FLAŞ HABER!
Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL, köşkte görev başındayken gözaltına alındı!
Nedeni; dinlenen bir telefon konuşmasında atalarının Ergenekon kökenli olduğunu söylemiş.
Şaka bir yana..
Elbette devlet, toplumun birliği ve huzuru için elinden gelen herşeyi yapmalı ve kışkırtıcı her türlü girişimleri engellemelidir.
Hani, atalar der ki; ateş olmayan yerde duman tütmez.
Ayrıca Hacı Bektaş Veli de ne demiş; Her ağacın kurdu özünden olur.
Bu özdeyişleri gözönüne alacak olursak; insanın aklına hemen bir soru geliyor:
Madem bu devlet (dedikleri gibi mükemmel bir idare sergiliyor da, yıllarca memlekete samimi hizmet vermiş(istisnalar varsa, kaideyi bozmaz; hatta onaylar) durup dururken iyi işler bir idareyi, toplumun geleceğini ve barışı safdışı bırakarak alaşağı etme düşüncesine kapılsınlar.
Başka işleri yok mu, yoksa kafayı mı üşüttüler veyahut; emeklilik yaşına gelmişken sırf adından bahsedilsin diye mi, hükümeti yıkma girişiminde bulunuyorlar?
Yüzlerce gazeteci, işi gücü bırakıp, devleti yıkma girişimi için mi hergün işyerine gitmekte?
Kafaları bu kadar az mı çalışmakta? Eğer evetse, neden bu kadar yıl onlara önemli sorumluluklar verildi? Son birkaç yıl içinde mi düşünceleri birdenbire değişti?
Madem bunlar şebeke kurmaktaydılar da, güçlü devletin güçlü istihbaratı neden zamanında engel olamadı bunlara?
Ortada bir gerçek var, o da asıl gerçekler yerine, birilerinin öküzün altında buzağı aramasına benziyor bu iş galiba..
Özgürce dostane selamlar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.