- 1245 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DUVARLAR YIKILDI
DUVARLAR YIKILDI
Mahremiyet çok önemlidir. Fakat ne kadar koruyor insan mahremiyetini?
Tacizlere uğramanın dışında pek çok şeytani ortamlarda mahremiyetimize halel geliyor.
Bir kadının çıplak vucudu 30 yaşına kadar kaç erkek tarafından görülüyor. Her yıl memografi ve iki, yılda bir rahim kontrolü istiyor doktorlar. Ne kebap dünya.
Cinsel organına bile helali olmayan kaç el dokunuyor?
Doktorlardan sonra taciz ve cinsellik düşkünleri bozar mahremiyeti. Baygın hastaya tecavüz eden hastabakıcılar çıkmadı mı?
İnsan şeytana uyup kendi mahremiyetine de zarar verebilir. Teşhir eder, dikiz eder ve dokunulmak için fırsat verir.
Cinsel organlar en mahrem yerlerdir. Ne kadar kaçınılsa da en mahremi pek çok karşıcins görür hatta dokunur. Mahremimi helalimden başkası görmedi diye yeminler edecek kaç kadın çıkar?
Doğumda ve kadın hastalıkları ile ilgili her kontrolde mahremiyet bozulur.
Ameliyathanelerde çıplak ve baygın yatan hastalar bütün personelin fırsatçı bakışlarına sebildir.
Baygın ya da yarı baygın hastayı bir hasta bakıcı asansör ve koridorlarda; anadan üryan ve üzerinde tek örtü ile taşıyıp durur. İstese istediğini yapar hastaya. Bu nasıl mahremiyet sağlamaktır? Kimse de konuşmaz bunları.
Yok farzedip rahat ederler.
Kadın hastalıklarında erkek bir doktor günde yüz hastayı alttan kontrol eder. Kadın hastalıklarından doktora gitmeyen kadın olur mu?
Kimseyi suçluyor yada kınamıyorum. Sadece mahremiyet yok diyorum. Samimi olalım. Nice unuttuğum şeyler verdır sizin de aklınıza gelen ya da yaşadığınız.
Erkekler için de durum farklı değildir. Aynı sömürülere onlar da maruzdur. Kendi kendinin mahremiyetini de bozar insan.
Erkeklerin fırsatları daha fazladır. Onları da kadınlar; kendisi sunarak mahvederler.
Erkeğin önce fikri sonra parası ve sonra vucudu sömürülür.
Hastahanelerde onlara da uygun mahremiyet sağlanmaz.
İnanmayın ve samimi bir insana sorsun “ eşinden başka biri seni çırıl çıplak gördü mü” diye.
“ En mahremine dokundu mu” diye. “ Dikizlendin mi, tacize uğradın mı” diye sorun.
“ Eşinden başkası fikirlerini cinsel açıdan bulandırdı mı” diye sorun.
“ Mahremiyetine halel getiren bir şey oldu mu” diye sorun.
Askerde kadın komutanlar bile etek tıraşı kontrolü yapardılar. Emir demiri keserdi.
Erkekler genel ve özel evlere giderler.
Erkekler içip içip küfelik olur ve başına ne geldi bilemez bazen.
Bir çok şekilde erkekleri de pek çok kadın anadan üryan görmüştür ve görecektir.
Hayatın gerçekleri böyle olmakla beraber; iş yerinden bir- iki gün kaytarmak için; erkek kadın doğumcuya giderek çatala çıkan kızları anlamak mümkün değildir.
Üç beş liraya en mahrem gösterilebilir mi hiç gamlanmadan? En kolay rapor veren yer kadın hastalıkları imiş efendim. Neler biliyorum da yazamıyorum bir bilseniz. Her gün binlerce, on binlerce mahremiyet çiyneniyor.
Teknolojik aletlerle ve şantajla, hilelerle kaybolan mahremiyetleri saymadık. Bir de sanal alem ve onun canlı bağlanılan kameraları var.
Duvarlar yıkıldı.
Masum değiliz hiç birimiz.
Mahremiyetimizi de çoktan ve defalarca yitirmişiz.
Sadece yakınlarımız bilmiyor.
YORUMLAR
Her yıl memografi ve iki, yılda bir rahim kontrolü istiyor doktorlar. Ne kebap dünya.
ailenizde meme kanseri olan var mı?
sayın yazarım..
ben meme kanseri bir hastayım ve tedavilerim devam ediyor..ömrümün sonuna kadar da memeografi çektirmek ve şu sıralar üç ayda bir eğer her şey normal giderse senede bir jinekolog muanesinden geçmek zorundayım..
daha erken sürünmemek yada ölmemek için..
bana göre
mahrumiyet cinsellikte değil..
yeter ki..
zihinlerde bozulmasın..
yazınızın bu yönü bana acaip göründü..
affınıza sığınırım..
selamlar..
si orom tarafından 1/11/2012 11:33:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Masum değiliz hiç birimiz.
Mahremiyetimizi de çoktan ve defalarca yitirmişiz.
Sadece yakınlarımız bilmiyor.....söz bitti usta....hepimiz bilirizde....nedense çıt çıkaramayız...sayfalara renk geldi....çünkü usta aramızda...özlemişiz seni yazılarını....saygılar
Engin Tatlıtürk
Bu sitede her kalemin ayrı işlevi var. Değişik bakış açısı ve edebi olarak değerlendirme yapma becerisi var.
Bir aile olduk. Büyük bir aile. Fert olarak uzak düşsek de gönlümüz bir arada.
Sayfama şeref verdiniz.
Saygı sevgi ve selamlar.