- 2759 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kendimi Anlatıyorum,Hayatı Paylaşıyorum
Bu gün bir şeyler yazmanın, bir şeyler üretmenin,sizlerle bazı duygular paylaşmanın hazını aktarmadan duramadım.O yüzden sizlere bir kaç kelam etmenin bir sakıcası olacağınıda sanmadığımdan yazma cesareti buldum yazılarım bölümü ne.
Öncelikle kendimi tanıtmak isterim sizlere;
Ben Mustafa ÖNAL ,15.03.1984 Artvin ili Şavşat ilçesi Balıklı köyü doğumluyum.Doğduğum topraklara hasret bir gurbetçiyim.Geçim sıkıntısından dolayı ailem 1 yaşımdan sonra Ankara ’ya yerleşmiş , ben eğitimimi Ankara da sürdürdüm ve halen Ankara da ikamet etmekteyim.Okul hayatım da pek başarılı oldum sayılmaz istediğim bölümler de okuyamadım aile baskısı altında yetişen eğitimine dahi karışılan biriyim o yüzden meslek lisesi ni istemediğim halde okutuldum orada başarılı olmadım da değil yinede elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım mecbur hissettiğimden belki de kendimi,Daha sonra iki yıllıkta olsa üniversite hayatını yaşamış oldum her ne kadar mezun olamasam da yine maddi sıkıntılarımdan dolayı kendimi tek kurtuluş yolu olarak gördüğüm Kıbrıs’ın başkenti Lefkoşada askerlik hizmetine adadım ve oda erken bitti
Şuan da mesleğim olmadığı halde sağlık sektöründeyim, bir eczanede kalfa olarak sürdürdüğüm işimde hem mutlu hem de huzurluyum istekleri mi tam olarak karşılamasada manevi olarak rahatım. Bu da benim için zaten maddiyattan daha önemli.
Şimdi diyebilirsiniz ki neden böyle bir yazı yazma isteği oluş tu sende? Bu soruya samimi bir şekilde cevap vereceğim sadece şu bir gerçek ki içim den geldi, ben kendini anlatmak ta pek başarılı deilim. Belkide bu başarısızlığımı bu ortamda şiir sever şairlerle üzerimden atacağım.Şiirlerimde genel olarak ikili ilişkileri ele alırım,çoğunda aşk ,sevgi hasret ve yaşanmış duygularım mevcut,doğaya ,hayata,soyut ve somut olan herşeye yazmaya çalışıyorum, başara biliyormuyum bilmiyorum ama kendi amatör dünyam da ,kendi yağım da kavruluyorum.Burada sizlerle bir şeyler paylaşmak ve sizin o değerli görüşlerinizden, bilgilerinizden faydalanmak tek amacım.
Sizlerin ilgisine ve alakasına minnettarım , elimden geldiğince duygularımı paylaşmak burada bulunmamın tek sebebidir.Hepinize tek duam var burada bulunan okuyan yazan herkese bir duam var, hayatta ne istiyorsanız umarıım yerine gelir ömür boyunca sevip sevilirsiniz ve sağlık huzur dolu yaşam sürersiniz .Başarılarınızın devamını diler gönül kapılarınız dan içeri girerim saygılar sevgiler tüm edebiyat defteri severler...!