- 772 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
EROL AMCA HAKLI MI?
EROL AMCA HAKLI MI?
Hanım sabah erken kalkalım çoktandır tarlaya gitmedik o meyve ağaçları susuzluktan kurudu hem onları sularız hem de sebzeleri çapalarız gübre çok pahalı alamadık bir çapa yarım gübre yerine geçer.
Arabada benzin de az belki bizi götürüp getirir onun için çocuklara da söyle bir günde bitirelim çocuklar sulama yapar bizde çapa yaparız.
Azığı akşamdan hazırla ki sabah oyalanmayalım kahvaltıyı tarlada yaparız havalar sıcak serinlik de epey iş yaparız.
Unutma bana dört beş tane fanile al bu sıra astımım azdı terledikçe değişirim kaş yapayım derken göz çıkarmayalım.
Hanım kalk saat beş olmuş ben arabanın yağına suyuna bakana kadar sende çocukları kaldır aşağı inin biran evvel gidelim.
Hanım çocuklar nerde niye yalnız geldin Ahmet akşam geç gelmiş uykusuzmuş,Mustafa da dün belini incitmiş!
Bin arabaya bin çüt’ü koca öküzler çekermiş yani ikimiz gideceğiz ne zaman geldiler ki onların sülalelerine tüküreyim,bunlar hep senden yüz buldu suç sende sen beni düşünsen beni korusaydın bunlara bu kadar yüz vermezdin bin arabaya geç kaldık..
Fanile aldın mı?
Aldım.
Kaç tane aldın?
Beş tane.
Ya bismillah.
Hanım birini getir çok terledim.
Kahvaltı yapacakmıyız?
Öğlen yemeğine kadar yemek yok iki öğün’ü bir araya getireceğiz.
Azığa ne koydun?
Ne var ki ne koyayım iki baş soğan,yoğurt,çökelek,birazda tere yağ vardı onu koydum.
Git bir fanile daha getir de ondan sonra yemeği yiyek saat on ikiye geliyor.
Kaç fanile kaldı?
İki tane.
Bu sene burada mahsul olmaz havalar sıcak gidiyor yağmur da yağmıyor hakkı bokunu ödemez,çabalamamız bize kar kalacak buraya harcadığımız arabaya koyduğumuz benzin parasıyla sebzemizi çarşıda alsak inan karlı çıkarız ekmiyeceğim ama el bize sövmesin diye bu eziyete katlanıyorum,sadece sövmesinler diye ekiyorum.
Son fanile yi de getir giyeyim gidelim maf oldum altmış beş yaşındaki adamın yapacağı iş değil,eve giderken de üç tana kırmızı efes birası alayım da ağrılarımı his etmeden uyuyayım başka türlü uykum gelmez.
Offffffff of be bu birayı icat eden inan cennete gider,hararetim indi şimdi kuzu gibi yatarım.
Herif yeterrrrrrr yeter artık iki tane içtin öbürünü de başka zaman içersin zaten hastasın,hastalığını düşünmüyorsun,astımın var,söylemezsem onu da içeceksin hasta adam biraz kendini korur dikkat eder!
Hanım niye bağırıyorsun?
Sen şimdi benim sağlığımı mı düşünüyorsun?
İnanayım mı?
Beş tana fanilye değiştirirken yeter demedin.
İnanayım mı?
Geçen gün değirmende getirdiğim un çuvalını oğlan taşıyamaz belini incitir dedin sırtıma verdin yirmi iki yaşındaki çocuğunu korudun altmış beş yaşında ki herifim dediğin adamın sırtına verdin.
İnanayım mı?
Sen bana nasıl davranıyorsan çocukların da bana öyle davranıyorlar.
Suç hep senin.
Sen bunları koru yarın senin ağzına yaparlar.
Herif bu çocuklar sadece benim mi?
Evet senin sen alıştırdın.
Bak bana gelince gavur gibi tartışıyorsun hangi laf beni incitiyorsa onu bana söylüyorsun oğullarına gelince yavrum kuzum canım diyorsun sizi çok seviyorum yavrularım size kurban olayım,bana bir gün bu şekilde hiç konuştun mu?
Beni koruduğuna inanayım mı?
Herif fazla içme dokunur hastalanırsın diye biraz sesimi yükselterek söyledim kırk derde su getirdin seninle tartışacak halim yok gidip yatacağım.
Git git zaten bunu istiyordun.
Bir gün gel herif yatalım demedin,ya erken gidip uyudun yada ben uykuya daldığımda geldin.
Oğulların dışarıda gelene kadar bekliyorsun ben düşündüğün yok yokluğum varlığım umurunda olmuyor.
Git git burada sızıp kalsam da senin umurunda olmaz.
Ne olacak çocuklarının anası onlar yarın senin ağzına yaparlar,yarın anyayı Konya yı öğrenirsin eyvah dersin ama ay bacayı aşar…
Hey Allah hım beni düşündüğüne inanayım mı?
Aşur ŞAHİN
16.01.20012
10.05.2008 kaleme alındı