- 419 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
..
’
+ Nasılsın.
- Neden aradın?
+ Seni özledim.
- İçki mi içtin sen?
+ Sensiz yapamıyorum.
- Sarhoşsun.
+ Sana aşığım.
- Ne dediğini bilmiyorsun.
+ Seni sevdiğimi herkes biliyor.
- Bu çok saçma.
+ Ben seninle saçmalamayı seviyorum.
- Neden içtin?
+ Sana kavuşmanın başka yolu yoktu.İntihar edecektim fakat benim olduğum cennete gelmek istemezsin diye düşündüm.Cehennemde yanmana razı olamadım.Bu yüzden içtim.
- Sen tam bir salaksın.
+ Biliyorum,hiçbir insan sana sahip olmak isteyecek kadar akıllı değil zaten.
- Uyumayı dene.
+ Rüyamda elini tutabilecek miyim?
- Hayır.
+ Ama bu sefer biraz hızlı davran olur mu? Yarın erken kalkmak zorundayım,elini tutmadan uyanmak istemiyorum.
- Erken kalkıp ne yapacaksın?
+ Sana hesap vermek zorunda değilim.
- O zaman ben de seni sevmek zorunda değilim,ısrar etme. Anladın mı?
+ Yarın sabah erken kalkacağım,çünkü hiçkimsenin benden önce uyanıp seni aklına getirmesini istemiyorum.Erken kalkacağım,çünkü bu konuşmadan sonra bileklerimi kesip,sabahki kahvaltı tabağına koyacağım.Evet doğru,sana hesap vermek zorunda değilim,mecburum.Lütfen kız bana,sinirliyken çok tatlı oluyorsun.
- Ne dememi bekliyorsun? Sen tam bir şapşalsın.
+ Bir şey söylemene gerek yok,sadece susma yeter.
- Peki. Daha sonra konuşalım bunları,kendinde değilsin.
+ Kendimde değilim,sendeyim.
- Tamam,hadi uyu şimdi.Her şey için teşekkürler.
+ Ne demek,yaptığın hiçbir şey için rica ederim. Söylediklerimi unutma lütfen olur mu? Bu gece acele etmen gerekiyor.
- İyi geceler.
+ İnşallah ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.