Kelimelerine yardığım o mesaj.
Başak.. : İsmimin daima baş harfini büyük yazardı. 2 nokta, duygu katıyor. Hafif üzülmüş, ya da kırmaktan korkuyor gibi beni..
Ben : Evet, hep ben diyordun sen, bencildin.
Başka : Bu kelime, senden hariç manasına gelir. Ve olumlu hiçbir şey üzerine “başka” dememeli.. Çünkü en olumlu ben olmalıyım..
Birinden : Bizden başka birileri daha varmış.. Çok garipsemiştim.
Hoşlanıyorum. : Şaka mıydı bu? Tanrı’nın bana yaptığı 34928520 şakadan biri mi?
Aramız : 1. çoğul şahıs eki kullandı, hem de ben yokum, onlar var.. Acı..
Da : da’yı bazen ayrı bazen birleşik yazardı, yanlış yapardı, kızardım, doğrusunu söylerdim, beni kızdırmamak için yine ayrı yazmış.. Teşekkür ederim (!)
İyi. : Baksana, ben ayakta uyutuluyorum. Hiç haberim olmadan, hissettirmeden, aralarını bile yapmış, iyilermiş..
Bir şey olursa : Burda kastettiği sevgili olmaları.
Şaşırma : Ben her kelimesinde on kat artan şaşkınlığımı, bişey olduğunda, nasıl dize getirecektim acaba? Sınav var diye erteledin bizim aşkımızı. Yoksaydın belki de. Sınav, engeldi, büyük engel.
Ve şimdi sen başkasıyla sevgili olacaksın, ona “aşkım” diyeceksin, ben sizi kollarım bağlı seyredeceğim. Benden çok şey paylaşacaksın onla. Kalbin atacak hızlı hızlı onu görünce.. düşününce bile. Filmler izleyeceksiniz, kitap yorumları yapacaksınız bizim gibi..
Yemek yemek bile aklıma gelmiyor, diyordun beni düşünmekten. Şimdiyse beyninde zerre kadar yok mu yerim?
Beni özlemeyecek misin?
Bana aşık olduğunu sanmıştın, neden zerre kadar önemli değilim senin için?
Hiç değilse arkadaş gibiydik son zamanlarda. Çok iyi gidiyorduk. Ama sen, deli gibi sevdiğimi sanıyordun. Yanılmışsın. Ben bir kere sevdim deli gibi.. Ona da aşk demiyorum, aşk öyle büyük bişey benim için.. Seni seviyordum, ben babamı da seviyorum, öyle bir sevgiydi, değerliydin.
Aşık olmuştun..
En son ağladığını hatırlıyor musun neden? Bendim sebebi. Benimle msn’de konuşurken, ağlıyordun. Ve hiç ağlamazdın. Birkaç sene olmuştu ağlayalı.
BENİM İÇİN AĞLAMIŞTIN.
Ve şimdi başkası var…
Bir şey olursa , sanki olmamış gibi, şaşırmayacakmışım.
Bir insanı daha silmiş oldum hayatımdan, ne aşk ne arkadaş, hiçbir şeysin benim için.
Ne yapacağım seni görünce? Sen ne yapacaksın? Bir zamanlar aşık olduğun kız o, ağladın onun için lan! Görmezden mi geleceksin, için acımayacak mı?
Unutacak mısın?
Başka biri mi yer edecek benim eski yerim olan kalbinde?
Başka biri..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.