- 6508 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Özlüyorum Çünkü..
Seni özlüyorum çünkü; her sabah yataktan kalktığımda telefonda ilk senin mesajın olurdu.. ’ uyandın mı bitanem’..
Seni özlüyorum çünkü; kahvaltıyı hep geç hazırlardın.. çayı istediğim kıvamda yapmazdın.. domatese tuz serpmeyi her defasında unuturdun...
Seni özlüyorum çünkü; oturduğun koltuk içine çökmüş vaziyette duruyor..
Seni özlüyorum çünkü; kumanda tuşlarında parmaklarının sıcaklığını her dokunduğumda hissediyorum..
Seni özlüyorum çünkü; ev temizliğini beraber yapardık.. salonu ben alırdım, odamızı sen..
Seni özlüyorum çünkü; kırmızı ışıkta karşıdan karşıya el ele koşarak geçen tek biz olurduk ..
Seni özlüyorum çünkü; gülmeyi severdin.. güldürmeyi de.. sevmeyi de.. beni de..
Seni özlüyorum çünkü; gözlerin kız kulesini anımsatıyordu... içinde kaybolasım, bir daha bulunamayasım olurdu..
Seni özlüyorum çünkü; soğuk havalarda giydirdiğim ceketimde sırtının sıcaklığı, kol düğmelerinde ise parmaklarının izi hala duruyor..
Seni özlüyorum çünkü; yan yanayken tekilanın fondip tadıydık...
Seni özlüyorum çünkü; terliklerimi bana sen hediye etmiştin...
Seni özlüyorum çünkü; şuan bu yazıyı sana yazmama sebepsin... özleyerek yazıyorum..
Seni özlüyorum çünkü; saçların dağılmasın diye rüzgarlı havalarda, tokanı ben takıyordum...
Seni özlüyorum çünkü; sesin, kulaklarıma yayılan en güzel ritimdi...
Seni özlüyorum çünkü; arkadaş ortamlarında kulağıma gizli gizli ’seni seviyorum’ lar fısıldardın..
Seni özlüyorum çünkü; sigara içmemi istemiyordun.. ölürsem, bensiz kalmaktan korkuyordun..
Seni özlüyorum çünkü; tatlı küsmelerimiz vardı.. ertesi gün barıştığımız.. bir daha yapmadığımız..
Seni özlüyorum çünkü; aynı şarkının fonunda buluşurdu sesimiz.. kaybolurduk zamanda...
Seni özlüyorum çünkü; fotoğrafların dolabımda asılı.. her sabah uyandığımda ilk dolabıma bakıyorum, sırf gün’e güler yüzle başlayabilmek için.. sırf gözlerim açıldığında ilk seni görsün diye yapıyorum..
Seni özlüyorum çünkü; damlattığın ojenin izi hala parkede duruyor...
Seni özlüyorum çünkü; çimler omzuma yaslanıp ağladığında büyüyordu.. yapraklar sustuğunda dökülüyordu...
Seni özlüyorum çünkü; nefesini bıraktığın tek yer, dudaklarımın arasıydı..
Seni özlüyorum çünkü; dünyanın en karışık sokağı, avucunun içiydi..
Seni özlüyorum çünkü; uğruna her şeyi göze almıştım.. yaşamayı bile...
Oysa ucunda ölüm vardı bakışlarının... Kendime anlatamamıştım...
Gokhan Aksu
YORUMLAR
Herkes, birilerini, birçok nedenle özlüyor. Sizin nedenleriniz de ilginçti; size karşı merhametimizi ayyuka çıkarttı... Sık sık ziyaretinize geleceğimize söz veriyoruz. Kola gelsin.
CÜMLELERİN KURULUŞU:
SENİ ÖZLÜYORUM ÇÜNKÜ;.... şeklinde değil,
SENİ ÖZLÜYORUM, ÇÜNKÜ.... şeklinde olmalı... HOŞGÖRÜ VE SAYGIYLA
kemnur tarafından 1/12/2012 8:20:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
GokhanAksu
Bu yazı, yazıldığını gibi buraya atılan bir yazıdır. Hiç düzenleme yapmadım. Yapmak da istemedim. Belki, uğraşmak istemediğim içindir.
Saygılar..
Kemnur
GokhanAksu
Saygılar.