- 1310 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
önce kır..sonra iç keyfinle..!
önce bir çay demle
sonra bardakları getir masaya..şekerli şekersiz tercihle içmeye niyetlen çayını..
aniden al bardağın birini ve çarparak kır bakalım..
seyret kırılırken bardağı ve içilmeyi bekleyen çayı..
bardak yoksa çay da yok deme sakın..
herkırılanın bir çözümü vardır ya..
şimdi al bardak cam parçaçıklarını..yapıştır da bardak keyfiyle içmeye başla demlenen çayını..
dudaklarına değişik bir tad mı yayılıyor acaba..kan kokusu..kan tadında birşey..
cam kırıkları mı kesti dudağını yoksa..
özür dile bardaktan..özür dile çaydan..demllikten..keyfini bozduğun için de kendinden özür dile şimdi..
kır bardağı..özür dile ve çayını keyifle iç aynı bardakla...!
oldu mu..oluyor mu iyice bak şimdi aynada kendine..!
YORUMLAR
çok güzel bir yazı bir söz aklıma geldi kiraz dalı rüzgarı affetmiştir affetmesine ama kırılmıştır birkere tebrikler yüreğinize sağlık
vefalıdostum
teşekkürler
çok çok numuneler haricinde insanlar arasında bardak kırmayan yok.....bi kısmı tamir etmek için çaba gösterir kimi onu bile göstermez....önemli olan yine çay içmek oldu tamam kırılıdı da ama ama o kırık şah damarını da kesmedi ya hayat devam ediyor...tersi olsa nolacak hep hüzün hep o kırık anını düşünme hep zindan...hep zehir içme yani sevgiye hürmeten cesaret alınıp o kırık bir süre sonra unutulamaz mı çok mu zor.....deneyen var mı ben denedim unuttum oldu başardım....bilakis bazen iyi bile oldu dedim....kıymet yönünden faydalı da oldu.....karamsar olmamak lazım ömür boyu kırıkları hatırlamak bizi sadece günbegün çöktürür nafile faydasız bir yas..... ders alınmalı sadece...bardak tutma taktikleri geliştirilmeli.....böyle düşünüyorum...pozitif olmak gerekir bence...
vefalıdostum
teşekkürler
vefalıdostum
eşine dostuna sevdiğine ve sevenine bu acıyı reva görüyor zamanımızda..!
yaşanalara bakmalı..yaşayanlara sormalı..acısıyla fedakarlığıyla katlananlara sormalı ki nedir bu çektirilenler diye..!
bir dostun hayatından bir kesit sadece..
AYSE 09
ne yazıkki acıma hissi kalmamış bir zamandayız
saygımla
vefalıdostum
teşekürler
AYSE 09
ve oonlaın için rabbim sunuyor bu güzellikleri
azda olsa
var