- 773 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Cinlerle uğraşıyor musun?Yoksa hayal ürünü mü bu yazı bilmiyorum ama şunu söylemeliyim...
Bu anlattığın varlıkları korku besler...Anlatımın uğraşır gibisin diyor.Unutma ki insan çok güçlü bir yaratık...Kötülükle yürümeyi seçenleri bana kalırsa yazılarında bile kullanma.Bu senin enerjini düşürür.
Peri Tozu.
DİLEK YILDIZI
en yürekten saygılarımla...
üç ayaklılar..
oynamaya gelmez..
mazallah..
insanın aklını başından alırlar..
selamlar..
DİLEK YILDIZI
teşekkürler... selamlar..
ben korktum sonuna okuyamadım ben bu tür şeylerden korkarım yaşadığım uykuyla uyanıklık arası yaşadıklarım aklıma geldi bir daha yazma beğenmedim
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA tarafından 1/8/2012 7:24:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
DİLEK YILDIZI
Wow!!
Çok heyecanlı bir anlatım olmuş, sonuna nasıl vardım anlayamadım.
Ama ben de diğer arkadaşlar gibi merakta kaldım.
Kurgu muydu?
Billur T. Phelps
demek ki devamı gelecek ve yeni bir seriye başladın anlaşılan :)
DİLEK YILDIZI
kısa bir seri bu yazı boş durmayayım diye yazdım.rapor uzun onu bitireyim yoksa kenan a ayıp olur.birde cansu ya .. :-)
SENİN TARAFINDAN OKUNMUŞ OLMAK BENİM İÇN BÜYÜ MUTLULUK ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR ETTİM...
KORKUSUZ GECELER.... :-)
ay güzel kardeşim..bu ne böyle..gerçekten yaşadınmı bunları ..yoksa kurgumu ....en güzel canlıyı düşün yatarken...hz.Muhammed(SAV) ..kainatın efendisi..oku yedi ayetel kürsü..:))
allah bu halde olanlara yardım etsin..rabbimize sığınalım..allaha emanetsin..dualarım seninle esen kal..
DİLEK YILDIZI
ABLAM SEN DE DUA ET BU GECE DAHA AYDINLIKTA YATAYIM..
ablam teşekkürler endişelenme...bu kardeşin YARADANIN IŞIĞI altında..sen dua etki düşlerim dahada aysınlansın
ABLAM YÜREĞİNDEKİ IŞIK HİÇ SOLMASIN....
Gül ESEN
DİLEK YILDIZI
ben şu an onun kocası olarak esiri oldum.daveti arkadaşlar yaptı. tersten yazmayın dedim elimi sürdüm.. hala tınaklarım acıyor klavyede yazrken lavabodaki yazıyı düz yazmam gerkli yoksa kutulamam...O BURADA...