- 802 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Dersin?
Yarın yanına gelmemi ister misin? Daha önce de geldiğim gibi, kokuna aç olur gibi gelirim.. Ellerine muhtaç, bakışlarına keş olur gibi gelirim. Söz! erken de uyurum bugün, geç kalkmamak için. Hem saatimi kurarım sabah ezanına, hem de anneme söylerim kaldırır beni. Ah annem çalıştığım zamanlarda işe geç kalmamam için hep uyandırırdı beni, hala da öyle, annem ya tektir yüreğimin katında..
Ne dersin? Söz sabahın köründe mayışık olmam da, diri olurum irkilmiş bir vaziyette olurum.. Normalde kahvaltı yapmam ama senin için yaparım, maksat bünyem zayıf kalmasın öpücüklerinin yanında. Yanına filinta gibi gelirim, pantolonumu kendim ütülerim gömleğimi de. Ayakkabılarımı da boyarım, sakal traşı olur, saçlarıma ufaktan fön geçiririm falan.. Temiz olurum yanında, ellerin gibi..
Ne dersin? Gelmemi ister misin? Sana dolu dolu şiirlerde de yazdım, şahsıma münhasır hemde, çalmak çırpmak olmaz bende bilirsin. Ama yazmayı pek beceremem bunu da söyleyeyim yani. Okurken hoşnut kalmayabilirsin belki ama gözlerimden içime akanlarla yazdıklarım olacak içinde. Hem akrostişte yazdım senin için,lirik ve düz sana giden yollar kadar düz.. .
Cevap vermedin hala sevgilim? Yine ocakta yemeğimi unuttun yoksa? Ya da çayımı demliyorsun? Yanında olsaydım, ne biliyim; yemeğini ben yapar ocağın başında ben beklerdim. Çorbayı ben karıştırır, salata da yapardım hemen. Ekmeği de dilimlerdim, süzülmüş yoğurtta koyardım sofraya. Güzel bir sofra, mum ışığına gerek olmaz zaten. Varlığın ömrüme ışık olmuşken ne gerek var ki güzelim.. Yemekten sonra çayda iyi giderdi hani, çayı da ben yapardım, seni yormazdım.. Çaydanlığa suyu ben koyar ben kaynatırdım, ben demlerdim çayı. Resmimizin yer aldığı bardaktan içerdik ikimizde. Ayrımız olmasın değil mi sevgilim..
Susacak mısın böyle ömrüm? Yarın yanına gelmemi istemiyorsun sanırım.. Peki.. Ben yine kendimi hazır tutarım her sabah, erken kalkarım artık. Hep bir heyecan yüklü geçerim ayna karşısına.. Olur ya, yanına gelmemi istersin.. Hazırlıksız yakalanmayayım sana..
Bugün çok sustun sevgilim! Sıra bende! ölsem diyorum?
Ne dersin?.
Gokhan Aksu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.