MELEK OLALIM
Dünyada iki tür insan vardır iyiler ve kötüler diye, bazı dinlerde bunlara karışık derlermiş rivayet odur ki meleklerin çocukları iyiler, şeytanların çocukları kötülermiş ve hep bir denge halinde olurlarmış yani her melek çocuğuna bir şeyten çocuk eklenirmiş kefeler hep eşit kalırmış,
Hayatta hiç bir şey tesadüf değildir, verdiğimiz negatif v epozitif enerji sonucunda etrafımızdaki olayların oluşmasında ki en büyük etken biz oluruz. İyi düşünür, pozitif yaklaşırsak hayatımızdaki her şeyde olumlu olur. Hayatımıza giren iyi insanlar melek çocuklarıymış ve bizlere huzur ve rahatlık vermeleri için gelirlermiş ki yaydığımız pozitif enerjiden dolayı bize gelirlermiş,
Şöyle düşünmenizi istiyorum, sizi en son kim gülümsetti, eşinizmi , çocuğunuzmu, arkadaşınız mı , meleğiniz kim..? yada siz en son kimin meleği oldunuz, hadi bir düşünün, veya bu gün şu anda kimin meleği olmak istersiniz, belki akşam eve giderken alacağınız bir demet papatya ile eşinizin gülümsemesine yardımcı olacağınız için onun meleği, veya epeyce zamandır hayattaki koşuşturmadan ihmal ettiğiniz çocuğunuzu okuldan alıp güzel bir yaş pasta eşliğinde o gün yaptıkları dinlerken gülümsemesini gördüğünüzde olacağınız melek halinizmi, yada yıllardır aramadığınız bir dostunuzu arayıp gülümsemesine sebep olduğunuz da duyacağınız haz mı bu gün kimin meleği olacağınıza karar verin ve yapın, hadi durma herşey senin elinde melek olmak için kanat takmaya gerek varmı, belki de hafif bir tebessüm dür kanatlarımız. ........
YORUMLAR
Ne güzel böyle bir anlatım ve masrafsız sevginin bir çiçekle, gülümsemeyle veya tatlı bir bakışmayla olduğunu...
Melek olmak isteyen çok ama insanın içindeki kötü düşman hep engel olur; kırıyor, dağıtıyor ve masrafsız bir gülüşü esirgiyebiliyor karşısındakinden.
Ben melek de değil de bir uçutma olmak isterdim çünkü çocukların tek neşesi olmak isterdim.
Güzeldi, farklı bir bakış açısıydı inanmaya, melek olmaya....
zaten iyilerin ve kötülerin dünyasını masallardan öğrendik; öğrendik de gerçek hayataki kahramanlarla yanıldık
Selamlıyorum