- 825 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hatırlarsanız daha önce de Mersinde Nevruz Kutlamalarında ve ülkemizin değişik bölgelerinde hem bayrağımıza saldırı düzenlenmiş hem de 30 bin vatandaşımızın katili bölücü başı Abdullah Öcalan`ın resimleri asılmış, Bölücü Örgüt lehine sloganlar atılmış ve ülkemizin bölünmez bütünlüğüne yönelik eylemlerde bulunulmuştur.
Avrupa Birliği sürecinde elde edilen temel hak ve özgürlükleri bölücülük amaçlı kullanarak ülkemiz aleyhine son zamanlarda planlı olarak artan bir eylem sürekliliği görmekteyiz. Bazı medya kuruluşları da bu tür eylemlerde bölücü başı Öcalan`ın posterinin asılmasını, ülke ve bayrak aleyhine sloganlar atılmasını münferit bir iki hadise, sıradan bir olay olarak görüp sanki kasıtlı olarak bu tür ciddi olayları savsaklamaktadırlar.
Şu çok iyi bilinmelidir ki: “Canavarları taviz ana doğurmuştur. Yarın göz açtırmayacak olanlar bugün göz yumduklarımızdır.” Bu tür hadiseleri basit bir olay gibi algılamak vatanımızı bir kaos ortamına sürükleyebilir. Ülkeye ve bu millete ihanet içerisinde olanların haddi bildirilmelidir. Bugün bayrak, yarın vatan öbür gün sıra kimdedir?
Neden Avrupa`dan her gelen illa Diyarbakır`a uğramaktadır. Neden Avrupa birliği PKK zihniyetini okşayarak bunların azgınlaşmasına sebep olmaktadır. Neden bir siyasi partinin genel başkanı bölücü başına “sayın” diye hitap edebilmektedir. Neden bölücü başı Abdullah Öcalan İmralı adasında hala beslenmektedir. Neden hala yeniden yargılanma gibi konular konuşulabilmektedir. Burası neresidir? Yoksa biz kendi ülkemizde müstemleke, parya veya ikinci sınıf vatandaş mıyız?
Herkes ülkemize, bayrağımıza, vatanımızın bölünmez bütünlüğüne gerekli saygıyı göstererek bu milletin önünde eğilecektir. Eğilmeyenlere haddi bildirilmelidir.
Şehitlerin mübarek ve asil kanlarıyla sulanmış bu ay yıldızlı bayrağın değerini bilmeyenlere bir kez daha sesleniyoruz. Gelin Çanakkale Savaşındaki yedi düvele karşı omuz omuza tek yürek olan o ruhu birlikteliği yeniden tesis edelim. Gelin son kez aklınızı başınıza alın. Gelin bu özgürlükleri doyasıya beraber yaşayalım. Gelin bu ülkenin bir adım daha ileriye gitmesi için var gücümüzle birlikte çalışalım.. Sunuda hiç kimse unutmasın ki; bu kahraman millet vatanı, dini, bayrağı için binlerce şehit vermiştir. Binlercesini daha da vermeye hazırdır.
GÜNDEME DEVAM
SAYGILARIMLA
+10