- 633 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ahlakımı Arıyorum
Kaynaktan Deryaya
lebiderya
Ahlakımı Arıyorum
Rüşvetlerde kaybolan şerefimi arıyorum.
Yalaklıklarla kaybolan haysiyetimi arıyorum.
Menfaatlerde kaybolan karakterimi arıyorum.
Ben ahlakımı arıyorum.
Tv programları, magazin sayfaları ve dergi kapaklarında kaybolan ahlakımı arıyorum.
MEB`nin tavsiye ettiği 101 temel eser kitaplarının arasında kaybolan ahlakımı arıyorum.
İlköğretim okullarına bedava dağıtılan Din ve Ahlak kitabında kasti olarak yazılmayan AYETİ KERİM`i arıyorum.
Domuz etine teşvik primi ile benden izin almadan hakkım olan Hazinedeki Payımdan irademin dışında domuz yetiştirenlere para verenlere hakkımı haram ediyorum.
1000 yıllık tarihinde her HUTBE`de okunan ""ALLAH İNDİNDE TEK DİN İSLAMDIR"" AYETİ KERİM`ini HUTBELERDE OKUTULMASINI şimdi yasaklama cesareti gösterenlere hakkımı haram ediyorum.
Uçakta yolculuk sırasında; ""ERMENİ SOYKIRIM BORŞÜRLERİ DAĞILITILIRKEN SESİNİ ÇIKRMAYAN HARİCİYE VEKİLİNE VE ORDAKİ ÖTEKİ YETKİLİLERE YAZIKLAR OLSUN DİYORUM, HAKKIM HARAM OLSUN DİYE DE EKLİYORUM...
Çocuk Esirgeme Kurumunda; diz boyu rezaletler ayyuka çıkmışken, onlarca yayın kuruluşu yetkili mercileri göreve davet etmişken; görevlerini yapmayıp ihmal edenlere YAZIKLAR OLSUN DİYORUM.
Rüşvetlerde kaybolan şerefimi arıyorum.
Yalaklıklarla kaybolan haysiyetimi arıyorum.
Menfaatlerde kaybolan karakterimi arıyorum.
Ben ahlakımı arıyorum.
Rüşvetçiler, yalakalar, düzenbazlar, sahtekarlar, hırsızlar, kapkaççılar, dolandırıcılar, üfürükçüler, abdestsiz namaz kılanlar.. Namazın ardından gıybet ve küfürleri ile ağızlarından salya akanlar sizlerle aynı bayrak altında yaşamaktan utanıyorum.
Mehmetler hain kurşunlara hedef olurken gıkları çıkmayıp da; bir kişinin ölümünü bahane ederek; önceden organize olmuşçasına "HEPİNİYİZ ERMENİYİZ" diyenlerden; tv lerin canlı yayınlarında "biz ermeniyiz" diyen; bu ülkede, TÜRK insanı sayesinde para kazanan sözüm ona o sanatçı tayfasından utanıyorum.
Ve gözlerim Aplarslanı arıyor, Fatihi, Yavuzu, Kanuni`yi, Şeyh Edebali`yi, Atatürk`ü arıyor.
Ey atasının izinde olanlar bu nasıl iz....
Ne yapıyorsunuz, ne hizmet ettiniz, ülkeye ne yenilik getirdiniz...
Sırt üstü yatılıp; ecdaımın izindeyiz denilemez..
Bin yıldırTarihinde İslamiyete bayraktar olan bir ecdadın torunu olduğunu unutup "benim için önemli olan Türk`lüktür İslamiyetin önemi yoktur" diyen... gafil,, sen nasıl Türk`sün ki; İslamiyet benim için önemli değil diyebiliyorsun.. Senin deden Müslüman değil miydi? Eğer iman sahibi ise; ecdadını tanımıyorsun. seni Türklüğünden ne olur.. Eğer Müslüman değilse.. Zaten ecdadım da değildir. O halde 1000 yıldır İslama hizmet eden bir ecdadın torunu değilsen; Türklükle senin ne işin var...
Böyle diyerek ecdadını inkar edenlerden utanıyorum....
Yavuz’a, Fatih’e, Atatürk’e dil uzatanlardan utanıyorum.
Satılık kalem olup; sözüm ona, köşesinde, ahkam kesip vatana, devlete, bayrağa, Kuran`a, ecdada hakaret eden, ihanet eden gazeteyi alıp okumaktan da, okuyandan da utanıyorum..
