- 902 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞARAMADINIZ BEYLER BAŞARAMADINIZ!!!!
Başaramadınız beyler başaramadınız!!!!!
Milli Eğitim Bakanlığının almış olduğu kararla bu yıl 19 Mayıs Ulusal Gençlik ve Spor Bayramı Ankara dışında tüm illerde okullarda kutlanacak…
Sebep;o tarihlerde havaların serin olması çocukların çalışmalarda yorgun düşüp adaptasyonlarının bozulup derslerine gereken hassasiyeti gösterememeleri vs.vs.vs…..
Hey gidi yıllar heyyy!! Dile kolay tam 93 yıl geçmiş. Kurtuluşa ilk adımın atılmasından geçen tam 93 yıl.Ne bitmeyen büyük bir acıymış ki bu kimileri için, sonunda sudan birkaç sebep bulunarak tamamen iptal edilmese de engeller konulmuştur.Elbette ki bu karar 2012 yılı kutlamaları için böyle…Büyük bir ihtimalle de bundan sonra ki yıllar da baloncuk sebeplerden yine bir şekilde engel olunacak yahut tamamen iptal edilecek..
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları da Van depremi bahanesiyle kısmen kutlanmıştı. 23 Nisan Bayramı engelleme aşamasını teğet geçmiş, gözler direk 19 Mayıs kutlamalarına dikilmiştir…Dikkatinizi çekerim 19 Mayıs ve 29 Ekim rahatsızlık uyandırmıştır.Biri kurtuluşa atılan ilk adımın kutlamaları ,diğeri de Cumhuriyetimizin ilanının kutlamaları….23 Nisan bayramına neden bir bahane bulmadılar acaba diye düşünürken…..Eeee dedim insan ekmek yediği kaba pisler mi? Sonuçta en kolay geçim kapısı TBMM de bulunmak…TBMM açılışını kutlamamak nankörlük olur gibime geliyor…Sanırım büyüklerimizde öyle düşünmüşler ve 23 Nisan’ı azat etmişler.
Hangi ülkenin meclisinde vekillere böyle kaymaklı maaşlar böyle ballı emeklilik şartları söz konusu olmuştur ki;buna bağlı olarak da kaz gelecek yerden tavuğu esirgememek gerekir.
Bu arada 30 Ağustos Zafer Bayramını da unutmamak gerek. Malum bu bayramı da büyük bir ihtimalle paşaların yerlerinde bulunamaması bahane edilerek iptal edilir…Silivri ne güne duruyor.o günkü gösteriler büyük bir ihtimalle Silivri Cezaevinin önünde gerçekleşecektir.Tüm komutan ,subay,astsubay,erbaş ve erlerimizle…
Bu engeller ne zamana kadar sürer…2023 yılına kadar.Halkı uyandırmamak adına sessiz sedasız ,saman altından su yürütülerek 2023 yılına kadar devam eder.Neden? Sebep çok basit.Hedef 2023!! 2023 yılı Cumhuriyetimizin kuruluşunun 100.yılı olacak..Hazımsızlık ve büyük telaş bu yüzden.
Başaramadınız beyler başaramadınız!! Atatürk’ün rakı masasında kurduğunu söylediğiniz cumhuriyeti ,ayık halinizle(görünüşte öyle )devam ettiremediniz..Kendi açınızdan çok şey başardınız elbette. Her şey tıkır tıkır işledi..2023 de fazla bir şey kalmadı…O zamana kadar halk da yaptıgınız tüm değişikliği tv.de “O ses Türkiye,Yetenek Sizsiniz, vb.” programları izlerken fark etmeden alışmış olurlar.Paşalar,gazeteciler,Kemalistler içerde,kanun hükmünde kararnamelerle anında çıkarılan kanunlar hazır..ee daha ne bekliyorsunuz 2023…..
Uzun lafın kısası her şey planlandığı gibi gidiyormuş olarak görünse de dünya yuvarlak biliyorsunuz.Neyin ne zaman değişeceği hiç belli olmaz..Bu yüzden ;
BAŞARAMAYACAKSINIZ BEYLER BAŞARAMAYACAKSINIZ!!!!
13.02.2012
YORUMLAR
Yazınızın altına imzamı atar ve duyarlı yüreğinizi kutlarım.
Bizler uyanık kaldıkça ve her gün birileri uyansın diye uğraştıkça başaramayacaklar, 100. yılında Cumhuriyeti yok edemeyecekler.
Selam ve sevgimle.
kardelen10
Merhaba Kardelen 10
Duyarlılığınız duyarlılığımdır.
Milletçe benimsenmiş milli ve kültürel değerimizin şu bu nedenler ileri sürülerek dumura uğratılması doğru değildir. Hele bu, bir bakanın iki dudağı arasında olmamalıdır. Hele hele, vicdanlarda hüküm giymiş bir bakanca hiç yapılmamalıdır.
Veysel Başer tarafından 1/13/2012 5:36:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Veysel Başer tarafından 1/13/2012 6:36:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
kardelen10
Eeeeeee.tabiki başaramayacaklar....
Biiir...:Senin gibi "ATATÜRK" doğuracak analar oldukca bu memlekette...
İkiii....:Yeniden Elif...Elif diye gıcırdatırız kağnıları....
Üüüçç:Bir daha çıkar "O" Samsun'dan...
Döörrt:Yeniden İstiklal Marşı yazarız....
Beeşş:Çanakkale'yi yeniden"geçilmez" yaparız...
Altııııı:Yeniden ayağa kalkar "Sakarya"....
Yediii:Dumlupınar,İnönü,Trablusgarp,Yedi Tepe,Kocatepe,Akdeniz,Ege ve GELİBOLU'da
yatan şehadet uykucuları yeniden "uyanır"...
Sekiiz:Afrikada,Fas,Tunu,Cezayir,Kahire, Asyada Hazar denizi,Azak denizi, Musul,Kerkük,Avrupada Viyana,Plevne,Egede,Rodos ,Midilli,Akdenizde,Kıbrıs ;velhasıl üç kıtada yeniden bir harita çizeriz...
Dokuuz: Dokuz doğurturuz adamı dokuz...
Üzülme sen!...Türk bayrağını biz kalemle çizmedik...Sulu boyayla boyamadık...
Bu bayrak Türk erkeğine kefen,Türk kızına gelinlik olarak ecdadımdan hedaye...bizde hedaye peygamberden....Düşürmeyiz yere...
"Allahına gurban emmi gızı"
Yüreğinden öptüm seni yüreğinden...
Ben bu memlekete senin gibi 5 dene gız yetiştirdim...Çook Fatih doğururlar çokkk.
Erdemce...
kardelen10
kaç yıloldu sincanda tanklar yürüyeli orda ne dediyseler yaptılaryavaş yavaş enjekte ediceğizdediiler yaptılar ve halk uyudu bunuda yapacaklar 2023 de cumhuriyeti yok etmek amaçalrı ve halk gene uyuyor ve dedikleri malesef olcak inşallah olmaz
kardelen10
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
halklar hakettileri şekilde yönetilirler
muhammethezer
Duyarlılığınızdan dolayı kutlarım.Hep sudan bahanelerle cumhuriyetin değerlerini bir bir örseliyorlar.
Ve her şey belli bir plan çerçevesinde yürütülüyor.Yürekler dağlanıyor belki; ama onun içindekilerini söküp atmak kolay değil...Özgürlük ve bağımsızlık adına kazanılan değerleri yok etmeye hiç kimsenin gücü yetmez....Saygı ve sevgiyle kalınız...