KALP AŞIK OLUNCA GÖZLER MAŞUKU ARAR
KALP AŞIK OLUNCA, GÖZ MAŞUK’U SÜZER
Günün birinde kalp ile göz aralarında kardeşlik antlaşması yaparlar,daima kardeş kalmak için.Tabii ki antlaşmanın bazı şartları olacaktır.İlk önce göz şartlarını söylemiş kalbe ve bunları yapacağına dair söz istemiş kalpten.Ve sıralamış şartlarını ; “Her şeyden önce beni seveceksin” demiş ve devam etmiş ; “İçinden ne geçirirsen bana bu içindekileri aksettir ama ne olursa olsun bana söyleyeceksin.Birisine kin mi güttün,birisinden nefret mi ettin yada birisini çok sevip aşık mı oldun hemen bana haber ver,haber ver ki ; ben bunları karşımdaki kişiye göstereyim.” Demiş.
Tüm mütevazılığıyla gözü dinleyen kalp, gözün söylediklerinin hepsine olur demiş.Sıra kalbin şartlarına gelmiştir.Kalbin gözden sadece bir isteği vardır.Bu isteğini de büyük bir incelikle gözden rica ederek söylemiştir.Tane tane şartını söylemeye başlamış kalp ; “Göz kardeş” demiş titrek bir sesle ve devam etmiş “ben seni bu beden içerisinde en iyi arkadaş olarak gördüm ve daha önce kimseye söylemediğim bir şeyi sana söylüyorum.Sen bunu senin şartlarına karşılık birşart olarak görmekten çok bunu kendine hayat felsefesi olarak gör çünkü hem kendi iyiliğin için,hem de benim iyiliğim için önemli.Şartım, daha doğrusu isteğim şu olacak ; Hani şu bizim daima aramamızda olan, boğazın hemen yan komşusu ve en iyi arkadaşı dil varya işte ona yaklaşırken çok dikkatli olmanı istiyorum ve onun her söylediğine kanmamanı rica ediyorum.Nedenini soracak olursan, o bu bedenin sahibini hep küçük düşürücü hareket yapıyor ve ikimizinde arasına girmeye çalışıyor.Benim söylediklerimi sana tam tersi olarak anlatıyor senin söylediklerini ise bana hiç anlatmıyor.Ne olur beni seviyorsan bu söylediklerim yap”.demiş.Göz kalbin istediği şartın yine kendisinin yararına olduğunu anlayınca duygulanarak ağlamaya başlar.O gün bu gündür kalp ile göz arasında bir kardeşlik başlamış.Öyle bir kardeşlik ki kimse bu kardeşlik bağını kopartamamış.Kalp üzüldüğünde göz yaşlanmış,göz kuruduğunda kalp paslanmış.Ve kalp aşık olduğunda göz maşuk’u süzer olmuş.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.