- 4114 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Tavuk Neden Yolun Karşısına Geçer?
Eski bir yazıdır, birçok dilde farklı yaklaşımlar için kullanılır. Genelde siyaset arenası ve felsefe alanı üstünde yoğunlaşır. Ilk çıkış noktası olan yazıların Türkçe’sini kopyalıyorum alt kısma. Bunu günümüze ve bizim siyasilere uyarlarsak neler demiş olabilirler?
Olay: 1 Tavuk yolu karşıdan karşıya geçer!
Soru: Tavuk, neden karşıdan karşıya geçer?
RENE DESCARTES: Yolun öbür tarafına geçmek için.
EFLATUN: Iyiligi için. Gerçek, öteki taraftadır.
ARISTOTELES : Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasıdır.
KARL MARX : Tarihsel olarak kaçınılmazdı.
HIPOKRATES : Pankreasinin aşırı salgısı yüzünden.
MARTIN LUTHER KING JR. : Tüm tavukların nedenini açıklamak zorunda kalmadan özgürce karşıdan karşıya geçtikleri bir dünya düşlüyorum.
RICHARD M. NIXON : Tavuk karşıdan karşıya geçmedi, tekrar ediyorum, tavuk asla yolun karşısına geçmedi.
EINSTEIN : Tavuğun yolun karşısına geçmesi ya da yolun tavuğun ayakları altında yer degiştirmesi, tümüyle sizin gösterdiğiniz referansa bağlıdır.
RTE (açılımı; Recep Tayyip Erdoğan): şimdi bu olay düpedüz Demokratik açılımı proveke etmektir.
Abdullah Gül: Bana öyle bir bilgi gelmedi, gelirse de yetkili merciler ilgilenir.
Deniz Baykal: Siz tavuğa bakarken ordan neler geçiyor neler! (elini tey tey diye sallayarak)
Bülent Arınç: Bana suikast yapmak istemiş olabilir,...
Cahit Bozkurt : Tavuk karşıdan karşıya geçmeye kimin tarafından zorlandı acaba ona bakmak gerek.
Taraf Gazetesi ;
Flaş Flaş Flaş...
Tavuklar ergenekoncudur. Elimizdeki askeri günlüklere göre, kışlanın kümesinden darbe amaçlı kaçmışlardır. Yarın Zekeriya Öz tarafından ifadeleri alınacak ve silivri kümesine gönderileceklerdir...
Zaman Gazetesi;
Flaş Flaş Flaş...
Genelkurmayda yapılan kozmik aramalarda, karşıdan karşıya geçen tavukların özel olarak darbe amaçlı yetiştirildiği anlaşılmış ve konu ile ilgili olarak 4 horoz, bir hindi azmettirme suçundan gözaltına alınmıştır...
YORUMLAR
ben biliyorum neden karşıya geçtiğini yumurtlayacak folluk yolun karşı tarafında yumurtlayacak aman yumutlamasın yumurtlarsa yenibir polomik yaratıcak bu tavuk
tavukmu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan o soruya hiç girmeyelim işin içinden çıkamayız
çok güzeldi güldürdünüz tebrikler
Tavukları ve yumurtaları koruma derneği: üyemiz olan sayın tavuk hakkında çıkan haberler üzerine kendisi bir basın açıklaması yapmıştır sizlerle aynen paylaşıyoruz:
- hadi ya yürüyorum öylemi..peki sonra noluyo!...tabi sonrasını konuşan yok....orası kimsenin işine gelmez nede olsa değilmi......sorun bakalım niye....günde kaç milyon arkadaşımı katlediyorsunuz...ahanda sıra bana geldi gelecek.......zaten o popo korkusuyla nerye nası gittiğimi bilmeden yürüyorum da ama siz benim derdimi bilmeden felsefe yapıyorsunuz.....yok tavuk nası geçermiş nası olurmuş...felsefe yapmayın kardeşim.....benim yerimde kim olsa değil bu yolu okyanusu geçer....kesecekler beni diyorum.....benimde yaşamaya hakkım yok mu.....hakkımı istiyorum......kesmeyin beni katiller.....kurtarın beni......ben masumum.....(kendisine yaptığı açıklamadan dolayı teşekkür eder şu an Allah'tan rahmet diliyoruz) el fatiha
cahitbozkurt
masal_o
"bunca yer gördüm bir bu tavuğun işine akıl sır erdiremedim, erdiremeyince oturdum yedim...:P" demiş olabilirmi aslında en çok Bülent ERSOY'u merak etim..:))))))))
Ajda Pekkan - gerdirilmiş tüm tavuklar demokrasiye güzel gözükmek için karşıya geçebilirler....
süleyman demirel - dün dünde kaldığı için tavuk ordan asla geçmez karşıya, bugün bugündür, hem tavuğun elini sıkmasaydım da neresini sıksaydım. olmaz ki ...
yorgo papandreu- bütün krizleri tavuk çıkardı bırakın geçsin demokrasi yumurtası için karşıya...
zavallı tavuk :)))
güleriz ağlanacak halimize, tebrikler değerli kalem.
Kezban Turan tarafından 1/10/2012 4:19:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
cahitbozkurt
Necla Kezban Turan
:)))))
cahitbozkurt
Necla Kezban Turan
OlgunOnur
cahitbozkurt
Allah seni bildiği gibi yapsın e mi?
Bir görse niye gülüyor bu adam deyip, deli diyecek bana... :)))
OlgunOnur
Otur oturduğun yerde ve gül... Gerisine neyniyorsun... :))