Deli kız
O değil de,
Dahi fizikçi Stephen Hawking, ’1000 yıl daha hayatta kalacağımızı sanmıyorum. ayaklarınıza değil gökyüzüne bakın’ buyurmuş.
İyi de daha biz önümüzü bile göremezken o nasıl olacak!
O değil de;
Beş yıldızlı otelde odalar karışmıştı da hani H. T yanlış odaya girip yanlış kadınla birlikte olmuştu ya hani,
Bahse konu olan kadın; ’Üstümde o adamı görünce bir tekmeyle fırlattım’ demiş.
Bakmayın öyle kötü kötü... ben kadının dediğini söylüyorum. Ötesini bilmem...
O değil de;
Hamur işlerinde kullandığımız maya organizmalarının yaşam süresinde % 50 uzamayı sağlıyormuş.
Ben uzmanların yalancısıyım... Şimdi, uzun yaşayacağız diye hamurları löp löp yiyip sonra kilo almış şekilde sızlanarak hiç bana gelmeyin!
O değil de;
Erkek arkadaşınız tarafından terk edilip sabaha kadar zırladıysanız, sabah gözlerinizin durumu yaratık gibi olabilir...
Hiç düşünmüyorsunuz dimi! bu halde işe nasıl giderim, sokağa nasıl çıkarım, insan arasına nasıl karışırım diye!
Neymiş! göze çay kompreksi yapacakmış da, çay siyah ya da yeşil olacakmış da, çayda kafein olacakmış da, kafein şişliği alıp kan damarlarını rahatlatırmış da...
Halbüküsü giden gitmiş... ne ağlıyorsun... Deli kız!
O değil de;
Şimdi farkettim de burada ayrımcılık var...
Haberde neden ’erkek kadını terk ediyor da kadın erkeği terk etmiyor?
Bu durumda o çay bilmem nesini kadın değil erkek gözlerine uygulamak zorunda kalacaktı.
Heee tamaammm... erkekler ağlamazdı dimiii! O bakımdan...
O değil de;
Internet denen bu engin denizlerin başladığı askeriyede yapım sorumlularından bir tanesi olan ve internetin babası olarak tanınan Vint Cerf’in, ’İnternet insan hakkı değildir.’ yorumu bir anda teknoloji dünyasına bomba gibi düşmüş. (Kaynak: Milliyet)
Bu çok zor bir konu. Kim istiyorsa yorumlayabilir ama bunu benden beklemeyin...
... yorulmayacağım... yormayacağım...
O değil de;
’akşam olur sabah olur yar gelmez/sanırım ki beklediğimi bilmez’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Yazılarınızdan birkaçını okudum da, daha önce okumamış olduğum için hayıflandım kendimce...
Bir noktaya takıldı gözüm bütün eserlerinizde "O değil de..." diyerek anlatıyorsunuz, gözüme battı
açıkçası. Merak ettim çünkü neden her yazıda "O değil de..." diyor acaba?" diye sordum kendime.
El alışkanlığı mı, veyahut yazılarınızın bu şekilde değişik bir tür kazandığını mı hissediyorsunuz?
"O değil de, hakikaten güzel yazıyorsunuz tebriklerimle." :)
Sevgiler...
Esma KAHRAMAN
O değil de, geç olsun güç olmasın... Sefalar getirdin.
Yazdıklarım bilimsel yazı olmadığı için tabiri cazise daldan dala konmak olduğu için 'o değil de' lerle süslü/yorum...
:) İyi bayramlar'a gelince;
hep bayramlık hallerimiz....
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
=> Heee tamaammm... erkekler ağlamazdı dimiii! O bakımdan...
Erkekler genelde evde ağlamak yerine önce içmeye gider, içer, bol bol konuşur (İlişki sırasında pek fırsatları olmamıştır), sarhoş olunca da garsonu öper, bir ara da ağlarlar. Ertesi gün ise akşamdan kalma olduklarından şişmiş gözlerden daha büyük dertleri olur.
Esma KAHRAMAN
tek dikkat edilmesi gereken konu, çay garson gibi öpülmeyecek göze uygulanacak...
:) Sevgiler.
İlhan Kemal
Gerisini getiremedim. Öyle bir erkek bulunursa ne yapılır, herkese ilan mı edilir, yoksa Yeti'yi görenler gibi sır kendine mi saklanır, bilemedim.
Esma KAHRAMAN
Ağladın, ağladın üzerine bir de uyuduysan, beklenen, sabaha gözlerinde muhteşem şişlerle uyanmaktır.
Ve seni tanıyanlar direk :
"Yine neye ağladın sen ? " der.
Sen de :
" Yok daha neler, ben mi ağlamışım peh! "
dersin ve kimsecikler yemez.
Tebrikler yazarım, sevgimle daim.
Öpüldün.
Esma KAHRAMAN
çay bilmemnesi yapsın bari... iyi geliyomuş işte...
Esma KAHRAMAN
o değil de;
-1000 yıl daha yaşayamayacağımızı bilmek için dahi olmaya gerek yok.
o değil de;
-otel konusunda o H.T bizim Prof.Dr.H.T. değildir. yalnız o kadarını biliyorum..
o değil de;
-maya % 50 uzatsada Mayalar bu yıl son diyor..
o değil de;
-erkek arkadaşım için hiç ağlamam :))
o değil de;
-erkekler ağlamaz , yalan..erkekler de yalan söyler ,doğru..
o değil de;
-internetin babası söylemiş, elbet de vardır bir sebebi...
iyi bayramlar :))
Esma KAHRAMAN
sadece H.T nin Prof. Dr. H.T olmadığını öğrendik
ee diğerleri nolcak?
Ben onu bunu bilmem.
Bir Erzurum türküsü vardır '' Deli kız sinin geliyor '' diye. İşte onu bilirim.
Selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
harbiden böle miydi?
:))) valla bizim bi deli uzen var, akıllı deli... o böle yolda yürürken bağıra bağıra bunu sölerdi ama uyduruyo zannederdim
sami biberoğulları
Tam olarak şöyle
Deli kız sinin geliyor
Sinide neler geliyor?
Ayağan terlik geliyor.
Hani ya niye gelmedi
Geldi de geri döndüler.
Ne kusurumu gördüler.
Ayağı topal dediler.
Kız anam kurbanız olim, kız anam heyraniz olim. Hani ya bununu topalı ( Deli kız bir taraftan da topalllamaktadır burada )
Bu gösterili bir türküdür ve de çok hoştur.
Esma KAHRAMAN
olur olmaz yerde bağıra bağıra söler. :)))) bak serseriye neler de biliyomuş.. bende dalga geçerdim...