- 921 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUSKUNLUK.
Sessiz bir beklentidir susmak.Ya bizi yada karşımızdakinin ortak yanlarını yeniden bir sefer daha
Gözden geçirmemiz için fırsattır.Sessizliğimiz; fark edişlerimizin doğru algılanabilmesi için tanınmış bir süredir. Sessiz susuşlarımız. her şeyin Kabullenişidir…
SUSARIZ….
Dile getirmek istediklerimiz dile gelmeyebilir bazen,öfkedir beklide suskunluğumuz.Bazen öyle yaralar sarar ki yüreğimizi öyle yaralanırız,öyle acıtılırız,öyle yüreğimizi kanatmak isteriz ki ve bu durumun en büyük silahı suskunluk olduğuna karar veririz……
Susuşlar hassa bir dengedir.kırılgan dökülen bazen terazinin eşitliğini bozan tepkilerdir.Belki de bize küçük hatırlatmalara nende olur.onarmak tamir etmek
İsteriz.ince iştir bunlar.Ya yeniden bir hak ediş kazanış yada aleyhte bir delildir….
SUSARıZ…
İlişkilerimizin negatifliğinde gözüme hoş gelmeyen şeylerin battığını anlamaya başladıgmızda,karşımızdakine ait aleyhte ne varsa delilleri ile birlikte önüne çıkartırız……ortak geçmişlerin geleceğin muhasebesini tutarız.An gelir durup soluklanır,sonra bir an için bulunduğumuz noktadan bir daha bakmak isteriz ki yaşananların eldekinin geleceğe gitmenin teminini aramak için susarız….
Bir içselliğe kaçıştır susmak beklide söylenemeyenlerin biriktirilmeye başlanmasıdır kim bilir……
Susarız……
Bütün bedenimiz yerden kesilmiştir bulutların üstündeyizdir.canla cananın ruhsal bütünleşmesidir suskunluk…….
Susarız…
İletişimin tıkandığı yerdeyizdir Hiç bir iletinin bize yeterliği gelmediği,hiçbir iletinin doğru algılanmadığı yanlışlıklar,hatalar,yanılgılar,umursamazlıklar,yalanlar,gerçekdışılılık.Kim bilir beklide bu sözler savrulup giden rüzgarların sessizliğinde cümlelerin sonu olur….
SUSARIZ…
BİR GİDİŞİ KABULLENMEKTİR SUSMAK YERİNDE VE ZAMANINDA ….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.