Sonsuz Aşk yoktur...
Sonsuz aşk yoktur; İnsanlar hep görmedikleri ve sadece içlerinde biraz nahoş tad bırakn duyguya aşk diyip onu daha ütopik olan sonsuzluğa benzetme telaşı içindeler. Halbuki Aşk denilen olay ne bir sonsuzlağu doldurabilecek kadar büyük nede sonsuzluk bir aşkı içine alabilecek kadar büyüktür.Belkide bütün buna benzer duygular;bir bebek ağlamasın diye elline tutuşturduğumuz oyuncak gibi,insanlar oyalansınlar diye yaşatıldığımız kavramlardır.Yani genel olarak bakıldığında İnsanın en önemli özelliklerinden biride kontrol mekanizmasıdır Bu ve buna benzer duygular kontrolümüzün dışında gelişir Ve bi çok insan, sanki yürümeyi okumayı,yazmayı,öğrendiği gibi, bu duygular nasıl yaşıcağını biliyomuş gibi gayet normal bir şekilde yaşar.Ve hiç o kontrol mekanizması devreye girmez.Anlatmak isteiğim Daha henüz Sonsuzluğu taşıyabilecek yüreklere ve beyne sahip değilken Aşkı sonsuz kılıp ve kontrolünün dışında gelişen olayları görmezden gelip sadece yaşamak Aşkın ve buna benzer ütopik duyguların insanca olmadığını düşündürüyor. Peki gerçekten böyleyse Neden İnsanlar böyle duyguları yaşar ve Doğuştan beri biliyorlarmış gibi oyun oynarlar...?.
IIMaViRuYaMII
YORUMLAR
Neden mi ? Çünkü aşk ir mutluluk özlemidir.o rüya gibi bir şey, ulaşılması güç bir düştür.İnsan
ulaşılmayan bir ütopyaya aşık olur.Onu da bir kişide veya darbe yedikçe bıkmadan başka kişileri
de ulşana değin ulaşılmaz yükseklikte görür.ne yazık ki bu inanç sorunudur.inandıysa hiç bir gerçek onu bu yoldan geri çeviremez. Gerçekte tabii ki sonsuz aşk diye bir şey yoktur.
yazınızı tebrik ediyorum, selâmlaımla..