- 965 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİN GÜCÜ
İnsanlık nereye gidiyor? Hiç bu soruyu sordunuz mu kendinize nasıl bir hayat yaşıyoruz?
Sadece kendimize odaklanarak kendi isteklerimizi öne çıkaran bencilce bir hayat mı sürüyoruz? Etrafımız da olup bitenleri algılayabiliyor muyuz? Bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetimi var içimizde? Hayatın sırrı nedir?
Soruları çoğaltmak mümkün o kadar çok sorulması gereken soru var ki. Peki neden sormuyoruz bu soruları kendimize yoksa’’ aman boşver sorsak ne olacak boşuna kafa patlatmayalım mı, diyeceksiniz?’
İnsanlar hırçınca bir arayış içindeler başarı, ün, para, şöhret bunlara ulaşmak için elinden gelen tüm çabayı gayreti gösteriyorlar. Neden bu arayış? Çünkü mutluluğu,huzuru onları
herşeye rağmen sevecek birilerini arıyorlar HERŞEYE RAĞMEN sevgiyi. Oysa ki aradıkları kendi içlerin de gerçek huzur, sevgi insanın kendinde gizli. Sizler hayatınız da kim olursa olsun herşeye rağmen sevebiliyor musunuz? Onu davranışlarıyla deği,l hareketleriyle değil onu o olduğu için herşeye rağmen seviyorum diyebiliyor musunuz? Eğer herşeye rağmen sevdiğiniz birileri varsa, sizde o derece sevilirsiniz. Aradığınız sevgi bir gün mutlaka karşınıza çıkacaktır’Nerde ben neden bulamıyorum’ ’dediğinizi duyar gibiyim. Evet içiniz de bir bakın unuttuğunuz, kalbinizin güzelliğine sadece orda atmakla sizin yaşam faaliyetlerinizi sürdürmekle görevli değil. Sadece fiziksel olarak bir organ fakat ruhsal boyutta vicdan, iyilik, sevgi, barış, dostluk bunların da simgesidir kalp. Hiç bir kişiye kötülük yaptıkdan sonra rahat bir uykuya yatan biri varmı aranız da?
Oysa ki bir iyilik yapmış, aciz bir insanın elinden tutmuş bir kişiyseniz yatağa
yattığınızda huzur duyuyorsunuzdur... İşte bu hissettiğiniz huzur da maneviyatın en büyük ödülüdür....
Hülya Akyıldız