- 1486 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Olsa Gerek Delice...
Dipsiz bir kuyudan güne kavuşmak güneşi bakışlarında yakalayıp yüreğinde ılık bir meltemin esmesi gibi bir bebeğin gözleriyle bakmak hayata masumca saf ve yalın halde ne olduğunu bilmeden....
Aynalara baktığında bütün acılarına rağmen hayatın sana sonbaharında verdiği bir ödül gibi yüzünde belıren hafif bir tebessümle günaydın demek bütün güzellıklere ....
Dokunduğun her nesnede ona ait bir şeyler bulmak baktığın her manzarada mutluluğun fotağrafını çekerken zaman varlığının sıcaklığıyla kavrulmak...
Kendıne zaman ayırmak bütün bu hayatın karmaşasından sıyrılıp düşüncelerinde dünyanın yedi harıkasına yeni harıkalar katmak siyah ve beyaz renkelrin olduğunu bildiğin yaşantında mavi ve pembe renklerinde oluğunu anlamak...
Hani hep ayaklarımız götürür yaa gideceğimiz yere ılk defa ’yüreğinin göturdüğü’ yere gıtmek ilk defa ...
Bütün imkansızlıklara rağmen bütün olumsuzluklara rağmen korkmadan çekinmeden haykırmak ve içinde yaşattığın sevginin sonuna kadar arkasında durmak ...
Beklemek sonuna kadar beklemek gözlerin nöbette iken uykuyu silerken hasret özlem kuşatırken bütün benliğini var olduğunu bilerek beklemek....
Gözlerini Hüzün bulutları kapladığında bile hiç düşünmeden iyiki varsın iyiki hayatımdasın ve bedenımde taşıdığım cansın diyebilmek ...
Benım hayatımda hiç keşkelerim olmadı keşkelerle yaşamadım hayatı artık benımde hayatımda bir keşkem var ve şimdi dıyorumki ..... KEŞKE.....
____Bu olsa gerek delice sevmek_____
__Hüzün Bulutu__
...