- 2699 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
perde arkası böyle diyorsunuz.... bir pencere de benden.....kalem iyi iyi de.....tekil boyutlu sadece....eksik var yani.....mesela paralı ilişkiyi meslek edinen bilinen fahişelik tabiri.... çoğunda keyfi değil zaruriyet elbette ama onlar sahiden bu süreci yaşarken hep sizin kaleminiz gibimidirler?.......yani yazınızda fahişe nası biri görünüyor biliyormusunuz ne güneş var ne su herkese kendini feda eden acıların kadını.....ben güneşiniz olayım suyunuz olayım ama siz olmayın gibi.....tam bir fedakarlık abidesi....yani insanın doğasına sanki biraz ters düşmüyor mu....fahişe bile olsa bütün alışverişini ve geçimini sex ile yapsa bile böyle mi yaşar acaba.....böyle yaşamayı fahişe de olsa bana göre yaşamaz......sizin kurgunuzdaki fahişe bence yoktur....kısmen olur ama tamamen yoktur bence....ben insanın doğasına güvenerek ondan cesaret alarak bunu söylüyorum.....
Mustafa B
beyazsayfam
Bu yazıyı okuyan gerek erkek ve gerekse bayan kendine bir pay çıkartsın ve ders alsın.
Ben bir erkek olarak gerekli ders ve mesajı aldım.
Allah hiçbir erkeğe bir kız kısmını bu sonuca götürecek olayı işlemeye vesile olmasını nasip etmesin.
Ben adına fahişe demeyeceğim. Anladım ki fahişe diyerek kullanılan bu insanların içinde çok farklı bir dünya daha var.
Bence asıl fahişe ;insanları bu konuma sürükleyenlerin ta kendisidir. Ve de fahişenin cinsiyeti yoktur.Düşüren, düşenden daha fahişedir.Kanı bozuktur.
Eklemek istediğim bir konu daha var. Kendisi bir bayan olduğu halde;sigara bile içmeyen saf ve temiz bir erkek çocuğunu o pislik ortamından çekmek isteyen kadın kadar biz erkekler yürekli olmalıyız.
"İNSANI YAŞAT Kİ; TOPLUM YAŞASIN" Bu yazıyı kaleme alan yazarı kutluyorum.
Saygılarımla.
Mustafa B
BİRAZ DAHA EDEPLİ YAZILABİLİRDİ AMA ÖYLE BİR SONLA BİTMİŞ Kİ KIZILAMIYOR.
İÇERİK OLARAK GÜNÜN YAZISI BENCE.
KUTLADIM.
Mustafa B
Engin Tatlıtürk
Fakat kafadan pornografikmiş gibi girince çoğu kişi okumaktan vazgeçmiştir.
Bu yazı 3 yorum 46 tekil gösterimle geçilecek bir yazı değil.
Ota *oka günün yazısı derken ve iştahla yorumlar yaparken bu yazının yorumsuz kalması biraz manidar.
Yanlışı herkes yapıyor diye yanlış doğru olmaz.
Millet başını kuma sokmuş.
Tekrar güne gelsin diye yazınıza doğrudan bir yorum daha yapacağım.
Belki bir kaç kişi daha farkeder bu önemli yazıyı.
Tekrar kutlarım yürekli yazıyı. Ve yine sözümdeyim biraz daha dikkatli yazabilirdiniz.
Sevgi ve selamlar.