- 519 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yüreginde ne varsa at demedim sana hic,sadece bana birazcik yer ac...
Yanaklarini avucumun icine alip gözünün icine baktigim,ayni coskuyla orada kendimi buldugum andan beri sendeyim ben.Ben sen oldum,biz bir olduk.Ismini koyamadigim zamanlarda bile sadece aklimda sen vardin.Huzur doldu yüregim sevginle.Tenime sinen kokun basimi döndürdü.Severek baktim etrafima, hep gülümseyerek.Kendimden fazla sevdim seni, CANIM dedim.
Nefesim,yüregimin kipirtisi seni tanimadan ask nedir bilmemisim.
Kimseye teslim olmamam bundanmis demekki....
Oysa ask muhtaclikmis,zavallilikmis,caresizlikmis ögrendim.
Zamana biraktim seni herseyin ilaci derler ya,bizim üzerimizden gecen zaman ilac yerine bogazima dügümlenen hickiriklar oldu.Zaman gectikce ben zamanin altinda ezildim,yokoldum,sen oldum.Aradim bana ait birsey bulamadim.Hayallerimin üzerine giydirdim seni,gelecegim oldun.Düslerimde aradim hergece mesafelere inat gözlerimi kapatip hapsettim yüzünü kendi dünyama.
Hüzünlerle dolu kalbim,acitan hasretim,kaybetme korkum herseye ragmen güzel yüzünü düsündükce gülümseyen cehrem oldun.Kasirgalar oldun bedenimde,neyim varsa kapildi rüzgarina.Icimde biriktirdigim acilari,üzüntüleri,endiseleri harcamak tüketmek icin kollarinda mutluyken kahkalarla katila katila aglayisim oldun...
Yoklugunla perisan ruhumun aslinda ikinci yarisi oldun tamamladin,tamamlandin.Ayni seyleri düsündük fikrim oldun konustuklarinla duygularimin ifadesi oldun.Öyle tanidik baktinki bana gözlerimle gördüm kendimi sanki.aynadaki aksim oldun.Sen herseyinle ben oldun...
Muhtacim sana...Dokunamayacagimi bilsemde güzel yüzünün beni andiginda tebessümünü bilmeye.Beni özlediginde gözlerini yumup hissettigini,mesafelerin uzakligina inat beni yüreginin kipirtilarinda duydugunu anlatmana,ayni gökyüzüne bakmaya,senin soludugun havayi icime cekmeye,kalbim icin, ruhum icin yasayabilmem icin sana ihyacim var.Konustukca sana akiyorum seni yasadikca dahada tiryakin oluyorum.Her gün artarak büyüyen bir sevda filizlendi yüregimde. Seni korkutacak bir sevgiydi sana duydugum,sen endiseyle baktin.cünkü sen bile sevmemistin kendini benim seni sevdigim gibi...
Yüceydi sevdam ben anlam yükleyememisken duygularima sen nasil inanacaktin.Inanclarimi gözden gecirdim,senin üzerine koyabilecegim bir anlami yoktu artik benligimin.Benden kendini geri aldiginda ben kalmayacagimi , o an senin icin herseyi yapacagimi anladim.Hesapsiz sevdim,doyasiya doludizgin severkende hic yorulmadim üstelik.
YORUMLAR
Merhaba Aynur Hanım,
Bu ne güzel sevgi ifadeleri böyle...Bayıldım. İki kere okudum. "...sen bile sevmemistin kendini benim seni sevdigim gibi..." Güzel ifadeler içinde en güzeli olarak bunu seçtim.
Sanırım klavyeniz farklı. (I) lar i, (ş) lerin s olmasını buna verdim. Yoksa, bu kadar güzel ifadelerde bulunan Aynur Hanım, bunları değiştirmez diye düşündüm. Bir de, arka fonu değiştirseniz iyi olur.
Gözleri yoruyor.
Başarılarınızın devamını diliyorum.
Saygılarımla.