- 925 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlu Olabilirdik ..
Mutlu olabilirdik ..
Birlikte bir çok şey yapabilirdik .. Yağmurun altında el ele kimseyi umursamadan koşabilirdik mesela , sırılsıklam olurduk öbürgün ikimizde hasta olup birbirimize bakabilirdik sen bana ben sana çorba yapabilirdim .. Doktora gitmeye korkabilirdik ikimizde . Düşüncelerimiz,fikirlerimiz,korkularımız,hobilerimiz aynı olabilirdi .. Her anımızı beraber geçirebilirdik . Çocuk gibi olurduk ; Lunaparka giderdik mesela binerdik dönme dolaba , tepede kalma korkusuyla sarılabilirdik birbirimize . Sarılıp izleyebilirdik gökyüzünü .. Dönme dolaptan inip pamuk şeker alabilirdik , çocuklar gibi oturup onları yerdik . Sonra bir çocukluk yapabilirdim ben pamuk şekerimin son parçasını yüzüne yapıştırabilirdim . Sense bana tavır alabilirdin . Sonra gider ıslak mendil alıp güzelce temizlerdim yüzünü . Gülümserdin bana sarılıp otururduk saatlerce orda .. Mutlu olabilirdik , sen isteseydin .. Ben hep yanındaydım . Eve giderdik sonra ben yemek malzemeleri almak için markete gittiğimde iki pizza sipariş verip mısır patlatıp bir DVD kurabilirdin .. Gelince sana biraz kızsamda memnun olurdum bu davranışından . Bir kanepeye uzanırdık ikimiz elimizde mısırlarımız izlerdik DVD’yi . Bir aşk filmiyse ben ağlamaya başlardım sen beni teselli ederdin . Korku filmiyse korkmuş gibi yapıp sana sarılabilirdim .. Film izlerken sen uyuyakalabilirdin , bende senin uyuduğunu görünce yanında uyuklardım .. Sabah benden önce kalkıp nefis bir kahvaltı masası hazırlayabilirdin .. Beni öperek uyandırabilirdin mesela ben çok mutlu olurdum .. Uzatmaya gerek yok aslında .. Sen beni çok sevseydin , Ç O K mutlu olabilirdik birlikte .. Hiç gitmeseydin yanımdan , bırakmasaydın elimi …
Çok Mutlu Olabilirdik ..
YORUMLAR
Tabi ki haklısınız . Yaşanmamışlarda değil mutluluk . Onsuzken mutlu olmadık mı hiç ? Tabiki olduk ama bu mutlulukları onunlada yaşasaydık iyi olmaz mıydı ? Onsuz da mutlu oldum onsuz da yaşadım ama onla olduğu gibi değil ..
Onla herşey daha güzel olabilirdi ..
Saygılarımla :)
Keşkeler keşke hiç olmasaydı dediğimiz o kadar çok anımız oluyor ki hayatta...Sevdiklerimizle neleri paylaşabilirdik neleri,ah zamanında kıymetini bilseydik eğer...Bazen de yaşanmamışlıklarımız var ya bizi sorgulayan,nedenler...Niçinler var ya! Neden yaşamadık,neden günümüzün zamanımızın kıymetini bilemedik dediğimiz o kadar çok zaman oluyor ki...
Asıl soru belki de şu: O zaman gerçekten mutlu olabilecek miydik? Ya da bunları yapmış olsaydık neler olabilirdi,neler değişirdi hayatımızda...Acaba sadece yaptıklarımız mı,yaşadıklarımız mı vardır sadece gerçek olan...Önemli olan...
Mutluluğu sadece yaşanmamışlıklara indirgemek midir doğru olan.Acaba?...
Neyse efendim uzatmayalım...
Selam ve saygılarımla...