Bunların anlayacağı dil budur.
BİZ BİZE YETERİZ ÇÜNKÜ BİZ FENERBAHÇEYİZ
YORUMLAR
Sevgili fanatik az sakin ol yaw .d... Böyle kinle öfkeyle birşey çözülmez kutuplaşma olur... Her kulübün, her kurumun, her insanın birbirine ihtiyacı var... Fenerbahçe türkiye futbolunun, sporunun büyük bir degeridir. Ancak tek başına birşey değildir... Spor rekabet işidir ve sizi ileri taşıyan rakiplerinizdir... Kendimde bir Fenerbahçeli olarak mevcut durumdan hoşnut olmasamda diğer kulüpleri kurumları aşağılamanı doğru bulmuyorum... Olaylara sabırlı ve sağ duyulu yaklaşmak gerekir. Bazen üstümüzdeki formayı çıkarıp tarafsızda bakabilmeyi öğrenmek gerekir... Fenerbahçe suçlu olsa dahi Avrupa'dan elenmesi her yönüyle skandal bir karardır elbette ve de çelişkili... Her şey muhakkak ortaya çıkacaktır sabırla bekleyip görmek gerekir selamlar bırakıp sabır diliyorum...
fanatik62
bizi bize yeteriz çünkü fenerbahçeyiz bundan rahatsız olanlara söyleyecek lafımız yok. diğer kulupleri çok seviyorsanız onlardan birini tutabilirsiniz. sizin gibi taraftar istemiyoruz. iyi günler