YORUMLAR
selamlar usta kalem..
sizi okumak ayrıcalık..
üretgenliğinize hayranım..
öykülerinizi okumayı seviyorum..
selam ve hürmetlerimle..
Kemnur
Anlayamadığım bir konudur sigara saplantısı. Üzerine bu kadar düşülünce daha bir önem kazanıyor. Bir şey yapmış oluyorsun sigara içince. Bırakın içsinler. Sigara her kötülüğün anasıdır diye de bir söz yok ki.
Öyküye gelince: Gayet güzel. Tek başına bir öykü olsa finali gebe bırakmışsınız derdim ama oradan da Paşazade 4 e geçiyoruz. Tebrik ederim.
Kemnur
Kemnur
:))
ne kadar keyifli bir yazıydı tebrik ederim.
lise de biz de bu duruma çok düşmüştük :)
neyse ki okuldan hiç atılmadık, sigarayı da hiç bırakmadık
hatta bir keresinde tuvalette kilitli kalmıştım bu yüzden, tüm ders saatini orada geçirmek zorunda kalmıştım, çünkü sesimi kimseye duyuramamıştım, sonunda gelip çıkarmışlardı beni :)
ne güzel şeyler anımsattınız, kutlarım değerli yazar, saygılarımla..
Kemnur
Fulya CODAL
ilerleyen zamanlarda belki yazan kitleyi büyütürüz, sizin değerli mektuplarınızdan da sebepleniriz, kim bilir, neden olmasın efendim / saygılarımla.. teşekkür ediyorum..
Bu hikayeyi kaçırmıştım takipten. Güne gelmesiyle ayıldım ve geriye dönüp ilk bölümden itibaren okudum. Hikayenin çok ele alınmamış bir mekanda geç iyor olmasıda ilginç. Sanırım merak ve heyecanla sayfalarını bekleteceksin.
Öyle bir kurumda görev alan müdürün işi de zor. Her zaman, her konuda, ince ayar gerek.
Tebrik ediyorum ve takip edeceğim.
Sevgiler,
Kemnur
Mükemmel bir yazı okudum güne düşmeyi haketmiş.
Kutlarım değerli yazar şair..
Kemnur
Kemnur
İtiraf etmek gerekirse, sizin öykülerinizi okumak gerçekten insanı şevklendiriyor edebiyat adına....Her öyküsünü okuyup da, aynı kaliteyi aldığım insan nadirdir. Sizi övmek için değil bunlar, gerçeği şimdi söylemek lazım ki; zaman gelir de bunları deme fırsatı olmayınca; o zaman demenin manasız kalacağını bildiğim için...
Olayların alışılmadık bir ortamda gelişmesi, öyküyü daha ilginç kılıyor..
Hürmetle erbabım...
Kemnur
Sürükleyici çok hoş bir yazıydı. Zevkle okudum. Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Hocam babamın silahlı kuvvetler sigarası sağolsun. Eve kilo ile alırdı, bende hergün bir paket götürürdüm. Tüm arkadaşlar onu iki gün içerdik. Bir gün bizde yakalanmıştık ama ben kurtuldum. Beni söyliyemedi arkadaşlarım. Herhalde sigara getirmem diye korktular. O günleri anımsattı bu bölüm. :))))))
Çokgüzeldi. Saygılarımla...
Kemnur
halil kayanında seninde işin zor be usta öyle güzelki ritimi düşürürsen başta ben hırlayacağım...DEVAM.....saygılar
Kemnur
Dost kalem,sizleri ve eserlerinizi çok özlüyorum..İşlerin çok yoğunluğu nedeniyle bu sıralar giremiyorum sitelere...Yine harikaydı eseriniz..Selamlarımla
Kemnur
lisede tek tük sigara içiyordum sigaraya para vermezdim okulda bir almanca hocası vardı bakkal uzaktı oula biraz ona sigara almaya giderdim ayak riramıisterim hocam derdim hergün ondan 2 sigara alırokulun arka bahçesinde içerdim verirken de al zıkkım iç derdi paramın olmadığından değil ondan sigara almak hoşuma giderdi
Kemnur
Kemnur
Kemnur
glenay
bana biraz yardımcı olmasını söylemiştim. O da tesadüfen bir yazı seçti
o da 'Ağıt'tı .İmlâ hatalarım olduğunu söyleyerek, ne kadar virgül aralığı varsa düzeltti. Öykü o zaman yerindeydi ama bilmiyorum.Şimdi bir de ben
bakayım. İlginize tekrar teşekkürler, saygılar..
Kemnur
Ah bu yurtlar ve yatılı okullar. Ne kadar çok birbirlerine benziyorlar. Bizim Murat ve Akif'in maceraları gibi sanki.
Finali ise müthiş yapmışsın. Ben o şüphenin sebebini çok iyi biliyorum. Maalesef yurt ve yatılı okullarda o da var.
Selam ve saygılarımla.