YORUMLAR
KIBRIS TÜRKLERİ VE BİZLER SADECE BİR LİDERİ KAYBETMEDİK..... ONURUN SİMGESİ OLAN, HALKI İÇİN HAYATINI VERMEYE HAZIR,HALKININ HAKLARINI SONUNA KADAR YILMADAN ARAYAN GERÇEK BİR VATANSEVER, YÜREĞİ ULUSU İÇİN ATAN BÜYÜK BİR İNSANI KAYBETMİŞTİR..HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN.....
her zamanki gibi bir solukta okudum yazınız. asıl maceraların daha başlamadığını bildiğimden sabırsızlıkla diğer bölümü bekliyorum herkesle beraber okumak için.
abim ellerine sağlık...
saygılarımla....
Kemnur
DİLEK YILDIZI
Rauf Dektaş'a Allahtan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun onu seven herkezinde başı sağolsun
Kemal bey bu gidişle müdür babadan dördü de iyi birdayak yeyip sınıfı geçecekler çok güzeldi merakla devamını bekliyorum
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
yurt dışında türkkızı bakalım beğenicekmisiniz
Kemnur
glenay
takip ediyorum, saygılar,selâmlar..
Kemnur
büyük devlet adamının ölümü her yurt severi üzdü....duyduğumuz bildiğimiz dolandırıcılıkları becerebilirsek seninle paylaşırız usta yazı mükemmeldi....saygılar
Kemnur
KIBRIS TÜRKLERİ’NİN YILMAZ SAVUNUCUSU VE DAVA ADAMI RAUF DENKTAŞ VEFAT ETTİ. NUR İÇİNDE YATSIN… K.K.T.C. VATANDAŞLARININ VE TÜM YURTSEVERLERİN BAŞI SAĞOLSUN…
Sevgili Kemal...
Yazın yine oldukça güzel ve bir solukta okunan hoş bir yazı olmuş. Sadece bir nokta -bilemiyorum ama - bana biraz detone geldi ( Bu da İbrahim Tatlısesten öğrendiğm bir şey. Sıkışınca bol bol kullanıyorum. ) Cümlelerin çoğu '' Diyerek, şöyle yapt, diyerek böyle yaptı veya diye itiraz etti, diye direndi'' şeklinde sona ermiş. Sen müzisyen adamsın sanırım ne demek istediğimi anlamışsındır. '' diye''ler biraz fazla değil m sence de?
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Kemal ağlayarak söylendi:
- Nefret ediyorum senden!
gibi, ya da
Kemal, ağlayarak, "nefret ediyorum senden!" DİYE söylendi.
Varsa üçüncü bir yol, sizden öğrenmek isterim hocam.SAYGIYLA
sami biberoğulları
Aslında üçüncü bir yol da var. Bazı arkadaşlarda görüyorum: Bütün cümleleri birleştirip tek bir cümle yapıyorlar. Lakin cümlenin sonuna geldiğinde '' Ya bunun başı nasıldı '' diyorsun.
Başka bir yol da bilmiyorum. Konuşma çizgisi bana daha hoş geliyor. Amma velakin bana hoş gelen her şey de güzel değildir elbet.
Saygılar.
Kemnur
Sözüm meclisten içeri;herkesin başı sağolsun.Yazılarınızın devamını dilerim.İyi geceler.