- 1228 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
FALLARDA YOKUM BEN............
Geleceğim dedim de gelemeyeceğim yanına.Tadım tuzum derdin ,varsın bu seferlik eksik olsun sofranda tuzun,kalmasın tadın.
Bakma kusuruma
Bilirim o söğüt ağacının altındasın şimdi.Birlikte soluklanacağımız.Herzaman tezcanlıydın,çoktan varmışsındır benden önce.
Dere kenarıydı sözleştiğimiz seripte sofra bezini hazırlamışsındır şimdi Allah ne verdiyse.Eli açık adamsın lakin bilirim,o ellerini öperim senin.
Gelemiyorum dostum,çalı çırpı yollarım diken taş,yürüdükçe kanıyor ayaklarım,bacaklarıma bir şeyler oluyor.İnanmazsın bitmiyor bu yollar gözümde büyüyor ulaşmıyor sana.Dosta giden yollar gül derlerdi ya.Güller solmuş,dökülmüş dalından yaprakları.Gelemiyorum işte gelemiyorum ,yolları kar boran bürümüş.
Etme artık günü gece.Gecelerde yok benden bir ben.Gelseydim güneşle gelecektim yanına.Sıcaklığım sıcaklığından yoğun,cemalim cemalinden parlak, edermiydim seni hiç yarasaya baykuşa tutsak.Bu seferlik böyle olsun kırılma incinme sakın.Etrafında ne kadar papatya varsa kopartıpta dökme kaderini fallara .İlk papatya yaprağına seviyorla başlanır ya,tek yapraklı papatyanım senin.Seviyor de at bir köşeye.
Bekle dedim de gelmeyeceğim yanına .Nasıldı sohbetlerimiz ? Hatırlasana
iki bardak demli çayda sarhoşluklarımızı hatırla.Avutmaz bilirim .Kır istersen sende beni lades kemiği gibi kalsın bir yanım sende bir yanım bende.Hep aklımızda tutalım kaybetmeyelim bende seni sende beni.Söv istersen, geçmişime dokunmadan,günüme söv.En büyük küfrün öperim seni idi. Kabulüm . Gitmeden dök eteğindeki tüm taşları dök dere kenarına.
Hava kararmaya başladığında ,tanırsın beni korkarım karanlıktan.Anlarsın artık gelmeyeceğimi.
Allahaısmarladık dostum,unutmadım, lades gibi aklımdasın,aydedeye selam söyle emanetimsin bu gece.
YORUMLAR
Bazen insanın istemediği bazı durumlarda
kişiye özel haz verebiliyor yüreğe...
İçerisinde bir çok mesajlar içeren güzel bir
anlatımdı muhatabına, kutlarım dost kalemi TEBRİKLER..
yunus karaçöp..yudumyunus