- 762 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNÜL KÖPRÜSÜ
Bir sivil kuruluşun organize ettiği ve medyada hak ettiği yeri bulamayan .
Batıdaki işadamlarının kurbanlarını doğuda dağıtma girişimine destek veren samimi ve genç yüreklerin kurduğu gönül köprüsü...
Bu girişimin en büyük kazanımı yoksul insanlara dağıtılan bir kaç kilo etten ziyade yılların birikimiyle kurulan ön yargı duvarlarının yıkılmasıdır.
Gelen insanların gözündeki parıltı.Bölge insanına ön yargısız yaklaşımı takdire şayandır...
bu yaklaşımların karşılıksız kalmayacağına ve en kısa zamanda meyvesini vereceğine inanıyorum...
Bu ve buna benzer etkinliklerin devam etmesi halinde bir gönül köprüsünün kurulacağına olan inancım sonsuzdur...
gelenlerden biri bayramın ikinci günü eşinin evlilik yıldönümü olduğu halde çoluk çoçuğunu bırakıp doğudaki insanların ,kardeşlerinin bayramını kutlamaya gelmesi başka hangi duygularla açıklanabilir ki...
Bu duyguları ancak ve ancak yaşamak gerekir..
İnsanlara etiket vurmadan, yere düşen her insanın elinden tutmaktır insanlık...
gönül köprüsünün sevgi ve kardeşlik bağlarıyla kurulması ve sağlamlaşması umuduyla...
Bu organizasyon uzun bir zamandır görmediğim bir arkadaşımla tekrar görüşmeme ve müthiş bir gün geçirmeme vesile oldu...
YORUMLAR
işte beklediğim yazındı bu muhteşem olmuş muhteşem anlamı derin cümleler bilene anlamak isteyene..yaşadıklarınızı çok güzel ifade etmişsiniz.yürekten kutluyorum sizi işte siz busunuz.tebrik ediyorum geç gördüm yazınızı ama sonunda gördüm...
Eylül
Cehennem sıcaklığındaki yüreğim.
Eylül yağmurlarıyla sırılsıklam olsa,
Ve...Şubat soğuklarıyla çözülse hüzünlerim.
Sonra... Baharda yeşerse kardeşlik umutlarım...
işte şiiri ve işte yazısı.. aynı duyguların paylaşımı... kutluyorum sizi yürekten...
İnsanlara etiket vurmadan, yere düşen her insanın elinden tutmaktır insanlık...
güzel bir söz ve yerinde bir söz...
biz ne zaman ki insanı insan olarak algıladıksa, o zaman yeryuzunde ne kavga kalır ne başka bir şey...
açlığın , fakirliğin, kavgaların, olmadığı yarınlara...
sevgiyle şair...