benim hatalarım olabılır sadece dusuncelerınızı merak edıyorum..
Hayata yön vermekde artık güçlük çekiyorum kendımı durduramıyrum hayatıma bir türlü yön veremiyroum çıkmaz bi labırentteyim adeta artık dur demenın zmanı geldı . hayatımızda bır cok degısıklık yapamak yenılıklere ızın vermek zorundayız yoksa bu hayat cekmez gıdenlerın ardından yas tutarak degemeyecek insanlara üzülerek yön veremeyiz bu bizim kedımıze werdıgımız bı ceza olur... nerden ansıl baslayacagımız bılemedgımız zamanlar oluyo elbette ıste an durup hayata dur demelı ve biz döndürmelıyız hayatı herseyı kendımız baslatmalıyız yoksa ne bu hayat nede bzizim duzenımız cekılır hal alır. bu sene YGS sınavına gırecek olmam benı tamamıyla sarsmsı durumda bu yuzden hayatımda pek de ıyı gtmıyor aslına bakarsınız ınsanlık halı ya herkes gıbı bende zorlularr sorunlar yasmaktayım. herseye dur dıyrum kımı zaman kımı zaman dıyemıyrum ve mahkum gıbı hıssedıyorum kendımı acı cekıyorum ozmanda.. hayatıma nasıl yön verecegımı nerden baslaayacagımı bılmıyrum sankı bı cıkamazın ıçındeyım kendımı önemsemıyorum sorunla bas etmek ıstemıyrum .. gelecek kaygısı tasıyorum sanırım. aslında bılıyorum kı hayata yön vermek benım elımde ama basaramıyrum aman dıyemıyorum .. SİZCE HAYAT NASIL OLMALI .. ıstedıklerımızı görüp ıstemedıklerımız sılmelı mıyız? yoksa karalamalı mı? her zorunlukla bas etmeye calısmaalı mı ? hersabah kalktıgınız da of gene mı aynı seyeler dıyorsak sızce artık bızım bazı seylerın degısme zamanı gelmıs mıdır? sızce ne yapamlı ???
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.