- 702 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALKIMA MEKTUPLAR
Merhaba gülüm. Senin de bildiğin gibi aramızda negatif bir şey olduğu zaman hemen hissedip mesaj atardık , düzeltene kadar. Bugun ise tam tellefonum elime gitti. Ama aramamak için kendimi kandırdım. Tabi ki haklı olarak sözlerinden dolayıelim gitmedi. Nedense her an arayacaksın ya da mesajın gelecek diye telefondan herhangi bir ses tüm bedenim dikkatini telefona ve sana yoğunlaştırıyorum. Yarın iki sınavım var ve ben buraya gelip yine sana yazımı yazıprahatlamaya geldim. Dün arkadaşımın sevgilisi geldi. Ve o kadar çocukça hareketlerde bulunuyolar ki kıskanmadan onları sen aklıma geldin. Anlatamıyorum burada çocuksu hallerini ama şu an olduğu gibi yüzümde tebessüm oluşuyor. Zannetme öyle bütün gün seni yad ediyorum pişmanlıklarda doluyum ama sanki günün belirli saatleri beynim sana ayırmış. Biliyorsun ki ’ cümle çinde çok ki kullanıyorum kusura bakma mektup tek yazılır ben seninle yazıyorum’ seni eskisi kadar sevmiyorum ama eskisinden çok özlüyorum. Bugun gamzelerini görenler çok şanslılar. Ama yind de ellerim ayaklarım aklımı kullanabildiğim için şükürler olsun ama sen de nefes aldığın için şükürler olsun. Sen olmasan neyse ben sınavıma çalışmaya gidiyorum kusura bakma yine çekimgücüyle seni rahatsız ettiğim için kusura bakma .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.