- 1150 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Dilek Pınarına Giden Yolda
Yıllar yılı çektiklerimin deyip durmak yerine önünde açılan yolun başındasın
Fakat sana ters gibi gelecek olsa da bu yol değişik yollardan hesaplanıp seni yola koyacak.
Bu yolda direksiyon ve vites sende fakat fren ve debriyaj başkaların da. Sonunda her ne kadar
Başkaları frenlese de sen bu yola koyulunca son vites ve hızla belirlediğin yolda mesafe alacaksın.
Burada bindiğin araba sağlam güvenli olduğuna inancın tam fakat gene de kararsızlıkların ve çelişkilerin ara ara oluşacak fakat kaybedecek neyim kaldı deyip engebeli dikenli yolu bir bir kat edeceksin. Yolunda rotanı devamlı dilek pınarından yana çevireceksin. Farklı kavşağa girsen de yeniden hesaplanıp rotan bir sonraki dönemeçten seni aynı istikamete çevirecek.
Yüreğini yüreğine gerçek manada sevenine kavuşacaksın. Geçmişinde olanlar acı tatlı hatıra olarak sende saklı kalacak. Burada annenin tepkileri olacak buda seni kaybetmek korkusundan kaynaklanacak.
Birde çok çok yakın hissettiklerinden tepkiler alacaksın. Buda sadece ve sadece kıskançlıktan kaynaklanacak sen bunu fark edeceksin. Ama fark ettiğini belli etmemeye çalışıp tepkini içine atacaksın.
Senin çizginin üçgeni 39,92 enlem ve - 32,85 boylam da başlayıp belli süre sonra ise 28-30 enlem ve 39-42 boylamlar arasında görünüyor. Buna astrolojik olarak bakmaya çalışıldığında Çanakkale-bandırma-Yalova –İzmit –İstanbul biraz Tekirdağ biraz düzce biraz Adapazarı gibi görünüyor olsa bile bu tam olarak 41,00 enlem ve 28,97 boylamda İstanbul da bir mekan oluşuyor bu mekanda anne bir müddet sonra yakın oluyor.Anne aynı kandan biri çok tepkili neden ise sana güvenemiyor
Burada çok büyük bir patlama olmaz ise olmayacak gibi görünüyor ipler senin elinde olacak
Maddi manevi programı sen yapacak hep direksiyon sende olacak hatta sevdiklerin bile bunu önce kıskanacaklar bu arada sende biraz şımaracak hatta tepkili olacaksın fakat sen öyle bir tepki alacaksın ki bu senin yolunu çizmeni tekrar sağlayacak.
Bu kişi senin çalışma çevrenle oluşacak. Eskilerden bazıları seni arayacak sen biraz meyil edecek gibi olacaksın fakat sonun da gene yolun dilek pınarına döneceksin. Bu senin isyan etmemen le doğru orantılı olacak.
Senin bir isyanın rotayı ters yüz edebilir.
Senin çekincelerin var fakat bu çekincelerinin çoğunluğu senin geçmişinle yüzleşirken acabalarından kaynaklansa da senin dilek pınarındaki kişiyi senin geçmişinden ziyade senin geleceğin ve ona katacakların ilgilendiriyor. Sen bunu fark ettiğin anda senin direksiyon hep dilek pınarı yönünde olacak gene bu isyanını yenmene bağlı.
Bu isyan nedir dersen sende ki bağımsız olma başına buyruk yaşama içgüdüsü gibi bir şey
Cebirin Defteri 10.ocak.2012 Altıntaş