aşk-ın sahibinedir selam..
aşk-a.. aşk-ın sahibinedir selam.. sevmeye,, sevilmeye.. sonsuz sevgisinedir selam.. Onun kendi-ne OLan sonsuz sevgisiyle yarattığı alem[ler]de.. sebep.. yine kendi-nden kendi-nedir hep dileği ~
takdirine asla sual olmamalı; çünkü mülkte Onun,, hamdda Onun.. dilediğini yapmaya kudrette,, zevkte Onun ve O.. n* yaptığını BİLir..
_
ve zamanıdır doğarız ve hayattan nasipleniriz...
gün gelir yaşadıklarımızla zorlanırız... an gelir duygularımızla yüzleşiriz ve olur ki bazen işin içinden çıkamayız... mutlu kişi odur ki; geçmiş ve geleceğe takılmayıp şimdi-de yaşamalı... keşkelerle,, beklentilerle oyalanmayıp ANın güzelliklerini gör-ebilmeli..
eğer ki ANdaki güzelliği gönlümüzde hissedebilirsek; zamanla.. ne sabır gerekecek biz-e ne şükür... biraz umut ve sevgi ile zaten hayatımız hamd üzere durulacaktır ve nihayetinde huzur hal-i ve ardından rıza hal-i ile illaki tanışılacaktır..hatırlayalım.. farkında OLmak ÖZe uyanıştır ki; buda ölmeden önce ÖLmektir.!
CUMAmız ve DUAlarımız hep GÜZEL düşünCe ÜZRE daim OLsun ~
tavsiyemdir izleyin ~ düşünCe /photo.php?v=137155059692311
_
Şahinde Hülya Kahraman/13oCak2012
YORUMLAR
Hoş geldin can...
Bilgi, düşünce ve inanç; ders vericiydi anlatıklarınız. Allaha hamd ederiz. Yokluğa üzülmemek varlığa da güvenmemek gerek. Sadece Allaha güvenip yaşamak en ideal yaşam kaynağımız olmalı
Hayırlı cumalar dilerim, yazılarınızı ve sizi özlemiştim
Selamlarımla hocam
gülüm_se
sebep her neyse bilemiyourm,, edebiyatdefteri bende çok gec açılıyor ve bu sebeple sık girmiyorum...
evet... hakkımızda her an her şeyin değişmesi mümkündür.. o sebeple ANda yaşamak en doğru ve güzel olanıdır rabbim nasip eyleye... selam ve sevgimle kal..