- 903 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Birkac,Bir Sey.. :)
Hayati ne cok ciddiye alacaksin, nede cok hafife..Kafaya ne cok takip herseyi hasta edeceksin kendini, nede düsüncesizce yasayacaksin.. Hayalde kuracaksin ama hayal aleminde yasamayacaksin.. Gercekleri, sahtelilerden, dürüstleri düzenbazlardan ayirabileceksin.. Seveceksin, elbet seveceksin; Ama ! Severkende buna degecek birini tercih edeceksin.. Kuru kuruya, asigim seviyorum laflarina inanmayacaksin.. Aldatmayacaksin ne kendini nede bir baskasini..Birseyleri basarmak icin mücadele edeceksin, olmadimi birdaha, bindaha üstüne koyup en savasci en azimli ruhunla bütün olumsuzluklarin üstüne yürüyeceksin, basari kendiliginden gelmez, geceni gündüzüne katip okuyacaksin, ama hayati kitaplarla sinirlamayacaksin, hayat kitaplardan ögrenilmez.. Eline diploma aldiginda kendini bir anda üstün mercii görmeyeceksin, üstünlük dedigin sey ilimin yaninda edebi barindiriyorsa degerlidir..Mutlak hosgörüdür, bilgiyi paylasmakla bilgiyi alip havabasmak arasindaki o siniri kurabiliyorsan, o gün sen dünya icin insanlik icin birsey yapanlardan olabileceksin.. Kendine olan özgüveninden taviz vermeyeceksin fakat bunu hastalik derecesinde yasayip insanlari horgörmeyeceksin.. Din, dil, irk ayrimi yapmayacaksin.. Gururduyacaksin tabii ecdadinla; Ama ! Bunu barbarca bir tutumun icine koyup insanlari yaralamayacaksin, Dininin güzelliklerinden basedeceksin yasayacaksin göstermeye gayret edeceksin insanlara dogruluklari, yalniz bunu zoraki bir tutumla empoze etmeye calismayacaksin kimselere.. Önce kendin yasayacaksin dinini önce kendin taniyacaksin Rabbini sonra ahkam keseceksin, yaradan ayirt etmeden yaratmis bunu unutmayacaksin.. Kimsenin namusuna dil uzatmayacaksin, sen kendi namusuna sahip cikacaksin.. Hayati kimse icin yasamayacaksin, ömrünün sana bir hediye oldugunu bilip ona deger vereceksin.. Arkadasliklar, dostluklar edineceksin, ailede olacaksin ve bunlarin hepsinin kiymetini bilebileceksin yalniz hayatini birtek bunlar üzerine kurgulamayacaksin.. Günün birinde yalniz kalabilecegini aklindan cikarmayacaksin.. Yalnizligada alistiracaksin kendini ve unutmayacaksin asla ! DOGUMDAN ÖLÜME SEN ASLINDA HEP YALNIZSIN.. SENDE BIR SEN DAHA YOK, KIMSEDE IKINCI BIR BEN ARAMAYACAKSIN.. FARKLILIKLARDAN TAT ALMAYI INSANLARI OLDUKLARI GIBI KABULLENMEYI ÖGRENMELISIN, ISTE BUNLARI BASARABILDIGIN GÜN ÖZGÜRLÜGÜNDE TADINA VARABILECEKSIN..
YAZAN: GÖNÜL CESLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.