- 1123 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*****eyyyyy******
Ey sevgilim..
Duyamadiğin sesimle haykiriyorum sana , duyma aslin da gözlerimde ki yaşlari silecek gucu olmayanin sesimi duymasin ne önemi var ki_??
Annem hep derdi ya, ’’affetmek;iyi insanlarin en büyük itikamidir’’ diye..Gercekten öylemi_??Ben affedikce kötu oldum be anne senin haberin varmi_??
Ben yanliz kaldiğimda aklima geleni değil, hep aklimda olani sevdimde ne oldu_??
Ben ne zaman senden gitsem hep ardindan haykiridim..(Sen duymadan sesiz sesiz..)
İkimizin bildiği harfler var sevgilim bu mektubum da anliyormusun,duyuyormusun beni_??Ellerimde gözyaslarimi silecek guç bulamiyorum sevdiğim..Unutamadim işte kaç ay oldu biliyormusun sevgilim bu gece tam 13ay oldu(Bİryılbiray)..Kolay degil sevgilim dille kolay derler ya ondan işte...Gel hadi Birlikte olalim sevgilim...
Ben ne zaman en son senden gitmiştim,en son gözyaşlarimi ne zaman silmiştin hatirliyormusun_? ’’Senin gözyaşlarin ömrümden ömur alir..’’Diyordun ya..! Ömrunu almiş olsaydik ayni mezarlikta yan yana yatiyor olurduk sevgilim...
Hayatimda ki tüm renkleri aldiktan sonra.Beyazi göremedim bile ya pembe bilmem bile..Ama bir şey ögrendim sevgilim..Griyi hayatimda ki sakladiğim grileri ortaya cikarim ne beyazim ne siyah ben griyim artik sevgilim...Artik gelsen ne gelmesen ne sevgilim..Renklere ihtiyacim yok benim ben grilerimle mutluyum..Bazen aslin da özlemiyorda degilim mesella Mavi giymedim senden sonra özledim be hadi gelde mavilere bogulalim güneşe inat tüm renklere hatta tum kırmızılara inat...
Ne bu bende ki bilmiyorum sevgilim..Gelsen olmuyor gelmesen hiç olmuyor be sevgilim...