- 1068 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SİYŞAD, ARİF NİHAT ASYA İÇİN PROGRAM YAPTI
SİYŞAD, ARİF NİHAT ASYA İÇİN PROGRAM YAPTI
07.01.2012 Cumartesi günü öğlenden sonra Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) Başkanı Sabiha SERİN ve dernek üyeleri, 05-11 OCAK 2012 ARİF NİHAT ASYA ŞİİR ETKİNLİKLERİ VE ŞİİR YORUMCULARI HAFTASI kapsamında şairler, şiir sever konuklar ile toplanarak Bayrak Şairi Arif Nihat Asya’nın 37.ölüm yıldönümü anısına BAYRAK ŞAİRİ ARİF NİHAT ASYA konulu şiir dinletisinde dernek binalarında bir araya geldiler.
Her Cumartesi dernek binalarında gerçekleştirdikleri şiir dinletileri bu hafta da devam etti. Bu haftaki Şiir dinletilerinde ilkönce Arif Nihat Asya’nın özgeçmişi okundu. Daha sonra Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) Başkanı Sabiha SERİN açılış konuşmasını yaptıktan sonra Arif Nihat Asya’nın ’ BAYRAK’ adlı şiirini okudu. Ardından ŞÜSİYAD Başkanı Şair Yazar Hikmet Okuyar’a ait ’ BAYRAK ŞAİRİ ARİF NİHAT ASYA’ adlı şiiri ise SİYŞAD Başkan Yardımcısı Bekir ALİM okudu. Etkinlik Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği üyesi şairlerinin kendi yazdıkları BAYRAK konulu şiirlerini coşkuyla okumaları ile devam etti.
Samsun -Bafra’dan kızını ziyaret nedeni ile Sivas’a gelen yazar,şair,gazeteci Oktay ZERRİN’de etkinliğe konuk şair olarak katıldı ve BAYRAK konulu şiirini okudu. Sivas yöre sanatçılarımızdan Şair Bestekar Sadi MERT sazı ile, Sanatçı Fatma MERT güzel sesi ile söylediği türkülerle programa renk kattılar.
Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) Başkanı Sabiha Serin yaptığı konuşmasında: “ Bugün Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) Dernek binamızda Bayrak Şairi Arif Nihat Asya’nın 37.Ölüm Yıldönümünü andık ve onun BAYRAK adlı ve diğer şiirlerini, ayrıca dernek üyelerimiz yazdıkları BAYRAK Konulu şiirlerini coşku ile okudular. Edebiyatımızda “Bayrak” şairi olarak tanınan Arif Nihat Asya, Bayrak adlı şiirini Adana’nın kurtuluş günü olan 5 Ocak heyecanı ile yazmıştır. Bugün ki etkinliğimiz Arif Nihat Asya haftası nedeniyle Okul ziyaretlerimiz ile devam edecektir.
Arif Nihat Asya sonsuza kadar yazdığı birbirinden değerli eserleri ve BAYRAK şiirleri ile kalbimizde yaşayacaktır. Mekânı cennet olsun. Nur içinde yatsın” dedi.
SABİHA SERİN
Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği (SİYŞAD) Başkanı
YORUMLAR
KIYMETLİ SABİHA SERİN HANIMEFENDİ;
"BAYRAK ŞAİRİ" ÂRİF NİHAT ASYA'NIN HÂTIRASINA ŞİİR ZİYÂFETİ ŞEKLİNDE FAALİYET DÜZENLEMENİZ VE BU ÇALIŞMALARDAN "BAYRAK ŞAİRİ"Nİ ÇOK SEVENLERİ DE EDEBİYAT OTAĞI KANALIYLA HABERDÂR ETMENİZ NE KADAR TAKDİRE ŞÂYAN....
BU TÜRLÜ FAALİYETLERİNİZİN DEVAM ETMESİNİ CENAB-I ALLAH'TAN TEMENNÎ EDERİM.
TTK.
Vehbi Okur tarafından 1/10/2012 8:11:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin
BU GÜZEL ETKİNLİĞİNİZİ KUTLARKEN BENİ DE DİNLETİYE DAVET ETMENİZDEN ONUR DUYDUĞUMU GURURLA İFADE EDER, ONURLU İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.AYRICA YARIN SAAT 17.00'DE SİVAS RADYO TV KANALI'NA KONUK ŞAİR VE GAZETECİ OLARAK ÇIKMAMDA SAĞLADIĞINIZ DESTEK VE İLGİYE DE AYRICA MİNNETTARIM EFENDİM. AİLECE SELAMLAR,SEVGİLER,SAYGILAR...BU ARADA BAFRA55 NET VE EFECE HABER SİTELERİNDE SİYŞAD ARİF NİHAT ASYA ŞİİR DİNLETİSİ HABERİ DERNEK BAŞKANI OLARAK YAPTIĞINIZ AÇIKLAMALAR DOĞRULTUSUNDA YAINLANMIŞTIR. BİLGİNİZİ İSTİRHAM EDERİM.