- 1002 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Kış Güneş'i!
Güneş…güzel pırıltılarını gönderiyor güzel İstanbul’umun üzerine…
Dün tipi şeklinde, savurarak, kısa bir süre de olsa yağan kardan sonra, kışın soğuk havasından uyuşan hislerimizi canlandırmaya ilaç gibi geldi.
Merhaba güneş, seni görmek, hissetmek bana her zaman iyi gelmiştir.
İçime dolan mutluluk hissinde, senin etkin her zaman en önde gelir.
Küçük bir kedicik patilerini temizliyor, kargalar neşeli sesler çıkararak çatılarda turluyorlar.
Martılar sevinç çığlıklarıyla, balıkçı teknelerinin üzerinde, rızk peşinde.
Kiminle konuşsam, yüzler daha bir mutlu bakıyor, senin etkinden olsa gerek.
Eşinin kolunda bir hanımefendi, yeşili özleyen gözleriyle, parkta boş bank arıyor.
Kışın sessiz sakin, mahzun duran çocuk parkları, senin pırıltılarınla dile delmiş, küçük dostlarını davetkâr gözlerle çağırıyor.
Seni çok özlemişim, yaşam kaynağım, enerji veren yaşamamızı sağlayan değerli dost.
İyi ki bu kış gününde yüzünü gösterdin, bize moral ve enerji verdin.
Binlerce teşekkür Yarabbi, bu güzel güne bizleri kavuşturdun!
Sağlık, afiyet iç huzuru ile, binlerce hamd-ü sena sana Allah’ım!
YORUMLAR
handan akbaş
Selam ve sevgiler...
Evet evet evet...
Bugün hava çok güzeldi...
Hani yazdan kalma, bahardan çalma gibi mübarek...
Bu Pazar'ı hiç unutmıcam...
Denize nazır poz veren bir sürü kedicik çektim, ya martılar anlatmak öyle zor ki...
İstanbulda yaşayıp herhangi bir görsel sanata bulaşmadan durmak çok zor...
Ve bu noktada içimi kıpır kıpır yapan bu yazar'a teşekkürü bir borç bildim, sevgiler... :)
handan akbaş
hanım efendi ....duyarlı....mütevazı...kadife uçlu kalem....her yazısı insanın içini açıyor....buda öyle saygılar
handan akbaş
Özlemişim güzel yazılarını arkadaşım. Güneş kadar sıcak, aydınlık ve güleryüzlü bir dostsun. Sevgilerimle.
handan akbaş
Önce sağlık olsun, sonra günün ve güneşin farkına varıyoruz sevgili Handan. Yine pozitif bir yazıyla sayfadasın. Rabbım bütün insanların yüzüne güneş gibi gülsün.
Tebrik ederim.
sevgilerimle.
handan akbaş
Teşekkürler Emine'ciğim, haklısın sağlık çok önemli, Rabbim huzur ve afiyetten ayırmasın.
Selam sevgi ve dualarımla.