- 470 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
değişik bir çalışma olmuş ellerine sağlık. acaba dediğin gibi 1930ları hala yaşayanlar bunların farkındalar mı? Ya da inadına mı ülkenin paçasından tutmaya çalışıyorlar. Günümüzde darbeyi yapanlara sövmek hala moda ama darbeyi oluşturan etkenleri araştırmak deyince söven kahramanlar yok piyasada. Evet darbe ülke adına çok büyük bir acı ve elem vericidir. Babamın da dediği gibi "Allah o günleri vatanıma bir daha yaşatmasın" Vatanımdan ümidi hiç bir zaman kesmedim , kesemem de güzel günler ceddime layık günler yakındır. tekrar ellerine sağlık gökhan kardeşim...
araştırman geçmişimizi çok özetledi...bunun için teşekkür ediyorum önce yanlız 81 darbesi hususunda o gazetecilerin kışkırtma işinin perde arkasını da araştırsan çok yararlı olur yani göreceksin yine dönüp dolaşıp aynı yere geldiğini....tabi bu yönetim böyle devam eder ise güzel adımların atılacağını ve demokramisimizin hani ileri seviyeye değilde en azından topallamadan yürüğebileceği seviyeye geleceğini umut ediyorum.....gelecek için oldukça iyimserim....çünkü avantajlarımız çok en azından tek yönetim var ortada.....yani çok detaya inmeye gerek yok sonuç gelecek iyimser inşallah....tebrik ederim....güzel di çalışmanız....emeğinize sağlık....