O sözüm ona o yazarla aynı ülkede yaşamaktan utanıyorum.
Ben Ahlakımı arıyorum..
Ben Alparslan`ı arıyorum,
Ben Fatih`i Arıyorum,
Kılıçarslan`ı, Şeyh Şamil`i
Abdulhamit`i
Mehmet Akif`i Arıyorum
Suleyman Hilmi’yi
Hacı Bektaşi`yi Arıyorum
Hace Nakşibendiyi Arıyorum
Abdulkadiri Geylani`y Arıyorum
Yunus Emre`yi, Mevlana`yı Arıyorum
Arif Nihat’ı
Niyazi Yıldırım’ı
Osman Yüksel’i
Ahmet Arvasi’yi, Necati Sepetçioğlu’nu, Feti Gemuhluoğlu’nu, Fedai Çoşkuner’i, Necip Fazıl’ı, Nihal Atsız’ı, Ahmet Kabaklı’yı, Necmeddin Hacıeminoğlu’nu, Erol Güngör’ü, Hmadi Yazır’ı, Hasan Basri Çantay’ı, Ömer Nasuhi Bilmen’i, Bedrettin Semerkantlı’yı, İsa Yusuf Alptekin’i, Dündar Taşar’ı, Recep Haşatlı’yı, Çemil Çöllü’yü, Gün Sazak’ı arıyorum.
Kazım Karabekir’i, Fevzi Çakmak’ı, Tuncay Kavuncu’yu. ................ arıyorum.
Özü ile sözü ile Türk Milletine hizmet eden ecdadımı arıyorum.
Kılıcıyla, ilimiyle " HUBBÜL VATAN MİNEL İMAN" diyerek Allah`a, vatana, bayrağa, Kuran`a, toprağa hizmet eden ecdadımı arıyorum,
Ben O Ecdadın torunlarını ARIYORUM.
Ben ATATÜRK`ü Arıyorum.
NEONLARDA KAYBOLAN DİLİMİ ARIYORUM
İKİ CAHİLİN ARASINDA KAYBOLAN DİNİMİ ARIYORUM
ZİFT KOKAN KARANLIKTA YOLUMU ARIYORUM..
Bu şanlı büyük ecdadımızın gölgesine sığınıp Riyakarlık, sahtekarlık, İkiyüzlülük, Nemelazımcılık yapan kim olursa olsun ve hangi makamda olursa olsun ; işte ben onlardan utanıyorum..
Ben Onlara hakkımı haram ediyorum.
Ben Türk İslam olduğuma göre;
EFENDİMİZ FAHRİ KAİNAT`IN S.A.V "BEN GÜZEL AHLAKI TAMAMLAMAK ÜZERE GÖNDERİLDİM"" HADİSİNE ZERRE KADAR UYMAYIP BEN MÜSLÜMANIM DİYENLERDEN UTANIYORUM
UMRE DÖNÜŞÜ SOSYETEYE REZİL OLMAMAK İÇİN KENDİLERİNE "UMRENİZ HAYILI OLSUN" DEMEK İÇİN GELECEK ZEVATA İKRAM ETMEK ÜZERE VİSKİ ALAN SONRADAN GÖRMÜŞLERLE AYNI MEKANLARDA BULUNMAKTAN UTANIYORUM.
İNTERNETİN SOHBET ODALARINDA KAYBOLAN AHLAKİ DEĞERLERİ NEREDE BULACAĞIM.. EY ADINI İMAN İHLAS MİLLET OLARAK KOYUP DA; BU SOHBET ADI ALTINDA ÖZÜNE AYRIRI NE KADAR DAVRANIŞ VARSA ALABİLDİĞİNE PERVAZSIZCA YAPANLAR YETER YETER SİZİNDE PERDENİN ARKASINDA BASKA ÖNÜNDE BAŞKA DAVRANIŞLARINIZ BİTSİN ARTIK.
BUNLAR BENİ UTANDIRIYOR. SORULDUĞUNDA ORALAR SANAL DİKKATE ALMAYINIZ DİYEN VE YAPTIĞI HAYASIZ DAVRANIŞA BÖYLECE KILIF DA HAZIRLAYANLAR SİZDEN DE UTANIYORUM.
BEN AHLAKIMI ARIYORUM
ALLAH C.C YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN
LEBİDERYA
KADİR DURAK