YORUMLAR
Ben de o dönemlerde bu pankartlar kimler asıyor ,bu koca koca yazıları hangi arada yazıyorlar
diye düşünürdüm. Büyük bir macera yaşıyormuşsunuz valla, helâl olsun. Yakalandınız yakalana-
caksınız diye soluksuz okudum.
Tebrikler, selâm ve saygılarımla..
Kemnur
Kemnur
supperrrr......................ellerin dert görmesin.......................
NOT: BİZİM EVE BİR VİRÜS KIZ GİRİP BİLGİSAYARIMI KURCALAMIŞ VE YUKARIDAKİ NOTU YAZMIŞ. O KIZI NAPMALI, MİNAREDEN ATMALI...MİNAREDE BİR KUŞ VAR...KANADINDA GÜMÜŞ VAR...ENİŞTESİNİN CEBİNDE ŞINGIR MINGIR YEMİŞ VAR...
.
kemnur tarafından 1/11/2012 4:03:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
siz anlattıkça bazen diyorum keşke o zamana yetişseydim ve büyük şehiirde yaşasaydım biz kasabada ne sağ sol yaşadık ne de ihtilalal farkını değişiklikler olmadı ben eğer o devirde olsaymışım heralde o gösteriler boykotların bayrak tutanlarından olurmuşum hangi tarafta olurdum onu bilmiyorum çok güzeldi kemal bey ama yinede öyle şeyler tekrarlanmasın
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
birde fece de Halil Sezai nin klipi paylaşılmış bende babasınını tanıyorum diye yorumyapmıştım herkez oğlunuza ve size selamlar yolladılar üzürimdekalmasın
saygılar
O gurubun içinde beni gördün mü? :))
Zaman öyleydi. Her zamanın getirdiği ve götürdüğü var. Her fikri akımın da haklı ve haksız yanları var. Çatışmadan yeni fikirlerin doğması adeta kanun. Solcu erkekleri bir yere kadar anlardım da devrimin analarıyız diye dolaşan kızlara çok sinir olurdum. Onlar sizden uçuktu usta.
Selam olsun o günlere.
Yazın çok gerçek ve çok hoş. Ben de sn çok şunu hatırlarım. İki karşıt gurup çatıştıktan epey sonra polis gelmez miydi? Hele Polderli polisler ülkücü çocukların baş düşmanı değil miydi?
Bir ondan bir bundan asıp adalet sağlayan cunta yok muydu?
Yoksa yargılanma haberleri mi bilinçaltını yokladı.
Fakat güzel kaleme alınmış. Kutlarım. 10 numara bir paylaşım.
Kemnur
semra Eşme
Yav o kadar güzel bir anlatım yapmışsın ki kendimi bir an Veli Efendi Hipodromunda zannettim. '' Değerli seyirciler. Saf kan taylar kulvarlara alındı. Yarış başladı. En önde Kemal, Arkasından bir boy farkla Namık geliyor. Saide onları takip ediyor. O da ne polis atağa geçti. Saideyi geçti. Namığı da yakaldı. Kemel ile polis arasında müthiş bir kapışma yaşanıyor. Kemalll...Kemaaalll...Kemalll. Kemal yarışı bitirdi sayın seyirciler '' oldum valla.
Yazının sonucuna da bayıldım: Tip Tip Tipsizler ha? O günlerde hiç duymamışım bu sloganı. Hayret.
Selam ve saygılarımla.