- 1644 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Kedim Pamuk...
Güzel gözlüm,cin bakışlım,topaç kılıklı kedim;
Bu sabah telefona alarm zili olarak ayarladığım şarkı çalmaya başladığında çok derin bir uykunun içindeydim.Sağanak yağmurun sesi,Ezgi’nin Günlüğü’nün sesine karıştı."Eksik Birşey Mi Var?" şarkısı usul usul çalmaya başladı odamın loş ve sıcak ortamında.Gözbağımı aralamadan ellerim telefona uzandı.Bulduğumda gözümdeki bağı hafifiçe yukarıya çekip erteleme tuşuna bastım.Tekrar başımı yastığa koyup on dakika için bile olsa uykunun o muhteşem dünyasına gireceğim için yarı rahat gevşerken sen Bina’ndan atlayarak gelip tam dizimin üstüne kuruldun.Sevindim tabi.Yatarken üstüme çıktığında ve seninle bir bütün olarak uyuduğumda huzurla doluyorum.
Güzel kedim benim...Ne çabuk geçti on dakika anlamadım ve gene erteledim alarmı...Bu böyle üç kez yinelendi.Sonra senin aklıselimliğin üstün bastı ve masum masum,ürkek bir bebek gibi miyavlamaya başladın.Sana dayanamam.Hemen kalktım.Odayı havalandırmak için klimayı kapatıp balkon kapısını açınca,senin de çıktığını gördüm beyaz bir yumak gibi.Hemen oradaki fırçanı alıp seni taradım.Tüylerin ipek gibiydi.Bu kadar erken kalkıyor olsam bile güne seninle başlamak ne güzel bilsen Pamuk.O tatlı topaç suratında bilge gibi bakan gözlerin benim içime huzur veriyor her daim.Yüzümü yıkmak ve dişlerimi fırçalamak için banyodayken ayaklarımın dibinde öğrenci kedi pozisyonunda bekledin her zaman olduğu gibi.Sonra yatak odasına geçip kıyafetlerimi seçerken peşimden geldin.Oturma odasında giyinirken gene oradaydın.Tekrar yatak odasına gidip makyaj yaparken sen yatağın üzerinde yalanıyordun.Mutfağa gidip sana taze su alırken ve kahvaltımı paketlerken tombul tombul salonda volta atıp yan gözle beni süzüyordun.Ne çok seviyorum seni Pamuk.Ben hangi odaya gidersem peşimden gelmene bayılıyorum.Avcı köpekleri gibi yanımda yürüyorsun.Bu pek komik geliyor bana.Kediler eğitilmezler,bunu herkes bilir ama sen istediğin için yürüyorsun yanımda.Bu da beni gururlandırıyor elbette.Hayvanların sevgisini kazanabilmenin çok özel birşey olduğunu bilirim.Hele hele de kedilerin...Beni çok seviyorsun.Sevgin bir elektrik akımı gibi geçiyor bedenime ve benimkini söküp alıyor sana götürmek için.Ve bu böyle dolaşıp duruyor aramızda bir daire gibi.Bu enerji tıkanmadan sürüp gidecek biliyorum ikimizden birine birşey olmadığı sürece.
En kötüsü ne biliyor musun böcek kedim,seni evde bırakıp işe gidiyor olmak...Her çıkışımda senden binbir özür dileyerek çıkıyorum.Ama şimdilik mecburuz işte güzel gözlüm.Sana bakmak için çalışmam lazım.Seni rahat ettirmek istediğimi biliyorsun.Ama çok yakında zengin bir kedi olacaksın.Senin için özel bir görevli bulacağım.Seni çok sevecek.Ben yokken senin yalnızlığını paylaşacak.Seninle oyunlar oynayacak istersen.Bebek kedim benim.Sabret merhametli meleğim,9 saat sonra yanındayım.Şu an evde Ünzile olduğu için huzurluyum.Az önce Ünzile ile konuştuK.Seni sordum.O salonu tanzim ederken sen de dolaşıp duruyormuşsun.Ne komik kedisin sen ya.Görevli gibi oradan oraya gitmene bayılıyorum.Sanki evi teftiş ediyorsun.Ve bekliyorsun.Biliyorsun nereye gidersem gideyim senin için döneceğimi.Anahtarı kilide soktuğum anda kapıdasın.Bir ara,acaba baktığım için mi böyle yakın bana diye düşünmüştüm ama şehir dışında işim olduğunda,sana annem-babam ya da Ünzile baktığında çok üzülüp iştahsızlaşıyorsun.Ve ben gelince ayaklanıp mutlu oluyorsun.Kimseye göstermediğin sevgiyi bana gösteriyorsun.Seni çok seven Elif’i ne çok mutlu ediyorsun.Teşekkür ediyorum ve bekle beni diyorum.Akşam kavuşacağız meleğim....
YORUMLAR
Bayıldım,harika bir şekilde dile gelmiş sevginiz :) Benim kedim de Pamuğa selam söyledi az önce iki tüy yalaması arası:))
Peri Tozu.
Çok çok teşekkür ediyoruz.
Sevgilerimle...