Ankarada Kış 2 Sezon 5Bölüm Sezon finali
Beyhan Hakan ve Beyza hızla Bolu ya girdiler arabayı acilen jandarma girişine çekip aldıkları izini tebliğ ettiler ve oradan da güya Adanalının gömüldüğü mezarı açtırmaya mezarlığa ilerlediler. Bu esnada siyah araba hala onları takip ediyordu. Mezar açılıp adli tıp uzmanı cesetten dna ve parmak izi alırken siyah arabadakilerde biri telefonla agabeyi aradı ağabey dedi Adanalının sözde mezarını açtırdı “Hakan ve yanındakiler su anda adlı tıpa dna ve parmak izi için örnek almasını sağladılar birazdan Ankara ya dönecekler ne yapalım “
Ağabey “Ah be adanalı sana söz vermeseydim çoktan seni harcardım ama senınde sonun geliyor dedi içinden sonrada telefonla arayana dama dönüp takibe devam edin ilk girdikleri benzincide yada molada arabanın frenını kesin dedi” telefonu kapattı.
Adanalıyı aramaya niyet etmişti ki telefonu tekrar çaldı diğer ekip arıyordu “agabey hedefı mamakta bir eve getirdiler yanında üç polis var birazdan teke düşecek ne yapalım.” Ağabey “bekleyin” dedi “birazdan adam yalnız kalacak ben ayarlayacağım sonra içeri girip anında sıkın mermiyi” ve telefonu kapattı oh dedi içinden böylece hakan içinde soruşturma başlatılmış olacak çünkü amirine haber vermeden tanığın yerini değiştirdi üstüne üstlük birde onu savunmasız bıraktı olacak ve hemen karyağdının bahsettiği yıldızlı diye tariflediği polis amirini aradı” Selam” dedi “ iş tamamdır şimdi adamın yanındakı polisi ordan çıkar ve benimkilere yer ver sonrada malum adamımız hakkında soruşturmayı aç “ “Anlaşıldı ağabey dedi amir ve telefon kapandı.
Agabey sonra Adanalıyı aradı “neredesin sağa sola bulaşmadın değil mi? Bir zaman sonra ki çok az kaldı Hakanın mahvoluşunu televizyondan izleyeceksin sakın bir boka bulaşma anladın mı eğer bulaşırsan “
Adanalı içini çekti “peki ağabey “ dedi. Söyledim bulaşmayacağım . Bu esnada ise bir kargo elemanı Hakanın ofisine bir paket bırakıyordu ve adanalı kargo teslim edildi mesajını ağabeyin telefonundan sonra cebinde okudu yüzü mutluluktan gülüyordu güldükçede suratındakı iz daha da çirkinleşiyordu.
Tanfer Ali ve Nihat Karyagdıyı eve bıraktıktan sonra Hakanı aradılar ali nöbete bizde dinlenmeye gidiyorzu dediler. Hakan “tamamdır “dedi “bizde geri geliyoruz birazdan mola vereceğiz.”
Ali karyagdı ile masaya oturdu diğerleri ise evden çıkıp uzaklaştılar .10 dakıka geçmişti ki Ali nin telefonu çaldı karyağdı heyecanlanmıştı ne oldu diye bakıyordu ali sakın ol telefona bakacağım dedi ve açtı Emredin efendim dedi sonrada “Başüstüne ama ne zaman olmuş az once burdalardı peki hemen gidiyorum”
Karyağdı Alinin harekete geçmesini görünce yalvardı “beni yalnız bırakma Hakan komiser dedi sana sakın beni bırakma beni öldürürler” Ali “Sakin ol” dedi. “Tanfer ve Nihat komiserler kaza yapmışlar yaralılarmış onlara bakmam lazım Hakan komiserimde biliyorsun burada değil bakıp durumlarını bildirmem lazım hastana zaten yakın hemen geleceğim anladın mı kimseye kapıyı açma cama yaklaşma anladın mı”
Karyağdı başını salladı ve Ali evden çıkarken arkasından baktı. Sadece 5 dakika sonra karyağdının bulunduğu evin kapısı kırılmış ve karyağdı anlının ortasına sıkılan kurşunla öldürülmüştü bile Ali 15 dakika sonra hastanede ihbarın yanlış olduğunu öğrenmişti ancak hemen geri döndüğünde karyağdının cesedi onu karşılıyordu.
Ali Tanfer ve Nihatı aradı ancak onlar gelmeden çok önce diğer polis ekipleri geldiler ve tabi Ali yi ve Tanferle Nihatı da alıp tutukladılar.
Bu esnada ise Hakanında içinde bulunduğu araba moladan çıkmış Ankara ya girmek üzere iken dengesini kaybetmiş frene Beyhan basmış olsa bile fren çalışmamış ve takla açmış yolun kenarına savrulmuş vaziyete idi ve gelen ambulans ve polisler arabadan çıkarılanları Kızılcahamam hastanesine götürüyorlardı.
Siyah audiler deki adamlar ise agabeyi arıyorlardı. “Tamadır kaza oldu hastaneye götürülüyorlar kaçamaz artık” “Tamamdır ağabey hedef ex tutuklama gerçekleşti”
YORUMLAR
Polisiye öykünüzün 2. sezon finalinde,karyağdı öldü.Hakan kaza geçirdi ama bütün bunları adanalının arkasında ki güçler yaptı, bakalım kazadan Hakan kurtulup yaşıyacak mı? diğer
sezon yazılarınızda ki bölümlerde okuyacağım merakla.Öykü,sürükleyici siz yazın yeterki
kardeşcan.Kaleminize ve emeğinize saygı ile...